هتل‌های منطقه آزاد اروند نیازمند حمایت هستند - افق اقتصادی

هتل‌های منطقه آزاد اروند نیازمند حمایت هستند - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 227383 |
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲ |
79 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

آبادان- حسنی، مدیرعامل جامعه هتلداران منطقه آزاد اروند گفت: هتل‌ های منطقه آزاد اروند با توجه به هزینه های بالای این صنعت، نیازمند حمایت هستند.

هتل‌های منطقه آزاد اروند نیازمند حمایت هستند

محمد حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طی شش ماهه اخیر پس از انتصاب «امیرهوشنگ بابامرادی» به عنوان مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، هتلداران این منطقه از این انتصاب استقبال کردند و انتظار دارند صنعت هتلداری متحول شود چرا که وی پیش از حضور در این سمت، مدیرکل یکی از هتل های مطرح کشور بوده و در واقع از بدنه هتلداری است.
وی افزود: ایجاد شهرک هتل یکی از مطالبات جامعه هتلداران است و در حال آماده کردن طرح جامع آن هستیم؛ سازمان منطقه آزاد اروند موافقت شفاهی خود را با کلیات طرح اعلام کرده است.
مدیرعامل جامعه هتلداران منطقه آزاد تاکید کرد: ضرورت دارد تخفیفات تامین اجتماعی برای هتل‌ های این منطقه اعمال شود و متاسفانه از سوی دیگر هزینه حامل های انرژی در سال جاری ۵ برابر شده است.
حسنی با اشاره به اعطای مجوز واردات کالا برای هتل های شهرهای آبادان و خرمشهر، تاکید کرد: از سازمان منطقه آزاد اروند برای پیگیری و این اقدام خوب که با استقبال بالای هتل های این منطقه همراه شده است، سپاسگزاریم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید