بهترین ماشین لباسشویی ال جی

بهترین ماشین لباسشویی ال جی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 184440 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ |
188 بازدید
۲
6
ارسال به دوستان
پ

در سال‌های زیادی انواع ماشین لباسشویی ال جی با برخورداری از کیفیت بالای به‌عنوان بهترین لباسشویی شناخته شده‌اند و همچنان با بهره‌گیری از امکانات جدید انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شوند. تولیدات این برند دارای تنوع زیادی بوده که باعث می‌شود هر فرد با سلیقه و بودجه متفاوتی برای قیمت ماشین لباسشویی بتواند گزینه مناسبی را برای […]

بهترین ماشین لباسشویی ال جی

در سال‌های زیادی انواع ماشین لباسشویی ال جی با برخورداری از کیفیت بالای به‌عنوان بهترین لباسشویی شناخته شده‌اند و همچنان با بهره‌گیری از امکانات جدید انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شوند. تولیدات این برند دارای تنوع زیادی بوده که باعث می‌شود هر فرد با سلیقه و بودجه متفاوتی برای قیمت ماشین لباسشویی بتواند گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کند. با این وجود تنوع بالا گاهی موجب دشوار شدن انتخاب بهترین مدل برای افراد می‌شود. در نتیجه در این مطلب بهترین ماشین لباسشویی ال جی را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی در انواع مختلفی طراحی شده و این انواع از لحاظ طراحی و نوع استفاده در سه مدل درب از بالا، درب از جلو و دوقلو یا دوگانه هستند. جزئیات هر یک را به‌صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

ماشین لباسشویی درب از بالا

برند ال جی انواعی از ماشین‌های لباسشویی را در نمونه درب از بالا طراحی کرده است و این نمونه‌ها قدرت بالایی در از بین بردن آلودگی‌ها دارند. طراحی این مدل‌ها الهام گرفته از شستشوی دستی بوده است و همین مسئله باعث شستشوی عالی می‌شود. به عبارتی اکثر مدل‌ها در ۶ حرکت شسته می‌شوند. این حرکات شامل چرخاندن، آبشاری، پیچاندن، چلاندن، ساییدن و تاباندن هستند که در مجموع باعث از بین بردن هر نوع لکه و آلودگی از لباس‌های چرک می‌شوند. همچنین انواع ماشین لباسشویی ال جی به مزایای دیگری نظیر دیگ استیل ضد زنگ مجهز هستند که توجه مصرف‌کنندگان را جلب کرده است.

ماشین لباسشویی درب از جلو

ماشین‌های لباسشویی درب از جلو محبوب‌ترین و رایج‌ترین نمونه‌ها به حساب می‌آیند و از این رو برند ال جی هم مدل‌های متنوعی را از آن عرضه کرده است. از آنجایی که اغلب این مدل‌ها برای استفاده در منزل برای لباس‌های شخصی طراحی می‌شوند، برند ال جی سعی کرده است در طراحی نوع شستشو و برنامه‌های آن مشابه با شستشوی دستی عمل کند. به این ترتیب علاوه‌بر اینکه لباس‌های روزمره و شخصی به بهترین شکل ممکن تمیز خواهند شد، آسیبی به پارچه و دوخت آن نخواهد رسید.

این محصولات برای خانواده‌هایی با تعداد اعضای مختلف طراحی شده و از این رو نمونه‌های گوناگون ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰.۵ کیلویی را شامل شده‌اند. همچنین وابسته به مدل دارای انواع رنگ‌های سفید و سیلور با ویژگی‌های خاص نظیر بخارشوی، شستشوی هوشمند، موتور بدون تسمه و غیره هستند که البته هر یک از این ویژگی‌ها در قیمت ماشین لباسشویی ال جی تأثیر خواهد گذاشت.

ماشین لباسشویی TWINWash

ماشین لباسشویی دوقلو یکی از تولیدات پیشرفته و خاص به شمار می‌رود. این نمونه از بهترین ماشین لباسشویی ال جی امکان شستشوی همزمان دو سری مختلف لباس را فراهم کرده است. برای مثال در هنگام شستن لباس‌ها دیگر به شستشوی دو سری جداگانه لباس رنگی و مشکی نیازی ندارید. می‌توانید با استفاده از این نوع ماشین لباسشویی، هر دو را همزمان در دو مخزن جداگانه شستشو دهید. همچنین می‌توانید از این مزیت برای شستشوی جداگانه لباس‌های کودک خود یا لباس‌های حساس و خاص استفاده کنید.

۳ مدل بهترین ماشین لباسشویی ال جی

به طور کلی اگرچه ماشین لباسشویی ال جی تنوع بسیار زیادی را در هر ۳ نوع مذکور شامل درب از بالا، درب از جلو و دوگانه شامل شده است، اغلب افراد ماشین‌های لباسشویی معمولی یا همان درب از جلو را ترجیح می‌دهند. به همین دلیل در این قسمت به معرفی ۳ مدل بهترین ماشین لباسشویی ال جی از این نوع می‌پردازیم.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-K702NW

این بهترین ماشین لباسشویی ال جی از نوع ۷ کیلویی با رده مصرف انرژی +++A است که انتخابی مناسب برای اکثر خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود. این محصول دارای موتور دایرکت درایو بدون تسمه است و طراحی منحصر به فرد آن موجب ایجاد کمترین صدا در هنگام شستشو می‌شود. شستشوی آن توسط ۹ برنامه مختلف است تا بر اساس جنس و نوع لباس‌ها بتوانید بهترین برنامه با کمترین آسیب را انتخاب کنید. البته اگر زمان کمی برای شستن لباس‌ها دارید، این ماشین لباسشویی به شستشوی سریع ۳۰ دقیقه‌ای هم مجهز شده است. در ضمن مجهز بودن به نمایشگر ال ای دی و سنسور هوشمند اندازه‌گیری وزن لباس را هم می‌توان از دیگر مزایای مهم ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-K702NW معرفی کرد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-721NS

این ماشین لباسشویی از دیگر بهترین‌ها به حساب می‌آید که با ویژگی‌ها و امکانات خاص خود در میان موارد پرفروش قرار گرفته است. مدل WM-721NS در مقایسه با مدل قبلی دارای تعداد برنامه شستشوی بیشتر و ۱۴ برنامه شستشو است که این مسئله به افزایش قیمت ماشین لباسشویی ال جی در این مدل منتهی شده است. البته تعداد زیاد برنامه‌ها باعث شستشوی بهتر لباس‌ها می‌شود. همچنین از دیگر خصوصیات آن می‌توان به قابلیت افزودن لباس در هنگام شستشو، سیستم عیب‌یاب هوشمند، سرعت موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه و سیستم هوشمند اتصال به گوشی اشاره کرد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V5VYPOW

این مدل برخلاف مدل‌های قبلی، دارای وزن بیشتر و ۹ کیلوگرمی است که برای خانواده‌هایی با مصرف زیاد گزینه مناسبی به حساب می‌آید. مصرف انرژی کم آن موجب حدود ۴۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف می‌شود و البته با این حال دارای موتور قدرتمند ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. در ضمن این محصول باکیفیت به ۱۴ برنامه شستشو و سیستم‌های هوشمند از جمله عیب‌یاب مجهز است.

ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V5VYPOW

در نهایت توجه داشته باشید که این موارد تنها بخشی از بهترین ماشین لباسشویی ال جی را شامل شده‌اند و این برند مدل‌های متنوع دیگری را هم با ویژگی‌های منحصر به فرد تولید کرده است که می‌توانید بر اساس سلیقه خود هر یک را انتخاب کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :لیلا بامرام

      ما چند وقتی هست که ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-K702NW داریم، واقعا از کیفیت و کاراییش راضییم و پیشنهاد میکنیم

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        لیلا جان، ممنون از اینکه پیام رضایت خودتون رو به گوش ما رسوندید 🙂