ساخت اولین آیفون تاشو / اپل دست به دامن سامسونگ شد + عکس - افق اقتصادی

ساخت اولین آیفون تاشو / اپل دست به دامن سامسونگ شد + عکس - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 245574 |
تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۰۵ |
65 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

منابع قابل اعتماد خبر می‌دهند که سامسونگ و اپل در حال همکاری برای تولید اولین آیفون قابل تاشو هستند. بزودی اپل قرار است گوشی تاشو خود را رونمایی و عرضه کند.

ساخت اولین آیفون تاشو / اپل دست به دامن سامسونگ شد + عکس

به گزارش Digitimes، شرکت سامسونگ دیسپلی (بخش تولید نمایشگر سامسونگ) به توافقی با اپل برای توسعه و تولید دستگاه‌های قابل تاشو رسیده است. طبق این گزارش، منتظریم که تولیدکننده آیفون در سال آینده اولین محصول مجهز به نمایشگر قابل تاشو را معرفی کند و عرضه اولین آیفون قابل تاشو به تاریخ اواخر سال ۲۰۲۶ موکول شود.

این گزارش با استناد به منابع صنعتی در زنجیره تأمین، از توافق اپل با سامسونگ دیسپلی برای توسعه دستگاه‌های تاشو خبر می‌دهد. فعلاً جزئیات زیادی در دست نیست، ولی امیدواریم که در آینده اطلاعات بیشتری به‌دست ما برسد. اما آنطور که شنیده می‌شود، این محصول، آیفون فلیپ نام خواهد داشت و شباهت زیادی با گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ دارد.

اولین آیفون تاشو با نمایشگر سامسونگ

هلوبر کسی پوشیده نیست که اپل در حال سرعت بخشیدن به تلاش‌هایش برای توسعه محصولات تاشو است. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر عدم عرضه نخستین گوشی تاشو اپل تا پیش از سال ۲۰۲۷ وجود داشت. با این حال، گزارش اخیر وب‌سایت ۹to۵Mac حاکی از آن است که اپل برای آغاز تولید انبوه این محصول در اواخر سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی کرده است.

علاوه بر این، گزارش‌هایی مبنی بر آغاز تولید انبوه یک دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی توسط این غول فناوری آمریکایی در اواخر سال ۲۰۲۵ منتشر شده است. منابع زنجیره تأمین نمایشگر همچنین از توسعه یک دستگاه ترکیبی تاشو ۲۰ اینچی توسط اپل خبر داده‌اند که زمان عرضه آن به سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ موکول خواهد شد.

ظهور اولین آیفون تاشو، تهدیدی برای گوشی‌های تاشو سامسونگ 

همکاری گسترده اپل با سامسونگ دیسپلی، تهدیدی برای بخش موبایل سامسونگ در بازار جهانی به شمار می‌رود. سامسونگ در حال حاضر بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را در اختیار دارد و ورود اپل به این بخش می‌تواند ضربه مهلکی به سلطه این شرکت کره‌ای وارد کند! آیا سامسونگ با این همکاری، خودزنی می‌کند، یا برنامه‌های بزرگ‌تری در سر دارد؟

منبع:

اقتصادآنلاین

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید