۷ پروژه در شهرک‌های صنعتی شاهرود و میامی افتتاح می شود - افق اقتصادی

۷ پروژه در شهرک‌های صنعتی شاهرود و میامی افتتاح می شود - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 201572 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۹ |
58 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

شاهرود- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، هفت پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی شهرستان‌های شاهرود و میامی افتتاح می‌شود.

۷ پروژه در شهرک‌های صنعتی شاهرود و میامی افتتاح می شود

محمد رضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر، هشت پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی شهرستان های شاهرود و میامی افتتاح می شود، تاکید کرد: آبرسانی به ناحیه صنعتی بیارجمند با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از جمله این طرح ها است.
وی افزود: برای مجموع هفت طرح عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی شاهرود و میامی که قرار است در دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری برسد، ۲۰۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان از افتتاح یک واحد کارگاهی با اعتبار ده و نیم میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: شبکه روشنایی و برق رسانی با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شاهرود از دیگر طرح های قابل افتتاح است.
باقری با بیان اینکه شبکه آبیاری قطره ای با اعتبار هشت میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که در شهرک صنعتی شاهرود به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: شبکه روشنایی و پست هوایی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از طرح های قابل افتتاح در ناحیه صنعتی کالپوش میامی است.
وی افزود: در این ناحیه صنعتی همچنین پروژه تامین آب با اعتبار ۶۱ میلیارد ریال نیز طی ایام الله دهه فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید