یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 424314 |
تاریخ انتشار : 11 آگوست 2025 - 19:05 | ارسال توسط :
58 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد عنوان کرد: با تصویب کارگروه اضطرار موج گرما، ادارات دولتی، مراکز آموزشی و بانک‌های استان یزد روز چهارشنبه ۲۲ مرداد تعطیل اعلام شدند.

به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبه کارگروه انرژی، روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه، تمامی دستگاه‌ها، نهادهای دولتی و غیردولتی، موسسات آموزشی و بانک‌ها با هدف حفظ سلامت عمومی تعطیل هستند.
وی افزود: دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان، مراکز درمانی، شعب منتخب بانک‌ها و دادگستری کل استان یزد و شهرستان ها از این تعطیلی مستثنی بوده و در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
شاه حسینی یزد در ادامه، تصریح کرد: این مصوبه مختص دستگاه‌های دولتی بوده و قابل اجرا برای شرکت‌های بخش خصوصی و کارخانجات نیست و این واحدها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید