حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه تغییر کرد؟ - افق اقتصادی

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه تغییر کرد؟ - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 245793 |
تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ |
49 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیر عامل تامین اجتماعی اعلام کرد که همانطور که قبلاً اعلام شده بود، از اردیبهشت ماه، حقوق مستمری دریافت کنندگان تامین اجتماعی همراه با افزایش حقوق خود را دریافت کردند.

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه تغییر کرد؟

به گزارش نبض بازار، بازنشستگی فرآیندی است که در آن فرد از فعالیت‌های حرفه‌ای خود دست می‌کشد. این مرحله می‌تواند به صورت کامل یا نیمه‌وقت باشد، که در این صورت فرد با کاهش ساعات کاری یا حجم کار به تدریج از شغل خود فاصله می‌گیرد. بازنشستگی معمولاً به دلیل سالخوردگی، مشکلات جسمی یا تندرستی صورت می‌گیرد.
میرهاشم موسوی، مدیر عامل تامین اجتماعی در یک برنامه تلویزیونی با اعلام این خبر گفت: از بیستم اردیبهشت حقوق مستمری بگیران کشور با افزایش حقوق واریز شد که کل پرداختی برای مستمری بگیران مبلغ ۵۲ میلیارد تومان بوده است.وی افزود: افزایش حقوق برای حداقل بگیران تامین اجتماعی ۳۵ درصد درمقایسه با سال قبل افزایش داشته است، همچنین برای سایر سطوح درآمدی ۲۲ درصد افزایش به علاوه ۶۹۰ هزارتومان است.موسوی در خصوص افزایش جانبی‌های پرداختی حقوق مستمری بگیران در سال جدید افزود: در بخش عایله مندی ۵۰ درصد رشد داشته است و در بخش حق اولاد افزایش صد درصدی را در نظر گرفتیم.وی افزود: همچنین در بخش مسکن ۳۵ درصد و در بخش کمک هزینه خواروبار بیش از ۵۰ درصد رشد برای مستمری بگیران تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.وی گفت: افزایش حقوق مستمری بگیران معوقه فروردین، همراه با حقوق خرداد پرداخت خواهد شد.مدیرعامل تامین اجتماعی در خصوص بن کتاب گفت: امسال همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب هدیه ویژه‌ای را برای دانشجویان، زنان خانه دار و دخترانی که در این زمان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار میگیرند در نظر گرفته ایم.
میرهاشم موسوی گفت: مبلغ ۴۰۰ هزارتومان بن خرید کتاب، به حساب این بیمه شدگان واریز می‌شود که می‌توانند به صورت آنلاین و حضوری از نمایشگاه خرید کنند.
وی افزود بن خرید از نمایشگاه کتاب برای ثبت نام کنندگان غیر حضوری در استان‌ها هم قابل استفاده می‌باشد.
منبع: خبرانلاین

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید