مربی فوتبال لگدپران ۲۴ ماه از فوتبال محروم شد - افق اقتصادی

مربی فوتبال لگدپران 24 ماه از فوتبال محروم شد - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 31357 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۳۷ |
342 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

مدیر رسانه‌ای هیات فوتبال استان گیلان با اشاره به درگیری پیش آمده مربی شهرداری انزلی با داور فوتبال در لیگ برتر جوانان گیلان گفت: مربی خاطی ۲۴ ماه از تمام فعالیت‌های فوتبالی محروم شد.

مربی فوتبال لگدپران ۲۴ ماه از فوتبال محروم  شد

علیرضا وهابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به درگیری مربی فوتبال با داور فوتبال اظهار کرد: با تشکیل کمیته انضباطی هیات فوتبال گیلان مربی خاطی ۲۴ ماه از فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شد. 

وی با اشاره به گزارش واصله از نماینده و داور مسابقه‌ ۲ تیم فوتبال نصرآستانه و شهرداری انزلی افزود: از سری رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان استان در زمین ورزشی آستانه که در دقیقه ۱۵ بازی در پی اعلام یک ضربه خطا به نفع تیم نصر آستانه، مربی تیم جوانان شهرداری انزلی به نام حمید خوش سرشت به نشانه اعتراض به تصمیم داور وارد زمین مسابقه شده و با حرکات خشن ضربه شدیدی با پا به سینه‌ داور مسابقه وارد نموده و موجب سرنگونی وی شد(فیلم صحنه درگیری مورد بازبینی قرار گرفته) به طوری که پس از آن داور قادر به ادامه امر قضاوت نبوده و بازی نیمه تمام رها شده است. 

مدیر رسانه‌ای هیات فوتبال گیلان با اشاره به‌ عدم حضور نماینده باشگاه و مربی و مربی خاطی گفت: کمیته‌ انضباطی ضمن صدور دستور موقت، به لحاظ ضرورت امر جلسه‌ای به تاریخ ۱۱ تیرماه جاری ساعت ۱۷:۳۰ تعیین و ضمن دعوت از نماینده باشگاه و مربی خاطی، در جلسه حضور نیافتند و لایحه‌ای نیز واصل نشد. 

وهابی با اشاره به بازبینی فیلم وقوع جرم تصریح کرد: پس از بازبینی در گزارشات واصله به ویژه بازبینی فیلم، وقوع جرم که نشان می‌دهد مربی با رفتار بسیار زشت و خارج از اصول حرفه‌ای و اخلاق ورزشی با ضربه‌ای خشن موجب سرنگونی داور شده که با اختیار حاصل از بند ۲ ماده ۳۵ و بند ۴ ماده ۱۳ و بند ب ماده ۵۵ آیین نامه انضباطی مربی خاطی حمیدخوش سرشت را به ۲۴ ماه محرومیت از فعالیت‌های ورزشی مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق هیئت فوتبال استان گیلان محکوم شد. 

وی پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای این داور فوتبال محفوظ دانست و بیان کرد: درخصوص نتیجه مسابقه با عنایت به ناتمام ماندن مسابقه که علت آن ناشی از رفتار مربی شهرداری انزلی بوده که داور پس از مضروب شدن قادر به ادامه قضاوت نبوده و بازی را تعطیل کرده بود لذا به استناد بند الف ماده ۴۷ آیین نامه ضمن بازنده اعلام شدن تیم شهرداری انزلی، نتیجه مسابقه، سه برصفر به نفع تیم جوانان نصر آستانه اعلام شد و باتوجه به وارد شدن ضربه به داور مسابقه، هرگونه پیگیری حقوقی از مراجع ذیصلاح قضایی برای وی محفوظ می‌باشد. 

مدیر رسانه‌ای هیات فوتبال گیلان به اشاره به فابل اعتراض بودن این رای گفت: رای صادره پس از ابلاغ ظرف مدت یک هفته با رعایت تشریفات قانونی قابل اعتراض در کمیته‌ استیناف هیئت فوتبال استان گیلان می‌باشد.

 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید