عملیات ارتقای کیفی نفت کوره پالایشگاه کرمانشاه وارد فاز اجرایی شد

عملیات ارتقای کیفی نفت کوره پالایشگاه کرمانشاه وارد فاز اجرایی شد
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 197684 |
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ | منبع: korc.ir
1392 بازدید
۲
7
ارسال به دوستان
پ

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، از آغاز عملیات اجرایی ارتقای کیفی نفت کوره تولیدی این شرکت خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، محمدرضا امامی نیا در این باره اظهار کرد: پیش از این، قراداد ارتقای کیفی نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه میان […]

عملیات ارتقای کیفی نفت کوره پالایشگاه کرمانشاه وارد فاز اجرایی شد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، از آغاز عملیات اجرایی ارتقای کیفی نفت کوره تولیدی این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، محمدرضا امامی نیا در این باره اظهار کرد: پیش از این، قراداد ارتقای کیفی نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه میان مدیرعامل این شرکت و مدیرعامل شرکت دانش بنیان آذر انرژی تبریز منعقد گردید و هم اکنون این پروژه وارد فاز اجرایی شد.

امامی نیا یادآور شد: این پروژه قطعا نقش مهمی در کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، ارتقای شاخص‌های کیفی فرآورده‌های نفتی، افزایش سوددهی و توسعه پالایشگاه‌ کرمانشاه ایفا خواهد کرد.

سخنگوی پالایشگاه کرمانشاه اظهار کرد: در واقع هدف از اجرای طرح، این است که مقدار گوگرد نفت کوره از ۳.۲ به ۰.۸ درصد کاهش یابد. همچنین در این طرح، ۳۰ درصد از نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه به نفت گاز تبدیل خواهد شد.
امامی نیا خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های اصلی در شرکتهای پالایشی کشور بحث تولید نفت کوره است که خوشبختانه پالایشگاه کرمانشاه با اعتماد به دانش بومی مهندسین جوان کشور و پرسنل توانمند شرکت، گامی موثر در این راستا برداشته است.

امامی نیا در پایان ضمن تقدیر ویژه از حمایتهای همه جانبه مهندس هادی درویشوند سهامدار پالایشگاه کرمانشاه در انعقاد این قرارداد گفت: در طول هفت سال اخیر که بخش خصوصی مدیریت شرکت پالایش نفت کرمانشاه را برعهده داشته، نهایت تلاش خود را در مسیر توسعه و افزایش کیفیت محصولات تولیدی این شرکت به کار برده و با انجام مسولیتهای اجتماعی خود، نگاه ویژه ای به توسعه همه جانبه استان و کشور داشته و دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :محمد امینی

      چقدر خوب امروز این خبرو زیاد شنیدم، ممنون از اخبار به روز و دست اولتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از نظر خوبتون محمدامین جان، خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده 🙂