قیمت‌های رسمی

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز از بالاترین سطح امسال خود پایین آمده و کاهشی بوده است.

قیمت دلار امروز، ‌‌‌‌چهار‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش ۵۲ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۲ هزار و ۶۵۵ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز بر خلاف نوسان دلار با افزایش ۱۲۰ تومانی نسبت به روز گذشته وارد کانال ۴۶ هزار تومانی شده و معادل ۴۶ هزار و ۱۳ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۶۱۴ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز کاری گذشته کاهش جزیی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۷۷۷ تومان، ۴۱ هزار و ۸۳۰ تومان و ۱۰ هزار و ۵۵۸ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز چهار‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۴:۳۰) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

 قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۹ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در کانال ۵۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت دلار در بازار آزاد (تا حوالی ساعت ۱۴:۳۰) در سطح ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تا حدودی افزایشی بوده است.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز چهار‌‌شنبه ۲۲ آذر (تا حوالی ساعت ۱۴:۳۰) در کانال ۲۹ میلیون تومانی نوسان داشته و با نوسان جزیی در سطح ۲۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت نیم سکه نیز در کانال ۱۵ میلیون تومان قرار دارد و رقم ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت ربع سکه نیز با کاهش جزیی ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته رقم ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.