دکوراسیون جذاب سوئیت های هتل شایان - افق اقتصادی

دکوراسیون جذاب سوئیت های هتل شایان - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 180628 |
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ |
92 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

با رزرو هتل شایان کیش، در یکی از بهترین هتل‌‌های این جزیره اقامت خواهید داشت. با اینکه هتل‌های بسیار زیادی در این جزیره وجود دارد، اما هتل شایان بی‌نظیر بوده و کیفیت و خدمات ارائه شده در آن در حد عالی است. این هتل مزایا زیادی دارد که باعث شده همواره در بین هتل‌های کیش پرطرفدار […]

دکوراسیون جذاب سوئیت های هتل شایان

با رزرو هتل شایان کیش، در یکی از بهترین هتل‌‌های این جزیره اقامت خواهید داشت. با اینکه هتل‌های بسیار زیادی در این جزیره وجود دارد، اما هتل شایان بی‌نظیر بوده و کیفیت و خدمات ارائه شده در آن در حد عالی است. این هتل مزایا زیادی دارد که باعث شده همواره در بین هتل‌های کیش پرطرفدار باشد. شما با اقامت در این هتل، این امکان را دارید که از امکانات رفاهی درجه یک و مطابق با استاندارد‌های روز استفاده کنید.

شما می‌توانید این هتل را به‌راحتی از سایت علی بابا رزرو کنید. اگر به دنبال رزرو هتل شایان کیش با تخفیف هستید، این مطلب را از دست ندهید.

هتل شایان کیش

یکی از هتل‌های پنج ستاره بی‌نظیر در جزیره کیش، هتل شایان است که در سال ۱۳۵۴ ساخته شد. این هتل ۴ طبقه و ۱۹۱ اتاق و سوییت شیک برای مهمانان دارد. هتل شایان در بهترین نقطه این جزیره، یعنی نزدیک به سواحل نیلگون و تعداد بی‌شماری از مکان‌های گردشگری مانند بزرگ‌ترین اسکله گردشگری قرار دارد. از این رو هتلی بسیار پرطرفدار است و مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد.

محیط و فضای هتل

با رزرو هتل شایان کیش می‌توانید از فضایی مدرن، امکانات رفاهی لوکس و چشم‌اندازی آرام بخش از اسکله و آب‌های آبی‌رنگ خلیج فارس استفاده کنید و لذت ببرید. این هتل در نقطه‌ای آرام قرار گرفته است و می‌تواند گزینه مناسب برای استراحت و اقامت در یک سفر چند روزه به‌همراه خانواده یا دوستان باشد. همچنین هتل دارای رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا و یا نوشیدنی است.

اقامت در این هتل با فضایی مدرن، امکانات رفاهی لوکس و چشم‌اندازی زیبا از اسکله و آب‌های نیلگون دریا، یک سفر لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زند. امکانات تفریحی زیادی هم در هتل و هم در اطراف آن وجود دارد. شما می‌توانید با اقامت در این هتل از فضای سبز و محوطه زیبا و دنج لذت ببرید. نزدیکی به ساحل خلیج فارس نیز از مزایای دیگر اقامت مسافران در هتل شایان کیش است.

هتل-شایان۱

از دیگر امکانات محیطی و رفاهی این هتل پنج ستاره باید به رستوران‌ها و سالن‌های مجلل نظیر رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر، رستوران سنتی باغ بهشت، کافی شاپ، فست فود، فضای سبز زیبای هتل، استخر روباز، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، فروشگاه‌های متنوع و کادر مجرب و تحصیل کرده اشاره کرد. برای رزرو هتل شایان کیش با تخفیف، کافی است به سایت علی بابا مراجعه کنید.

سالن همایش (ظرفیت ۲۰۰ نفر) و سالن کنفرانس (ظرفیت ۲۰ نفر) هتل دارای چیدمان زیبا و مدرن هستند و در ساخت آن‌ها از بهترین سیستم‌های تکنولوژی روز بهره گرفته شده است. از این رو موجب افزایش رضایت و ماندگاری در ذهن میهمانان می‌شوند. سرآشپزهای رستوران‌های هتل نیز بسیار عالی و درجه یک هستند و در تدارک غذا با طعم‌های شگفت‌انگیز جادو می‌کنند. پرسنل رستوران‌ها نیز بسیار خوش برخورد و محترم هستند. این رستوران‌‌ها دارای منویی از انواع لذیذترین غذاهای ایرانی، فست‌فود و فرنگی بوده و در فضایی دنج آماده پذیرایی از شما هستند. ساعت فعالیت رستوران شنبلیر از ساعت ۷ الی ۲۳ و قارچ از ساعت ۸ الی۳ است.

موقعیت مکانی هتل

شما تنها با کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به اسکله تفریحی کیش، در روبه‌روی هتل، و تفریحات آبی بروید. از مزیت‌های دیگر هتل بین‌المللی شایان کیش می‌توان دسترسی آسان به اسکله تفریحی، تله کابین میکا مال، بولینگ مریم، پارک شهر، پارک هنگام، پلاژ آقایان، ساحل مرجان، بازار پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مروارید، شهربازی هایلند، مرکز تجاری کیش، پارک برفی پنگوئن، اسکله بزرگ تفریحی کیش، کلوپ ورزش‌های دریایی، مرکز همایش‌های بین المللی کیش، تالار شهر،کاخ الیت، مسیر تونل دروازه شاهی مسیر دوچرخه سواری و… را نام برد. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۶.۲ کیلومتر است.

رستوران دارچین، رستوران نهنگ سفید، و رستوران قصر سفید رما از دیگر رستوران‌های نزدیک به هتل شایان کیش هستند که با حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیاده‌روی و یا ۶ دقیقه رانندگی از هتل می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اگر قصد خرید در بازارهای کیش را دارید نیز با طی ۵۰۰ متر به مرکز خرید زیتون، و پس از حدود ۱.۵ کیلومتر به بازار پانیذ و بازارهای پردیس ۱ و ۲ می‌رسید. 

هتل-شایان۲

روش رزرو هتل شایان کیش با تخفیف

اگر تاکنون سری به سایت علی بابا زده باشید، احتمالا می‌دانید این سایت اطلاعات کاملی در زمینه هتل‌های شهرهای مختلف کشور را برای کاربران فراهم کرده است و رزرو هتل را نیز می‌توانید به راحتی از طریق آن انجام دهید. از مزایای انتخاب و رزرو هتل در سایت علی بابا باید گفت که شرکت علی بابا به علت قرارداد سالانه‌ای که با بهترین هتل‌های کشور دارد، امکان رزرو هتل‌ها را با قیمت ارزان برای شما فراهم کرده است.

شما با مراجعه به این سایت می‌توانید اطلاعات خوبی را در مورد هر هتل به‌دست آورید و علاوه بر آن با چند کلیک ساده، هتل مدنظر خود را انتخاب و رزرو کنید. پس یکی از راه‌ها برای رزرو هتل شایان کیش با تخفیف، این است که از سایت علی بابا آن را رزرو کنید. برای اطلاع از زمان یا میزان تخفیف نیز باید نام این هتل را در سایت علی بابا جستجو کنید.

حرف آخر

با رزرو هتل شایان می‌توانید اقامتی مطمئن و دلپذیر را در طول سفر خود به این جزیره زیبا داشته باشید. همانطور که می‌دانید، برای اطلاع از روند کاری یک هتل، می‌توان نظرات کسانی که در آنجا اقامت کرده‌اند را بررسی کرد. با مراجعه به نظرات کاربران می‌توانید متوجه شوید که این محل یکی از بهترین اقامت‌گاه‌ها در جزیره است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید