استقلال بودجه پارک‌های علم‌وفناوری در انتظار یک تصمیم - افق اقتصادی

استقلال بودجه پارک‌های علم‌وفناوری در انتظار یک تصمیم - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 217261 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ |
28 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

فناوری اقتصاد ایران: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال پیگیری هستیم تا پارک‌های علم و فناوری دانشگاهی ردیف مستقل بودجه داشته باشند و مشخص شود چه میزان اعتبار و بودجه دارند. به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، محمدعلی زلفی‌گل اظهار داشت: در هیات دولت مطرح کردیم که اعتبارات پارک‌های علم و فناوری باید افزایش یابد و پیگیر هستیم […]

استقلال بودجه پارک‌های علم‌وفناوری در انتظار یک تصمیم

فناوری

اقتصاد ایران: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال پیگیری هستیم تا پارک‌های علم و فناوری دانشگاهی ردیف مستقل بودجه داشته باشند و مشخص شود چه میزان اعتبار و بودجه دارند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، محمدعلی زلفی‌گل اظهار داشت: در هیات دولت مطرح کردیم که اعتبارات پارک‌های علم و فناوری باید افزایش یابد و پیگیر هستیم که بودجه این پارک ها افزایش یابد.

وی افزود: البته در خصوص پارک‌های علم و فناوری دانشگاهی هم خیلی پیگیر هستیم که ردیف مستقل بودجه داشته باشند ولی ذیل دانشگاه‌ها باشند که مشخص باشد چه میزان اعتبار و بودجه دارند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع در بوجه سال ۱۴۰۳ محقق می‌شود یا خیر نیز توضیح داد: این موضوع بستگی به سازمان برنامه و بودجه دارد.
زلفی‌گل همچنین در مورد افزایش بودجه پارک‌های علم و فناوری و موسسات آموزشی و پژوهشی در بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: این موضوع هنوز مشخص نیست.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید