یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 447851 |
تاریخ انتشار : 23 نوامبر 2025 - 14:48 | ارسال توسط :
28 بازدید
0
6
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر بطور رسمی وارد مرحله آماده‌سازی برای استقرار صنایع شده است.

به گزارش بازار، سید حسین حسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پروانه بهره‌برداری نشان‌دهنده آمادگی کامل منطقه برای جذب سرمایه‌گذاران است و زیرساخت‌ها بر اساس نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی طراحی شده است.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر می‌تواند به یکی از قطب‌های مهم سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در جنوب کشور تبدیل شود و نقش مؤثری در توسعه صنعتی استان ایفا کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشه یادآور شد: صدور این پروانه، پنجمین مجوز بهره‌برداری از مجموع ۱۰ منطقه ویژه اقتصادی تحت پوشش سازمان ایزیپو و شرکت‌های تابعه استانی است و فرصت مناسبی برای توسعه صنعتی و اقتصادی فراهم می‌کند.

وی گفت: با تکمیل زیرساخت‌ها و آماده‌سازی زمین، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌توانند از فرصت‌های این منطقه ویژه اقتصادی برای توسعه فعالیت‌های صنعتی و ایجاد اشتغال بهره‌مند شوند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید