یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 362662 |
تاریخ انتشار : 27 مارس 2025 - 20:13 | ارسال توسط :
124 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: سرمایه گذار چینی در صفی آباد سرمایه گذاری‌ می‌کند.

به گزارش بازار، محمد علی نوایی اظهار کرد: یک سرمایه‌گذار چینی با طرح تولیدفرو سیلیسیم یا سیلیکون و فرومنگز را در صفی آباد اجرا خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تصریح کرد: این پروژه در فاز نخست، زمینه اشتغال ۵۰ نفر را فراهم می‌کند.
نوایی افزود: این واحد تولیدی درزمینی به مساحت ۹ هکتار احداث خواهد شد و نقش مهمی در توسعه صنعتی منطقه و ایجاد فرصت‌های شغلی خواهد داشت.
وی همچنین تأکید کرد که این سرمایه‌گذاری گامی مؤثر در جهت افزایش تولید داخلی و کاهش وابستگی به واردات این محصولات است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید