ترمز تولید پروفیل به رغم کمبود مواد اولیه کشیده نشد - افق اقتصادی

ترمز تولید پروفیل به رغم کمبود مواد اولیه کشیده نشد - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 194309 |
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ |
23 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

ساری- زمانی، مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی آکام پروفیل کمبود مواد اولیه و سرمایه درگردش را از مشکلات دانست و گفت: به رغم این مسائل تولید متوقف نشده است.

ترمز تولید پروفیل به رغم کمبود مواد اولیه کشیده نشد

داود زمانی در حاشیه جام رسانه ای امید در گفت وگو با خبرنگار بازار به روزهای رکود و ورشکستگی این کارخانه اشاره کرد و افزود: پس از خرید این کارخانه، با سعی و تلاش اعضا و پرنسل شروع به کار کردیم و اکنون این کارخانه با ۳۰ نفر کارگر در حال تولید است و در صورت رفع برخی موانع و مشکلات این تعداد اشتغال بیشتر نیز خواهد شد.
این تولیدکننده به پروانه تولید ۱۵۰ هزارتن در سال این کارخانه اشاره و اضافه کرد:در حال حاضر تنها با ۲۰ درصد توان خود در حال کار و تولید هستیم زیرا مواد اولیه‌ ای که به ما تخصیص می‌یابد پاسخگوی ظرفیت تولید ما نبوده و نصف زمان بیکار می‌مانیم.
وی گفت: دلیل این عدم تحقق ۱۰۰درصدی تولید در کمبود مواد اولیه و نیاز به تسهیلات برای تأمین سرمایه در گردش است اما با این حال سخت‌ کوشانه در این مسیر در حال کار هستیم و به تولید و پیشرفت تولید ادامه می‌دهیم و اگر حمایت شویم توان توسعه این کارخانه را داریم و ظرفیت و توان خود را در دیگر استان‌ها ثابت کرده‌ایم.
چرخ‌های این کارخانه با تکیه بر توان داخلی می‌چرخد و این کارآفرین در این رابطه می‌گوید: تمام دستگاه‌ های کارخانه داخلی هستند و راه‌ اندازی، اداره، تعمیرات دستگاه‌ ها و آموزش نیروها در این کارخانه نیز به دست خودمان انجام شده و می‌شود.
اولین جام رسانه‌ای امید مازندران در قالب # پیشرفت ایران، # پیشرفت مازندران، #اخبار امیدآفرینی در حال برگزاری است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید