اثرات باور نکردنی کاکائو در زیبایی + روش مصرف - افق اقتصادی

اثرات باور نکردنی کاکائو در زیبایی + روش مصرف - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 120844 |
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ |
232 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

در وادی زیبایی از دانه کاکائو به خاطر فواید بی‌شمارش در زیبایی پوست استفاده می‌شود. می‌توان از این ماده برای مراقبت از بدن یا موها، تهیه ماسک، صابون، لایه‌بردار، بوم لب و غیره استفاده کرد.

اثرات باور نکردنی کاکائو در زیبایی + روش مصرف

در وادی زیبایی از دانه کاکائو به خاطر فواید بی‌شمارش در زیبایی پوست استفاده می‌شود. می‌توان از این ماده برای مراقبت از بدن یا موها، تهیه ماسک، صابون، لایه‌بردار، بوم لب و غیره استفاده کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تبیان، کاکائو از دیرباز دوست افراد خوش خوراک بوده است. شکلاتی که از این ماده تهیه می‌شود نه تنها در آشپزی مورد استفاده قرار می‌گیرد بلکه یار همیشگی مراقبت از پوست نیز محسوب می‌شود. در وادی زیبایی از دانه کاکائو به خاطر فواید بی‌شمارش در زیبایی پوست استفاده می‌شود. می‌توان از این ماده برای مراقبت از بدن یا موها، تهیه ماسک، صابون، لایه‌بردار، بوم لب و غیره استفاده کرد. کره کاکائو و پودر آن نیز مطابق با نیاز، کاربردهای گوناگونی دارند. در این مطلب در خصوص فواید زیبایی کاکائو و روش استفاده خانگی از آن صحبت می‌کنیم. ما با همراه باشید.

در دنیای زیبایی، کره کاکائو به‌ویژه به دلیل میزان بالای اسیدهای چرب خود که باعث مراقبت و تغذیه پوست می‌شود استفاده زیادی دارد. این کره بسیار غنی و ایده‌آل برای پوست‌ها و موهای خشک است. کره کاکائو دارای بافتی مناسب برای تهیه بوم لب است چون در تماس با پوست و با حرارت بدن ذوب می‌شود. برخلاف کره کاریته که می‌توان به طور مستقیم روی پوست مالید، کره کاکائو خمیری سفت است که از لوبیای کاکائو آسیاب شده گرفته می‌شود. این نوع کره این ویژگی را دارد که بسیار سفت شود. بنابراین نمی‌توان به طور خالص از آن استفاده کرد و برای نرم و قابل استفاده شدن باید آن را با روغن‌های گیاهی دیگر مخلوط کرد. در این صورت می‌توانید از آن نرم‌کننده بدن و یا مو تهیه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید