بازنشستگان بخوانید/خبر مهم برای بازنشستگان کشوری - افق اقتصادی

بازنشستگان بخوانید/خبر مهم برای بازنشستگان کشوری - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 254415 |
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ |
42 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

در سال‌های گذشته، شرکت آتیه سازان حافظ برای بیمه تکمیلی بازنشستگان، طرف قرارداد صندوق بازنشستگان کشوری بود. اما از این پس، خدمات بیمه تکمیلی درمان برای بازنشستگان کشوری توسط شرکت “بیمه ملت” ارائه می‌شود.

بازنشستگان بخوانید/خبر مهم برای بازنشستگان کشوری

به گزارش نبض بازار، بازنشستگی عبارت است از کناره گیری از موقعیت یا شغل یا از زندگی کاری فعال. همچنین ممکن است فرد با کاهش ساعات کاری یا حجم کاری نیمه بازنشسته شود. بسیاری از افراد زمانی که مسن هستند یا به دلایل سلامتی قادر به انجام کار خود نیستند، بازنشستگی را انتخاب می‌کنند.
در این راستا، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران متقاضی این خدمت می‌توانند برای ثبت آنلاین “درخواست برقراری و انصراف” از اول خردادماه به مدت سه ماه تا ۳۱ مردادماه طبق سنوات گذشته اقدام کنند.بازنشستگان می‌توانند در دوره زمانی مشخص شده با ورود به سامانه ثبت‌نام آنلاین که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع‌رسانی (cspf.ir) و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق (eservices.cspf.ir) فعال می‌شود، اقدام کنند.شرکت «بیمه ملت» درحالی برنده مناقصه ارائه خدمت بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری برای سال ۱۴۰۳ شده است که پیش از این شرکت آتیه‌سازان حافظ سال‌ها ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان را بر عهده داشت.اطلاعات تکمیلی و زمان پذیرش اسناد درمانی مربوط به سال ۱۴۰۳ متعاقباً به اطلاع بازنشستگان خواهد رسید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید