جدیدترین خبر از اجرای همسان سازی حقوق بازشستگان ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - افق اقتصادی

جدیدترین خبر از اجرای همسان سازی حقوق بازشستگان ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 255697 |
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹ |
39 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

جزئیات اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد .

جدیدترین خبر از اجرای همسان سازی حقوق بازشستگان ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

به گزارش نبض بازار ، اجرای این قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان باید از اول فروردین باشد چراکه تاریخ اعمال آن از ۱/۱ است .
علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس دوازدهم درخصوص عدم اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: علت عدم اجرای این مصوبه این است که بودجه به تازگی ابلاغ شده است و هنوز رفع برخی ایرادات مدنظر هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت در حال انجام است.
وی در رابطه با اجرای مصوبه افزایش مالیات بر ارزش افزوده ادامه داد: این پولی که از فروردین و با اجرای قانون افزایش مالیات بر ارزش افزوده، جمع آوری شده و در واقع اجرای افزایش مالیات بر ارزش افزوده آغاز شده در جای دیگری هزینه نخواهد شد بلکه در یک جایی ذخیره می‌ماند و بعد از تصویب نهایی و اجرایی شدن قانون، پرداخت آن از محل همین درآمدها صورت خواهد گرفت.
بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: اجرای این قانون باید از اول فروردین باشد چراکه تاریخ اعمال آن از ۱/۱ است. در واقع از هر ماهی که تخصیص ها ابلاغ و افزایش اعمال شود، مبدا اجرای آن اولین روز از سال ۱۴۰۳ خواهد بود.
وی تاکید کرد: خط قرمز ما این است که این قانون حتماً اجرا شود و جزو بندهایی است که اجرای آن اجتناب ناپذیر است چراکه دولت درآمد آن را اخذ کرده است و مجلس هم مشروط به اجرای این قانون با افزایش مالیات بر ارزش افزوده موافقت کرد.
نماینده مردم ساری عنوان کرد: بنابراین بعد از رفع ایرادات و ابلاغ این قانون و پیرو دستور مقام معظم رهبری که کارها زمین نماند، اعمال و تخصیص افزایش ها بعد از ابلاغ، عملیاتی خواهد شد.
منبع : اقتصادنیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید