یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 104014 |
تاریخ انتشار : 15 جولای 2023 - 19:37 | ارسال توسط :
456 بازدید
0
15
ارسال به دوستان
پ

بیت کوین در یک رده بندی جدید، به دلیل مصرف بالای انرژی و آلایندگی محیط زیست، با انتقادات شدیدی مواجه گردید. ­

به گزارش بازار، بر اساسِ تحقیقات شرکت داده های ارز دیجیتال، در بررسی چهل رمز ارز، بیت کوین به دلیل مصرف شدید انرژی در رتبه پایین قرار گرفت. بر اساس رتبه بندی جدید موسوم به ئی. اس. جی، اتریوم با نمره اِی. اِی AA در جایگاه اول قرار گرفت.

دلیل کاهش مصرف انرژی اتریوم استفاده آن از فناوری جدید اثباتِ سهام است. پس از اتریوم، سولانا و کاردانو کمترین مصرف انرژی را داشتند.

در رتبه بندی مصرف انرژی، بیت کوین نمره بی B گرفت که به معنی استفاده از سخت افزارهای پرمصرف است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید