ثبت‌ نام نقل و انتقالات فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ / دولت به معلمان چراغ سبز نشان داد - افق اقتصادی

ثبت‌ نام نقل و انتقالات فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ / دولت به معلمان چراغ سبز نشان داد - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 253995 |
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲ |
68 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: با توجه به مدرک تحصیلی و رشته معلمان، انتقال آن‌ها از هر استان به شهرستان‌های تهران مورد تأیید قرار می‌گیرد.

ثبت‌ نام نقل و انتقالات فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ / دولت به معلمان چراغ سبز نشان داد

مسعود بهرامی؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به استخدام ۷۷۰۰ معلم جدید از مهر امسال در مدارس استان تهران اظهار کرد: با انتقال فرهنگیان در هر رشته و مدرک تحصیلی و از هر استان به شهرستان‌های تهران موافقت می‌شود.

وی افزود: معلمان رسمی و پیمانی برای انتقال موقت حداقل دو سال و برای انتقال دائم حداقل ۵ سال سنوات خدمت نیاز دارند و باید برای ثبت درخواست خود به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.

بهرامی در پاسخ به این پرسش، آیا معلمانی که براساس بوم استخدام شده‌اند حق انتقال دارند؟ بیان کرد: جذب نیرو در آموزش و پرورش فقط برای بوم است که بر ناحیه و منطقه تأکید دارد و صرفاً از طریق آزمون استخدامی اعمال می‌شود همچنین خروج از بوم به منزله قطع رابطه استخدامی است. در صورت انتخاب ورود به یکی از مناطق تابعه ادارات کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سیستان و بلوچستان (به غیر از مرکز استان)، فرم امتیازات متقاضی با ضریب ۱.۲ بررسی می‌شود. در حقیقت امتیاز معلمان برای نقل و انتقال با انتخاب شهرستان‌های استان تهران و سیستان و بلوچستان مشمول ۲۰ درصد افزایش می‌شود.

شایان ذکر است ثبت‌نام نقل و انتقالات فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ از روز شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شد و متقاضیان باید برای ثبت‌نام به سامانه my.medu.ir مراجعه می کردند.

برای انتقال دائم به حداقل ۵ سال سنوات خدمت تجربی مشروط به رعایت تراز نیروی انسانی منطقه و استان نیاز است.

برای انتقال موقت به حداقل دو سال سنوات خدمت تجربی مشروط به رعایت تراز نیروی انسانی منطقه و استان نیاز است.

منظور از محاسبه سابقه خدمت تجربی، خدمت تمام وقت آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ است.

رتبه-بندی-معلمان

نکته حائز اهمیت این است که دلایل متعددی وجود دارد که یک معلم ممکن است تصمیم بگیرد قبل از شروع سال تحصیلی به مدرسه یا منطقه دیگری منتقل شود. 

یکی از این دلایل این است که معلمان ممکن است به دنبال فرصتی با حقوق بالاتر، مزایای بهتر یا ساعات کاری انعطاف پذیرتر باشند. آنها ممکن است به دنبال شغلی در مدرسه ای با منابع بیشتر، کلاس های کوچکتر یا دانش آموزان با انگیزه تر باشند و یا ممکن است از مدیر، همکاران یا محیط مدرسه خود ناراضی باشند. آنها ممکن است احساس عدم حمایت، عدم قدردانی یا بیش از حد بار کنند. در برخی موارد، معلمان ممکن است به دلیل آزار و اذیت یا تبعیض مجبور به ترک شغل خود شوند.

همچنین از دیگر دلایل این تصمیم، معلمان ممکن است به دنبال شغلی در سطح تحصیلی متفاوتی باشند، مانند انتقال از دبیرستان به دبستان. آنها همچنین ممکن است به دنبال شغلی در زمینه تخصصی خود باشند، مانند انتقال از معلم علوم عمومی به معلم زیست شناسی. از این رو آموزش و پرورش در صدد تحقق این خواسته برآمده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید