معرفی ماینر M۵۰ ۱۲۶Th هیولای استخراج - افق اقتصادی

معرفی ماینر M۵۰ ۱۲۶Th هیولای استخراج - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 219642 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۱۱ |
26 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

ماینر Whatsminer M50 126Th در شرکت واتس ماینر تولید می شود.

معرفی ماینر M۵۰ ۱۲۶Th هیولای استخراج

معرفی ماینر مدل Whatsminer M۵۰ ۱۲۶Th
ماینر Whatsminer M۵۰ ۱۲۶Th در شرکت واتس ماینر تولید می شود. MicroBT که معمولاً به عنوان Whatsminer شناخته می شود، یک شرکت فناوری مبتنی بر بلاک چین (تولید ماینر) و هوش مصنوعی است که بر تحقیق و توسعه، تولید و فروش تراشه ها و محصولات استخراج و راه حل های سیستمی و خدمات فنی تمرکز دارد. MicroBT در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد و در شنژن با مراکز تحقیق و توسعه در پکن و شانگهای مستقر است. MicroBT با پایبندی به فلسفه کسب و کار “کمال، برد-برد و یکپارچگی”، محصولات و خدمات باکیفیت را به مشتریان ارائه می دهد و به یک رهبر در زمینه سرورهای بلاک چین تبدیل شده است. در سال ۲۰۲۰، MicroBT به یکی از ۱۰۰ مالیات دهندگان برتر در منطقه نانشان، شنژن تبدیل خواهد شد. در سال ۲۰۲۱، MicroBT گسترش جهانی را آغاز کرد و یک پلت فرم عملیات خارج از کشور را راه اندازی کرد.
مشخصات دستگاه ماینینگ Whatsminer M۵۰ ۱۲۶Th
ماینر M۵۰ ۱۲۶Th یکی از دستگاه های ماینینگ تولید شده توسط واتس ماینر است که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد و قابلیت استخراج بیت کوین را دارد. حداکثر هش ریت قابل استفاده برای استخراج ۱۲۶ ثانیه است. ماینر Whatsminer M۵۰ ۱۲۶Th دارای مصرف برق ۳۳۰۴ وات است و همچنین از طریق رابط اترنت به اینترنت جهانی متصل می شود. از نظر فیزیکی ابعاد آن ۲۲۵*۱۲۵*۴۲۵ میلی متر و وزن آن ۱۲۷۰۰ گرم است. برای خنک کردن دستگاه ماینینگ Whatsminer M۵۰ ۱۲۶Th از دو فن استفاده شده است. از نظر تولید صدا دارای صدای خروجی ۷۵dB می باشد که در رطوبت بین ۵-۹۵ درصد قابل استفاده است.
برای محاسبه میزان درآمد و مصرف و همچنین قیمت ماینر Whatsminer M۵۰ ۱۲۶Th به صفحه ماشین حساب ماینر در سایت ایران ماین مراجعه کنید.
ارزهای قابل استخراج دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M۵۰ ۱۲۶Th
با توجه به اینکه دستگاه ماینر Whatsminer M۵۰ ۱۲۶Th با الگوریتم SHA-۲۵۶ جهت استخراج استفاده میکند، ارزهای زیر را جهت استخراج پشتیبانی می نماید.

بیت کوین  (BTC) Bitcoin
بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
آکوین  (ACOIN) Acoin
پیرکوین  (PPC) PeerCoin
ژول کوین  (XJO) Joulecoin
ایمارک  (DEM) eMark
آنبریکبل  (UNB) Unbreakable
کیور کوین (CURE) Curecoin 
کرون  (CRW) Crown
ترا کوین  (TRC) Terracoin

اجزای ماینینگ Whatsminer M۵۰ ۱۲۶Th
در این قسمت قطعات و قطعات موجود در دستگاه ماینینگ Whatsminer M۵۰ ۱۲۶Th را لیست کرده و سپس توضیح مختصری در مورد آنها می دهیم تا بیشتر و بهتر دستگاه ماینر را درک کنید.
این ماینر شامل اجزای زیر می باشد که در ادامه به اختصار توضیح خواهیم داد:

هش برد ماینر
کنترل برد ماینر
پاور یا منبع تغذیه ماینر
فن ماینر
دسته سیم ماینر

هش برد ماینر چیست؟
یکی از قطعاتی که ماینرها استفاده می کنند، هش برد است که هر ماینر حاوی چندین هش برد می باشد. وظیفه هش برد پردازش سنگین است، قیمت آن نسبت به بقیه قطعات ماینر گرانتر است و جزء اصلی که قیمت ماینر را تعیین می کند، هشبرد ماینر است. چیپ هایی روی هش برد نصب شده اند که فرآیند استخراج رمز ارز را انجام می دهند. در برخی موارد نقص در چیپ ها، فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال را مختل می کند و کارایی ماینر را کاهش می دهد، ولی شرکت و وبسایت ایران ماین در زمینه تامین هش برد ماینر به یاری استخراج کنندگان رمز ارز آمده است تا این اختلال قطعات را رفع نماید.
کنترل برد ماینر چیست؟
کنترل برد یکی از اجزای اصلی ماینر است که وظیفه آن برقراری ارتباط بین هش برد و اینترنت است. یکی از رایج ترین عواملی که باعث خرابی کنترل برد ماینر می شود، نوسانات الکتریکی است. همچنین می توانید برد کنترل ماینر را از سایت شرکت ایران ماین خریداری کنید.
پاور یا منبع تغذیه ماینر چیست؟
منبع تغذیه یا پاور یکی از قطعات مورد استفاده در دستگاه ماینر است که برق مورد نیاز سایر قطعات موجود را تامین می کند. در صورت خرابی پاور ماینر، جریان برق به طور کامل قطع می شود و فرآیند استخراج متوقف می شود. در صورت از کار افتادن پاور ماینر، می توانید از سایت ایران ماین جهت خرید ماینر و پاور ماینر مراجعه کنید.
فن ماینر چیست؟
به دلیل پردازش سنگینی که ماینر دائماً انجام می دهد، این دستگاه گرمای زیادی تولید می کند و دمای آن باید کاهش یابد. برای خنک سازی از یک فن قدرتمند استفاده شده است که صدای زیادی ایجاد می کند. این فن ها دارای ولتاژ ۱۲ ولت و جریان مصرفی ۷.۲ آمپر هستند که با سرعت ۶۰۰۰ دور در دقیقه می چرخند. با توجه به اینکه فن به طور مداوم کار می کند، کارایی آن به تدریج کاهش می یابد و باید تعویض شود. برای تامین فن ماینر از سایت ایران ماین قابل خرید و تهیه می باشد.
دسته سیم ماینر چیست؟
دسته سیم بخشی از ماینر است که پاور و کنترل برد و هش برد ها را به یکدیگر متصل می کند. یکی از عواملی که منجر به خرابی آن می شود، نوسانات الکتریکی و افزایش دما است که منجر به ذوب شدن سیم می شود و باید آن را تعویض کرد. ایران ماین همچنین مجموعه ای از سیم های ماینینگ را در اختیار مشتریان خود جهت سفارش قرار می دهد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید