یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 459642 |
تاریخ انتشار : 28 ژانویه 2026 - 18:47 | ارسال توسط :
9 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که دولت با ارائه راهکارهایی، در پی جبران بخشی از خسارات وارده به کسب‌وکارها و مشترکین در پی قطعی‌های اخیر خدمات ارتباطی است.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که دولت با ارائه راهکارهای جبرانی، درصدد جبران بخشی از خسارات واردشده به کسب‌وکارها و مشترکان در پی قطعی‌ها و اختلالات اخیر خدمات ارتباطی است.

ستار هاشمی در جمع خبرنگاران در حیات دولت با اشاره به چالش‌های به‌وجودآمده در ارائه خدمات اینترنتی طی روزهای گذشته گفت: تلاش می‌کنیم بخشی از خساراتی را که در این مدت به کسب‌وکارهای فعال در فضای مجازی وارد شده است، جبران کنیم و راهکارهای عملیاتی برای کاهش آسیب‌های اقتصادی آن‌ها ارائه دهیم.

وی با اشاره به وضعیت مشترکان خدمات اینترنتی افزود: در حال پیگیری هستیم تا بسته‌های اینترنتی که در این بازه زمانی خریداری شده اما به‌دلیل اختلال در ارائه خدمات امکان استفاده از آن‌ها فراهم نبوده است، به‌صورت خودکار تمدید شود تا هیچ‌گونه زیانی متوجه کاربران نشود.

5858

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید