چگونه اسنپ رانندگان و تپسی رانندگان برای ایفون دانلود کنیم؟

چگونه اسنپ رانندگان و تپسی رانندگان برای ایفون دانلود کنیم؟
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 205649 |
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۲۸ | منبع: sibche.com
1436 بازدید
۲
7
ارسال به دوستان
پ

امروزه بسیاری از افراد برای جابه‌جایی و سفرهای درون شهری از دو برنامه اسنپ و تپسی استفاده می‌کنند؛ در واقع اسنپ و تپسی به علت سهولت در استفاده، تعرفه مناسب و دسترسی آسان توانسته‌اند به نرم افزارهای محبوب در حوزه تاکسی‌های آنلاین تبدیل شوند.

چگونه اسنپ رانندگان و تپسی رانندگان برای ایفون دانلود کنیم؟

با این حال، این برنامه‌ها برای رانندگان هم به عنوان محلی برای کسب درآمد تبدیل شده‌اند. شما می‌توانید با دانلود تپسی رانندگان و اسنپ رانندگان با ماشین خود، درآمد ماهیانه بالای ۱۵ میلیون تومان داشته باشید. اگر گوشی آیفون دارید و از نحوه نصب اسنپ رانندگان یا دانلود تپسی رانندگان اطلاعی ندارید، این مطلب مناسب شما خواهد بود. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه تپسی برای ایفون

تپسی یک اپلیکیشن درخواست آنلاین ماشین است که برای رقابت با اسنپ فعالیت خود را آغاز کرد. محیط برنامه تپسی ایفون بسیار ساده در نظر گرفته شده تا تمامی افراد توانایی کار با این نرم افزار کاربردی را داشته باشند.

نرم افزار تپسی برای افزایش تعداد کاربران خود نسخه iOS این برنامه را منتشر کرده است. با دانلود تپسی نسخه جدید آیفون این امکان را خواهید داشت تا از قابلیت «عجله ندارم» استفاده کنید؛ در واقع با فعال کردن این گزینه می‌توانید زمان سفر خود را به زمان دیگری موکول کنید تا هزینه نهایی سفر کاهش یابد.

همچنین با دانلود برنامه تپسی با لینک مستقیم این امکان وجود دارد تا هزینه سفر خود را به صورت اعتباری پرداخت کنید. برای نصب تپسی برای ایفون از مراحل زیر کمک بگیرید.

  • وارد مرورگر سافاری گوشی ایفون خود شوید.
  • عبارت «دانلود تپسی برای ایفون با لینک مستقیم» را تایپ کنید.
  • وارد سایت تپسی شوید و روی گزینه دریافت مستقیم بزنید تا دانلود تپسی ایفون آغاز شود.

همانطور که بالاتر هم گفته شد، بسیاری از افراد با دانلود تپسی رانندگان برای ایفون به کسب درآمد می‌پردازند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به قابلیت‌ها و نحوه دانلود برنامه تپسی رانندگان با لینک مستقیم.

معرفی تپسی راننده برای ایفون

در ابتدای مطلب به معرفی روش دانلود رایگان برنامه تپسی ios پرداختیم، ولی اکنون قصد داریم تا شما را تپسی رانندگان ایفون و نحوه دانلود آن آشنا کنیم تا در صورت تمایل بتوانید از این پلتفرم درآمد داشته باشید.

دانلود رایگان برنامه تپسی رانندگان ios به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید فقط با یک گوشی هوشمند و خودرو به جمع سفیران این برنامه بپیوندید و از آن امرار و معاش کنید.

توسعه‌دهندگان تپسی برای رفاه حال رانندگان یا سفیران خود، محیط برنامه تپسی رانندگان برای ایفون را بسیاری ساده کاربردی طراحی کرده است تا قابلیت‌های متنوع به راحتی قابل دسترس باشد.

بنابراین با دانلود تپسی رانندگان برای ایفون رایگان سفیران می‌توانند به راحتی از تمامی قابلیت‌های این برنامه استفاده کنند و یکی از قابلیت‌های جالب توجه این نرم افزار، امکان مشخص کردن محدوده مدنظر برای درخواست سرویس است.

معرفی تپسی راننده برای ایفون

یکی دیگر از قابلیت‌های جذابی که با دانلود برنامه تپسی رانندگان برای ایفون در دسترس سفیران قرار می‌گیرد، امکان نمایش مناطق شلوغ و پرتردد است؛ در واقع با دانلود تپسی رانندگان ایفون رایگان سفیران می‌توانند درخواست‌های این مناطق پرتردد را قبول کنند و درآمد بالاتری داشته باشند.

امکانات تپسی رانندگان برای ایفون

برخورداری از امکانات متنوع برای سفیران یکی از عوامل موفقیت برنامه تپسی رانندگان iOS است. سفیران با نصب تپسی رانندگان برای ایفون می‌توانند از قابلیت‌های قابل توجهی برخوردار شوند که در ادامه آن‌ها را بازگو خواهیم کرد.

امکان فعالیت به عنوان پیک موتوری

با یک‌بار ثبت‌نام در پلتفرم تپسی رانندگان شما می‌توانید نه‌تنها به عنوان راننده خودرو فعالیت کنید، بلکه امکان استفاده از موتور و فعالیت به عنوان پیک را هم خواهید داشت.

مشاهده سهمیه بنزین

یکی از امکاناتی که با دانلود تپسی رانندگان ایفون به آن دسترسی پیدا می‌کنید، امکان مشاهده و دریافت سهمیه بنزین است؛ در واقع با فعالیت به عنوان سفیر تپسی از سهمیه جداگانه بنزین برخوردار خواهید شد.

گزینه امنیت سفر

یکی از دغدغه‌های مسافران و سفیران، امنیت سفر است. رانندگان در مواقعی که احساس خطر کنند می‌توانند به‌صورت مستقیم با تیم امنیت تپسی ارتباط برقرار کنند.

افزودن مقصد منتخب

با دانلود تپسی رانندگان ios این امکان را دارید تا بتوانید درخواست‌هایی نزدیک به مقصد مدنظرتان دریافت کنید.

تسویه آنی و واریز لحظه‌ای

یکی از مزیت‌های استفاده از نسخه وب تپسی رانندگان برای ایفون امکان تسویه آنی و بدون معطلی است؛ در واقع هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید از داخل پروفایل خود، درخواست تسویه بزنید تا بدون معطلی به حساب شما واریز شود.

امکان استفاده از باشگاه رانندگان

با دانلود رایگان تپسی رانندگان برای ایفون و ثبت نام در این پلتفرم می‌توانید قطعات و لوازم یدکی ماشین خود را با قیمت بسیار پایین‌تر از نرخ بازار تهیه کنید و از تخفیف‌های جالبی برخوردار شوید.

برای دانلود تپسی رانندگان برای iOS می‌توانید به وب‌سایت tapsi.ir مراجعه کنید و باقی مراحل را با توجه به موارد گفته شده در وب‌سایت این پلتفرم انجام دهید. توجه داشته باشید که برای برخورداری از تمامی قابلیت‌های ذکر شده از نسخه قدیمی تپسی رانندگان ios استفاده نکنید. همچنین شایان ذکر است که برای فعالیت به عنوان پیک موتوری نیازی به دانلود تپسی رانندگان موتور سیکلت آیفون نیست؛ چون فقط با نصب برنامه تپسی رانندگان می‌توانید به عنوان پیک موتوری هم فعالیت کنید.

معرفی سوپر اپلیکیشن اسنپ برای iOS

برنامه اسنپ اولین و بزرگ‌ترین پلتفرم درخواست آنلاین ماشین است که کاربران زیادی دارد و روزانه هم به تعداد کاربران آن اضافه می‌شود. چنین تعداد بالای کاربران نیازمند پشتیبانی مداوم و افزودن قابلیت‌های جدید است که اسنپ توانسته به خوبی از پس این چالش برآید.

چگونه اسنپ رانندگان و تپسی رانندگان برای ایفون دانلود کنیم؟

به همین منظور اسنپ برای افزایش رفاه حال کاربران خود اقدام به توسعه و انتشار اسنپ برای ایفون کرد تا کاربران سیستم‌عامل iOS هم بتوانند از تمامی امکانات این نرم افزار بهره‌مند شوند.

با دانلود اسنپ برای ایفون به طیف گسترده‌ای از امکانات دسترسی پیدا می‌کنید که شامل سرویس درخواست ماشین، اسنپ شاپ، اسنپ پی، اسنپ فود و سایر موارد می‌شود. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به نحوه نصب اسنپ برای ایفون و امکانات این سوپر اپلیکیشن.

درخواست آنلاین ماشین

اصلی‌ترین قابلیتی که با دانلود نرم افزار رایگان اسنپ برای ایفون به آن دسترسی پیدا می‌کنید، امکان ثبت درخواست آنلاین ماشین به هر نقطه از شهر است. با برنامه اسنپ برای ایفون به راحتی و با چند لمس روی صفحه گوشی خود می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید و نگرانی بابت تعرفه بالای تاکسی‌های سطح شهر نداشته باشید.

اسنپ فود

یکی از قابلیت‌هایی که امروزه بسیاری از کاربران اسنپ برای گوشی ایفون از آن استفاده می‌کنند، اسنپ فود است. با نصب اپلیکیشن اسنپ برای ایفون این امکان را خواهید داشت تا از رستوران‌های اطراف خود به‌صورت آنلاین غذا، دسر، میوه، سبزیجات، نان و شیرینی سفارش دهید.

اسنپ پی

یکی از قابلیت‌هایی که بعد از نصب برنامه اسنپ برای ایفون به آن دسترسی پیدا می‌کنید، اسنپ پی است. با فعال کردن Snapp Pay اعتباری به صورت ماهانه به شما داده می‌شود که قادر هستید آن را در تمامی سرویس‌های اسنپ خرج کرده و در ماه بعد مبلغ اعتبار استفاده شده را تسویه کنید.

اسنپ شاپ

فروشگاه آنلاین اسنپ با نام اسنپ شاپ فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده و توانسته طی مدت کوتاهی توجه کاربران را به خود جلب کند. با دانلود اسنپ برای ایفون با لینک مستقیم رایگان به اسنپ شاپ از طریق منوی اصلی این نرم افزار دسترسی پیدا می‌کنید.

اسنپ مارکت

امروزه بسیاری از افراد برای خرید‌های سوپر مارکت خود وقت کافی ندارند. بنابراین با دانلود اسنپ برای ایفون با لینک مستقیم می‌توانید به بخش اسنپ مارکت بروید و خرید‌های خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری از سوپر مارکت‌های اطراف خود انجام دهید.

اسنپ رانندگان

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم اسنپ، اسنپ رانندگان است که افراد مختلف می‌توانند با دانلود برنامه اسنپ برای ایفون در این بخش ثبت‌نام‌های خود را به صورت آنلاین انجام دهند و برای آغاز به فعالیت در ناوگان اسنپ، اقدام به دانلود اسنپ رانندگان برای ایفون با لینک مستقیم کنند. در ادامه نگاهی به نحوه دانلود اسنپ رانندگان IOS رایگان خواهیم داشت و درباره امکانات این نرم افزار صحبت خواهیم کرد.

دانلود وب اپلیکیشن اسنپ برای ایفون

دانلود برنامه اسنپ برای آیفون از چندین روش امکان پذیر است که در ادامه آن‌ها را بازگو خواهیم کرد.

اولین روش:

یکی از اصلی‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها برای دانلود اپلیکیشن اسنپ برای ایفون مراجعه به وب‌سایت رسمی این برنامه است. مراحل نصبی را می‌توانید مطابق با آموزش‌های گفته شده در سایت اسنپ دنبال کنید.

دومین روش:

اسنپ به‌تازگی توانسته نرم افزار خود را روی اپ استور آیفون منتشر کند؛ در نتیجه برای دانلود اسنپ برای ایفون می‌توانید وارد اپ استور گوشی خود شوید و عبارت «اسنپ» را تایپ کنید تا بتوانید از این نرم افزار روی گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل iOS استفاده کنید.

سومین روش:

یکی از دیگر روش‌هایی که می‌توانید برنامه اسنپ را روی گوشی ایفون خود نصب کنید، استفاده از استور سیبچه است. در این فروشگاه نه‌تنها به برنامه اسنپ، بلکه به تمامی نرم افزارهای کاربردی ایرانی دسترسی خواهید داشت.

امکانات و نحوه دانلود اسنپ رانندگان برای ایفون

همانطور که گفته شد با دانلود اسنپ برای ایفون به امکانات گسترده‌ای دسترسی پیدا می‌کنید که مهم‌ترین آن‌ها، اسنپ رانندگان برای ایفون است. برای دانلود برنامه اسنپ رانندگان برای ایفون می‌توانید با گوشی هوشمند و ماشین‌های خود اقدام به درآمدزایی کنید.

امکانات و نحوه دانلود اسنپ رانندگان برای ایفون

شرکت اسنپ برای جلب رضایت رانندگان خود قابلیت‌های متنوعی را در نظر گرفته است که از طریق برنامه اسنپ رانندگان برای ایفون می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. این قابلیت‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • امکان تسویه روزانه
  • رابط کاربری ساده و کاربردی
  • برخورداری از سهمیه بنزین ماهانه
  • چک کردن عملکرد و درآمد
  • امکان انتخاب سفر مدنظر
  • معافیت از پرداخت کمیسیون در ساعت‌های طرح ترافیک
  • برخورداری از طرح‌های تشویقی در باشگاه رانندگان
  • امکان دریافت کمک هزینه برای رانندگان برتر

چنین امکانات گفته باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران به سمت دانلود رایگان اسنپ رانندگان برای ایفون سوق داده شوند. برای دانلود دانلود مستقیم اسنپ رانندگان روش‌های مختلفی وجود دارد که شرح زیر است:

  • مراجعه به اپ استور

یکی از روش‌های مطمئن برای نصب اسنپ رانندگان برای ایفون، مراجعه به اپ استور است. برای نصب این برنامه فقط کافی است که اسنپ رانندگان ios را در بخش جستجوی اپ استور وارد کرده و سپس آن را دانلود کنید.

  • مراجعه به سایت رسمی اسنپ

برای نصب نسخه وب اسنپ رانندگان ایفون می‌توانید به وب‌سایت رسمی این نرم افزار مراجعه کنید و بدون نیاز دانلود فایل نصبی، از امکانات اسنپ رانندگان بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که برای استفاده از تمامی قابلیت‌های این نرم افزار به هیچ عنوان از به دنبال دانلود نسخه قدیمی اسنپ رانندگان ios نباشید.

سخن آخر

در مقاله چگونه اسنپ رانندگان و تپسی رانندگان را برای ایفون دانلود کنیم؟ به‌طور کامل درباره خدمات و امکانات دو برنامه کاربردی اسنپ و تپسی صحبت کرده‌ایم و در نهایت نحوه دانلود اسنپ و تپسی برای ایفون را شرح داده‌ایم. امیدواریم که این مطلب برایتان کاربردی واقع شده باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :حمیدرضا آقایی

      به نظرم یکی از بزرگترین ضعف های آیفون بود که نمیشه تپسی رانندگان برای ایفون رو روش نصب کرد، ممنون که راهنمایی کردید

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از نظر خوبتون حمیدرضا جان، خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده 🙂