اولویت های شهرک های صنعتی کرمان در ۱۴۰۳ - افق اقتصادی

اولویت های شهرک های صنعتی کرمان در ۱۴۰۳ - افق اقتصادی
سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
کد خبر: 227056 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸ |
6 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

کرمان- میجانی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان اولویت های شهرک های صنعتی کرمان در ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

اولویت های شهرک های صنعتی کرمان در ۱۴۰۳

حسین میجانی در گفتگو با خبرنگار بازار از تدوین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی کرمان برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم که توسط رهبر معظم انقلاب نام گذاری شده است خبر داد.
میجانی اظهار داشت: تامین نقدینگی مورد نیاز تولید به عنوان یکی از مهمترین برنامه ها به شمار می رود و به همین دلیل اعطا قریب به ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت به واحدهای کوچک و متوسط استان جهت رونق تولید در سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است تا مسله سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مشکل دار تامین شود.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان تاکید کرد: همه باید یکدل و یکصدا برای رونق تولید تلاش کنند و راهکار آن است که مردم پای کار باشند و بخش خصوصی فعال تر شود
وی گفت :فعال شدن بخش خصوصی و مشارکت مردم همه مشکلات را حل خواهد کرد زیرا به تجربه ثابت شده هرجا مردم وارد شده اند مشکلات برطرف شده است در همین راستا بهره برداری از شهرک صنعتی شماره ۴ کرمان و همچنین بهره برداری از فاز توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان به مساحت ۱۵۰ هکتار و همچنین بهره برداری از بزرگترین شهرک تخصصی خورشیدی راین در فاز اول و با الویت واگذاری نیروگاههای ۱۰۰ و۲۰۰ کیلو وات به متقاضیان در دستور کار سال ۱۴۰۳ قرار دارد.
میجانی گفت: همچنین بهره برداری ناحیه صنعتی سردار شهید سلیمانی در شهرستان رابر، شروع عملیات اجرائی شهرک تخصصی خورشیدی بافت- بردسیر- رفسنجان و سیرجان و شروع عملیات اجرایی ناحیه صنعتی ریگان و فاریاب از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: شروع عملیات اجرائی شهرک فناوری استان وهمچنین برج فناوری و it استان با مشارکت بخش خصوصی، تکمیل زیرساختهای شهرک ها ونواحی صنعتی سرتاسراستان با اعتبارات قریب به ۴۰۰ میلیارد ریال تومان و با اولویت شرق و جنوب استان و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در دستور کار است.
میجانی از حمایت واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان برای حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی جهت رونق تولید که در برنامه های هر ساله شرکت شهرک های صنعتی است، خبر داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید