یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 204295 |
تاریخ انتشار : 03 فوریه 2024 - 15:08 | ارسال توسط :
285 بازدید
0
15
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم از دستگیری ۳ زن و ۵ مرد به اتهام دزدی و خفت‌گیری در شهر پرند خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه، فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط‌کریم اظهار کرد: شب گذشته در پی تماس فردی به‌عنوان راننده و مسافرکش که توسط دو مرد مسافر خفت شده و مورد زورگیری قرار گرفته است و با تهدید و کتک اموالش را سرقت کردند، عوامل انتظامی کلانتری ۱۸ پرند در محل حاضر شده و اقدامات پلیسی را انجام دادند.  وی گفت: با تحقیق از شاکی مشخص شد وی روز حادثه ۲ نفر را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد آن دو  طی حمله‌ور شدن با سلاح چاقو به راننده اموال وی را به سرقت برده و از صحنه متواری شده‌اند.  فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم افزود: با اطلاعاتی که شاکی به پلیس داد و همچنین چهره‌نگاری انجام و ۲ سارق فراری تحت تعقیب پلیس در همان ساعات اولیه قرار گرفتند. وی ادامه داد: اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری ادامه داشت تا این که عوامل انتظامی در حوزه استحفاطی یکی از آن سارقین متواری را مشاهده می‌کنند که قصد تکرار خفت‌گیری با خودروی مسافرکش دیگری را داشت که طی اقدامات انتظامی دستگیر شد.  سرهنگ زنگنه گفت: در پی انجام اقدامات فنی متهم دستگیر شده مورد بازجویی قرار گرفت و پس از اعتراف محل اختفای همدستانش را اعلام و طی کسب دستور مقام محترم قضایی و در اقدامی عملیاتی به مخفیگاه آن‌ها وارد و ۳ نفر خانم و ۵ نفر آقا دستگیر شدند. پایان پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید