یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 121341 |
تاریخ انتشار : 07 آگوست 2023 - 14:52 | ارسال توسط :
434 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس بهره گیری از ظرفیت های منطقه آزاد را راهکار توسعه اقتصادی مازندران بیان کرد.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اهمیت منطقه آزاد در استان افزود: اهمیت منطقه آزاد بر کسی پوشیده نیست اما به دلیل ارتباط و تعاملاتی که مازندران با اتحادیه اوراسیا دارد، اهمیت منطقه آزاد استان دوچندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر اهمیت منطقه آزاد و اوراسیا را ترک نکنیم، الفبای اقتصاد را نمی دانیم،گفت: منطقه آزاد سرخس دوقارون و مازندران مهم است.

این نماینده مجلس یادآور شد: از راهکارهای توسعه اقتصادی و ارتباط صحیح با کشورهای منطقه ، بهره‌گیری از ظرفیت‌های آشکار و پنهان منطقه آزاد خواهد بود.

بابایی کارنامی یادآور شد: منطقه آزاد جزو اولویت‌های اول کشور و مطالبات مردم استان‌های شمالی است.

مجلس روز گذشته با کلیات لایحه منطقه آزاد در مازندران موافقت کرده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید