دستور معاون اول رییس جمهور برای بازنگری در نرخ خوراک و فرآورده پالایشگاه‌ها - افق اقتصادی

دستور معاون اول رییس جمهور برای بازنگری در نرخ خوراک و فرآورده پالایشگاه‌ها - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 203101 |
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ |
42 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

با دستور دکتر مخبر معاون اول رییس جمهور «دستورالعمل نحوه محاسبه قیمت خوراک و فرآورده های نفتی پالایشگاه‌ها» با رویکرد حفظ قابلیت پیش‌بینی پذیری و حمایت از صنایع بورسی مورد بازنگری قرار می گیرد .

دستور معاون اول رییس جمهور برای بازنگری در نرخ خوراک و فرآورده پالایشگاه‌ها

– اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های گذشته بازار سرمایه کشورمان تحت تاثیر مسائل خارجی و تنش‌های منطقه‌‍ای دچار نوساناتی شده‌ که نه تنها مردم، بلکه فعالان اقتصادی را نیز نگران کرده است . از اصلی‌ترین دلایل تغییر جهت حرکت برخی از فعالان اقتصادی کشور در جابجایی سرمایه خود بین بازارهای مالی مختلف انتظارات برآوردی ایشان است . در این راستا تصمیمات و سیاست‌گذاری تیم اقتصادی دولت می تواند چشم‌انداز صحیح و دقیق‌تری پیش روی فعالان اقتصادی و صنعتگران کشور قرار دهد. و بدین طریق علاوه بر افزایش امید و انگیزه به مشارکت بیشتر در فعالیت های اقتصادی مولد و اصیل، قابلیت پیش‌بینی پذیری نیز در بازار سرمایه خدشه دار نشود. به همین منظور، با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و تایید معاون اول رئیس جمهور، دولت تصمیم بر بازنگری بندهایی از «دستورالعمل جدید نحوه محاسبه قیمت خوراک و فرآورده های نفتی پالایشگاه‌ها» که اخیرا تهیه و ابلاغ گردیده بود گرفت. همچنین دولت در تلاش است که برای تسویه بدهی خود به صنایع بخصوص با اولویت صنایع بورسی، فرآیند، سازوکار و زمان‌بندی مشخصی را تهیه کند.انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید