معرفی ۱۰ فیلم سال ۲۰۲۴

معرفی 10 فیلم سال 2024
جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-10
کد خبر: 192786 |
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۱۱ |
221 بازدید
۲
4
ارسال به دوستان
پ

در سال ۲۰۲۴ مجموعه‌ای متنوع از فیلم‌های گیرا و جذاب را خواهیم داشت. از درام‌های تامل برانگیز گرفته تا ماجراهای اکشن و مهیج، چشم‌انداز سینمایی ۲۰۲۴ چیزی غیرعادی نیست. در ادامه فهرست ۱۰ فیلم سال ۲۰۲۴ از شماره ۱۰ تا ۱ معرفی شده‌اند. شماره ۱۰. ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم (The Lord of the Rings: War […]

معرفی ۱۰ فیلم سال ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۴ مجموعه‌ای متنوع از فیلم‌های گیرا و جذاب را خواهیم داشت. از درام‌های تامل برانگیز گرفته تا ماجراهای اکشن و مهیج، چشم‌انداز سینمایی ۲۰۲۴ چیزی غیرعادی نیست. در ادامه فهرست ۱۰ فیلم سال ۲۰۲۴ از شماره ۱۰ تا ۱ معرفی شده‌اند.

شماره ۱۰. ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم (The Lord of the Rings: War of the Rohirrim)

این مجموعه از “ارباب حلقه‌ها” یک انیمیشن سینمایی جدید است که تاریخچه کمتر شناخته‌شده هلم همرهند (برایان کاکس) را روشن می‌کند. میراندا اتو دوباره نقش خود را در نقش ائوین، سپر محافظ روهان که فیلم را روایت می‌کند و داستان خویشاوندانش را به اشتراک می‌گذارد، بازی می‌کند.

تاکنون، تنها چیزی که از این فیلم دیده‌ایم، هنر مفهومی است، اما به نظر می‌رسد حداقل یکی از نبردهای فیلم، مقیاس حماسی را دوباره به‌دست آورد.

شماره ۹. Godzilla x Kong: The New Empire

در این فیلم سال ۲۰۲۴ تنها تعدادی از بازیگران فیلم قبلی در آن خواهند بود، از جمله ربکا هال در نقش دکتر ایلین اندروز، کیلی هاتل در نقش دختر خوانده‌اش، جیا و برایان تایری هنری در نقش برنی هیز. دن استیونز یکی از نقش‌های اصلی را در نقش ترپر بر عهده می‌گیرد. گودزیلا و کینگ کونگ در فیلم اول با یکدیگر متحد شدند. این‌بار، یک تایتان جدید ظهور کرده است که هر دو هیولا را به چالش می‌کشد و آنها را مجبور می‌کند دوباره به هم بپیوندند.

شماره ۸. ۲Beetlejuice

اورتگا نقش اول زن جدید در نقش دختر لیدیا دیتز از وینونا رایدر و نوه دلیا دیتز اثر کاترین اوهارا خواهد بود که هر دوی آنها برای قسمت دوم بازگشته‌اند. مایکل کیتون به‌عنوان روح با بیشترین تعداد در کنار عروسش، با بازی مونیکا بلوچی، بازمی‌گردد. ویلم دفو، جاستین تروکس و آرتور کونتی دیگر بازیگران این فیلم هستند. تاکنون، هیچ تریلری بیرون داده نشده است.

شماره ۷. Kingdom of the Planet of the Apes

در دنیای برتری میمون‌ها، پروکسیموس سزار (کوین دوراند) به آرمان‌های همنام خود خیانت کرده است و هم انسان‌ها و هم میمون‌های همکارش را در تلاش برای بازپس‌گیری فناوری انسانی برای خود به بردگی گرفته است.

در این فیلم سال ۲۰۲۴ شامپانزه‌ای جوان به نام نوآ (اوون تیگ) به‌عنوان قهرمانی ظاهر می‌شود که میمون‌های همکارش به آن نیاز دارند. درحالی‌که فریا آلن در نقش مای، زن جوان و وحشی که هدف مشترک با نوآ دارد را به تصویر می‌کشد. شاید برای بازگرداندن بشریت دیر باشد، اما هنوز فرصتی وجود دارد که میمون‌ها اشتباهات بشر را تکرار نکنند.

شماره ۶. Dune: Part Two

کارگردان این فیلم، دنیس ویلنوو این بار اقتباس خود را از اولین رمان فرانک هربرت در حماسه Dune کامل می‌کند. در این فیلم سال ۲۰۲۴ پس از خیانت و سقوط خانواده‌اش در فیلم اول، پل آتریدس (تیموتی شالامه ونکا) به‌عنوان رهبر مسیح‌مانند فریمن عمل می‌کند، زیرا او اولین تهدید واقعی برای امپراتور شادام چهارم (کریستوفر واکن) است. اما برای انتقام از خانواده‌اش، پل باید با فید-راوتا هارکونن (آستین باتلر) از خانه رقیب‌اش روبرو شود و امپراطوری را که برای نسل‌ها پابرجا بوده، سرنگون کند.

Dune: Part Two

شماره ۵. جوکر: Folie à Deux

در این فیلم سال ۲۰۲۴ هیچ بتمنی وجود ندارد. اما فیلم اصلی جوکر برای تبدیل‌شدن به یک موفقیت میلیارد دلاری نیازی به شوالیه تاریکی نداشت. در آن واکین فینیکس در نقش آرتور فلک بازگشته است. مردی که پس از یک عمر آزار روحی و جسمی به جوکر تبدیل شد و او را به نقطه شکست رساند.

در ادامه، لیدی گاگا به‌عنوان دکتر هارلین کوینزل، روانپزشکی که به سمت آرتور کشیده شده است، معرفی می‌شود. شایعه شده است که استعدادهای آوازی گاگا در برخی از صحنه‌ها مورداستفاده قرار خواهد گرفت، اما هنوز شاهدی وجود ندارد.

شماره ۴. بالرین

فرنچایز جان ویک هنوز تمام نشده است. در بالرین، ستاره بلوند آنا د آرماس در نقش رونی حضور دارد. کیانو ریوز نقش خود را در نقش جان ویک برای این فیلم تکرار خواهد کرد، اما این داستان تماما در مورد تلاش رونی برای انتقام است.

زیرا او مردانی را که خانواده‌اش را به قتل رساندند، هدف قرار می‌دهد. ایان مک شین و لنس ردیک فقید نیز به ترتیب در نقش وینستون اسکات و شارون بازگشته‌اند. ما دانلود فیلم آرگیل را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم، هرچند این فیلم در این فهرست معرفی نشده است اما قطعا جزو بهترین‌های ۲۰۲۴ خواهد بود.

شماره ۳. ددپول ۳

این فیلم سال ۲۰۲۴ به‌عنوان یک دنباله واقعی برای Deadpool 2 عمل می‌کند و در عین‌حال شخصیت‌ها را به MCU نیز می‌آورد. بازیگران تاییدشده بازگشت عبارتند از مورنا باکارین در نقش ونسا، برایانا هیلدبراند در نقش Negasonic Teenage Warhead، شیولی کوتسونا در نقش یوکیو، کاران سونی در نقش دوپیندر، لزلی اوگامز در نقش Blind Al و استفان کاپیچیچ به عنوان صدای Colossus.

ددپول 3

شماره ۲. Wicked: قسمت اول

اقتباس‌های موزیکال برادوی اغلب در هالیوود مورد استقبال قرار گرفته یا از دست رفته است، اما Wicked یک فرنچایز محسوب می‌شود که احتمالا از آن فراتر رود. این مگا هیت با ارائه داستانی کامل به Wicked Witch of the West به جادوگر شهر اوز روح تازه‌ای بخشیده است.

سینتیا اریوو نقش الفابا تروپ، زنی با پوست سبز را به تصویر می‌کشد که در نهایت تبدیل به جادوگر شرور غرب می‌شود. در حالی‌که آریانا گرانده در نقش گالیندا آپلند، یکی از جادوگران خوب شهر اوز بازی می‌کند. در قسمت اول این فیلم سال ۲۰۲۴ به دنبال دوروتی گیل و دوستانش نباشید، اما جف گلدبلوم را در نقش جادوگر شهر اوز خواهید دید. این به خودی خود باید سرگرم کننده باشد.

شماره ۱. Furiosa: A Mad Max Saga

چرا Furiosa: A Mad Max Saga مورد انتظارترین فیلم سال ۲۰۲۴ است؟ زیرا یک فیلم اکشن فوق‌العاده درنظر گرفته می‌شود که احتمالا کارگردان جورج میلر در کنار Furiosa قدمی را از دست داده باشد. آنیا تیلور-جوی، ستاره The Queen’s Gambit، در نقش Furiosa جوان، قبل از اینکه Imperator شود، این پیش درآمد را بر عهده دارد.

در این داستان پسا آخرالزمانی، Furiosa از خانه‌اش دزدیده شد. اگر بخواهد برگردد، Furiosa باید از Warlord Dementus (کریس همسورث) و پیروان خطرناکش در بیابان عبور کند.

Furiosa: A Mad Max Saga

جمع‌بندی

برترین مجموعه فیلم‌ سال ۲۰۲۴ گواهی بر خلاقیت و نوآوری فیلم‌سازان در سراسر جهان است و سفری فراموش‌نشدنی را از طریق قدرت داستان‌گویی و تماشای بصری به مخاطبان ارائه می‌دهد. این امکان را دارید تا با پیدا کردن فیلم‌های مورد علاقه‌تان، اوقات خوشی را برای خود مهیا سازید.

منابع

https://www.digitaltrends.com/movies/the-ten-most-anticipated-movies-of-2024-ranked/

https://naabmovie.ir/article/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b1-%d8%a7%da%a9%d8%b4%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%85%d8%a7-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b1/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :شهاب اکبری

      بی صبرانه منتظر ددپول ۳ ام واقعا عالیه سری فیلماش

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا شهاب جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید