یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 412830 |
تاریخ انتشار : 13 جولای 2025 - 3:06 | ارسال توسط :
65 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

بازنشستگان تامین اجتماعی می‌گویند: ۴ ماه از سال گذشته، ارزش حقوق روز به روز کمتر شده اما هنوز تامین اجتماعی مابه‌التفاوت حقوق فرودین ماه را واریز نکرده است.

به گزارش نبض بازار، جمعی از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در تماس با ایلنا به عدم واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه اعتراض کردند و گفتند: ۴ ماه از سال گذشته، ارزش حقوق روز به روز کمتر شده اما هنوز تامین اجتماعی مابه‌التفاوت حقوق فرودین ماه را واریز نکرده است.
این بازنشستگان همچنین به تاخیر در پرداخت مستمری معترض هستند و می‌گویند: پیشتر واریز مستمری از بیستم آغاز می‌شد اما الان این واریزی به اخر ماه موکول شده است. هر چه تماس می‌گیریم و شکایت می‌کنیم می‌گویند ترافیک کاری در اخر ماه زیاد است. خب چرا حقوق‌ها را زودتر نمی‌دهند که به ترافیک کاری نخورند؟!
بازنشستگان تامین اجتماعی می‌گویند: مستمری آنقدر ناچیز است که چیزی برای پس‌انداز نمی‌ماند   و تاخیر در پرداخت حقوق وضعیت زندگی ما را به هم می‌زند.
آنها همچنین به عدم بارگذاری فیش حقوق خردادماه معترض هستند و می‌گویند: این‌ها نشان می‌دهد، بازنشستگان که صاحبان اصلی این صندوق هستند اهمیتی برای مدیران ندارند!
منبع: ایلنا

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید