اطلس صنایع خلاق و فرهنگی رونمایی شد - افق اقتصادی

اطلس صنایع خلاق و فرهنگی رونمایی شد - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 243448 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳ |
9 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

با حضور معاون علمی ریاست جمهوری؛

اطلس صنایع خلاق و فرهنگی رونمایی شد

فناوری

اقتصاد ایران: «اطلس صنایع خلاق و فرهنگی» و «نقشه راه اجرای سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم» با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پارک فناوری پردیس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، در نخستین روز از رویداد مانوین که در پارک فناوری پردیس برگزار شد با حضور روح الله دهقانی معاون علمی، مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق، مهدی صفاری نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از فعالان حوزه فرهنگی و فناوری‌های نرم از کتاب‌ها و اسناد راهبردی حوزه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم رونمایی شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور در این رویداد از اطلس کسب و کارهای صنایع خلاق ایران که برای کسب اطلاع از پراکندگی جغرافیایی این کسب و کارها و فعالان حوزه صنایع خلاق در پهنه کشور به همت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق منتشر شده است رونمایی کرد.
همچنین با حضور دهقانی، سامانه ایران دیتا، بزرگ ترین مرکز پردازش و سامان دهی داده های کشور که توسط خانه خلاق نقش کلیک راه‌اندازی شده است رونمایی شد. در ادامه نیز نقشه راه اجرای سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم، مجموعه مطالعات و گزارش‌های ارتقای تاب آوری و رقابت پذیری بین‌المللی با اتکا به توانمندی شرکت های خلاق و دانش بنیان در حوزه های فرهنگی و خلاق و تطبیق با سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم رونمایی شدند.
در بخش دیگری از افتتاحیه رویداد مانوین، برترین فعالیت‌ها در حوزه صنایع خلاق، فناوری‌های نرم و فرهنگی مورد تقدیر قرار گرفتند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید