شکارچیان قوچ‌های وحشی دماوند به دام افتادند - افق اقتصادی

شکارچیان قوچ‌های وحشی دماوند به دام افتادند - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 207227 |
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ |
37 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس‌ اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز دو راس قوچ وحشی و کشف سلاح شکاری غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع کوه سفید خبر داد.

شکارچیان قوچ‌های وحشی دماوند به دام افتادند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، نقی میرزاکریمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند اظهار کرد: محیط‌بانان یگان حفاظت این اداره در حین گشت و کنترل منطقه شکار ممنوع کوه سفید حاشیه جاده ساران – کیلان متوجه حضور ۳ نفر شکارچی غیرمجاز شده و بلافاصله برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. وی با بیان اینکه متخلفین با تمرد نسبت به ماموران قصد فرار را داشتند، افزود: با هوشیاری و اقدام به موقع محیط‌بانان، متخلفان دستگیر شده و در این راستا یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، لاشه یک راس قوچ وحشی به همراه سایر ادوات کشف و توقیف شد. رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: همچنین با دستور مقام قضایی در بازرسی از منزل یکی از شکارچیان لاشه یک راس قوچ وحشی دیگر کشف و ضبط شده و متهمان برای تکمیل تحقیقات بازداشت شدند. میرزاکریمی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات محیط زیستی و غیرمجاز موضوع را بلافاصله به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان اطلاع دهند. پایان پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید