کاروان دو امدادی با حضور ۸۰۰ نفر از پاسداران برگزار می‌شود - افق اقتصادی

کاروان دو امدادی با حضور ۸۰۰ نفر از پاسداران برگزار می‌شود - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 254313 |
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ |
49 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

فرمانده دانشگاه امیر المومنین(ع) نیروی زمینی سپاه برگزاری کاروان دو امدادی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با حضور ۸۰۰ نفر از پاسداران خبر داد.

کاروان دو امدادی با حضور ۸۰۰ نفر از پاسداران برگزار می‌شود

سردار مهدی سرور فرمانده دانشگاه امیر المومنین(ع) نیروی زمینی سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، درباره کاروان دو امدادی دانشجویان این دانشگاه به سمت حرم امام خمینی(ره) عنوان کرد: ۲۶امین رزمایش فرهنگی-ورزشی کاروان دو امدادی عاشقان خمینی-زائران حسینی از شهر اصفهان و از گلستان شهدای این شهر و با عاملیت دانشگاه علوم و فنون زمینی حضرت امیر المومنین(ع) نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه از دهم تا چهاردهم خرداد ماه به مدت ۵ روز و  به مسافت ۶۱۴ کیلومتر با عبور از ۴ استان اصفهان، مرکزی،‌ قم و تهران در مسیر از پیش تعیین شده برگزار می‌شود.

سردار سرور ادامه داد: در این رزمایش ۸۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه امیر المومنین(ع) و ۵۰ رده سپاه شرکت می‌کنند که متوسط دویدن هر نفر ۳۶ کیلومتر است که در هشت نوبت انجام می‌‌شود.

فرمانده دانشگاه امیر المومنین(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: عبور از ۳۰ روستا و ۱۵ شهرستان و غبار روبی ۶۰ گلزار شهید،‌ دیدار با ۱۳۰ خانواده شهید،‌ دیدار با علما شهرهای مسیر،‌ زیارت حرم حضرت معصومه(ع) و در نهایت حضور در برنامه حرم حضرت امام(ره) و استماع بیانات رهبر انقلاب از برنامه‌های این کاروان است.

انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید