روش های موفقیت در بازار فارکس

روش های موفقیت در بازار فارکس
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 261716 |
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱ | منبع: utobrokers.com
1224 بازدید
۲
10
ارسال به دوستان
پ

کسب درآمد دلاری در فارکس همیشه وسوسه کننده بوده و بسیاری از تریدرها را به سمت خود جذب کرده است. با این حال موفقیت در فارکس به این آسانی‌ها نیست و افرادی که رسیدن به درآمد دلاری را آسان فرض کنند قطعاً در این مسیر شکست خواهند خورد.

روش های موفقیت در بازار فارکس

کسب درآمد از فارکس بسیار سخت است و تنها افرادی که مسیر درستی را برای رسیدن به آن طراحی کرده باشند پیروز خواهند شد. آنها افرادی هستند که از همان مرحله اول تصمیمات درست گرفته‌اند و سراغ گزینه‌هایی برای موفقیت رفته‌اند که قابل اعتماد باشند. شما هم با تصمیمات درست و طراحی یک مسیر دقیق می‌توانید موفقیت‌های زیادی در فارکس داشته باشید و به ثروت کلانی برسید.

چگونه در فارکس موفق شویم؟

هر مسیری را که برای موفقیت در فارکس انتخاب کنید تنها در صورتی به نتیجه خواهد رسید که بروکر مطمئنی برای اجرای آن انتخاب کرده باشید. در واقع انتخاب بهترین بروکر فارکس را می‌توانیم مهم‌ترین اقدام یک معامله‌گر در آغاز راه فعالیت خود بدانیم. باید بین بهترین بروکرهای فارکس جستجو کنید و گزینه‌ای را انتخاب نمایید که با شرایط معامله‌گری شما همخوانی بیشتری داشته باشد. همیشه به این فکر کنید که بهترین بروکر فارکس برای هر معامله‌گر متفاوت است چرا که تریدرهای مختلف با هم شرایط یکسانی ندارند. سعی می‌کنیم ویژگی‌هایی که بروکرهای برتر فارکس دارند را خدمتتان بیان کنیم تا تصمیم‌گیری آسان‌تر شود.

امنیت، پارامتر اصلی در انتخاب بروکر

در انتخاب بهترین بروکرهای فارکس شما باید سراغ آنهایی بروید که امنیت بهتری داشته باشند. اولین ضامن امنیت بروکرها رگوله بودن یا نبودن آنها است. بروکرهای رگوله شده توسط نهاد شخص ثالث نظارت می‌شوند و در صورتی که خطایی از آنها سر بزند امکان شکایت وجود دارد. برای اینکه امنیت بروکرها را بهتر ارزیابی کنید می‌توانید سابقه هک شدن یا نشدن آنها را هم بررسی نمایید. معمولا بروکرهای با سابقه و معتبر بازار کمتر درگیر مسائلی مثل سرقت‌های مجازی می‌شوند و قابل اعتمادتر هستند. با این حال اگر دیدید که بروکر قبلاً چندین مرتبه هک شده زیاد روی آن برای معامله‌گری در فضای فارکس حساب باز نکنید.

امنیت، پارامتر اصلی در انتخاب بروکر

فرصت‌های معامله‌گری بیشتر

بروکر فارکس فقط قرار نیست شرایط معامله‌گری در این بازار را برای شما فراهم کند. در واقع آماده کردن شرایط معامله‌گری در فارکس اولین و ساده‌ترین وظیفه آن خواهد بود. بروکرهایی شرایط بهتری برای معامله‌گران فراهم می‌کنند که دسترسی آنها به بازارهای دیگر را هم فعال نمایند. وقتی یک معامله‌گر فرصت‌های بیشتری برای سرمایه‌گذاری داشته باشد، حق انتخاب گسترده‌تری خواهد داشت و سراغ گزینه‌هایی می‌رود که ریسک کمتری داشته باشند. به این ترتیب احتمال سودآوری او نسبت به گذشته بیشتر خواهد شد و با خیالی آسوده‌تر کار خود را دنبال خواهد کرد. سعی کنید بروکرهایی را انتخاب نمایید که علاوه بر فارکس امکان استفاده از دنیای ارز دیجیتال را هم برای شما فراهم کرده باشند. در دنیای کریپتوکارنسی هم فرصت‌های معاملاتی وسیعی وجود دارد که حیف است آنها را به راحتی از دست دهید.

امکانات حرفه‌ای و عالی

در انتخاب بروکر فارکس روی ابزار و امکانات آن هم حساسیت زیادی داشته باشید. ترجیحا بروکرهایی را انتخاب کنید که ابزار و امکانات حرفه‌ای در اختیار شما بگذارند. در این گونه بروکرها معامله‌گری آسان‌تر است و شانس پیروزی شما بیشتر خواهد بود. احتمالاً به ابزارهایی دسترسی خواهید داشت که اطلاعات دقیق و صحیح‌تر را برای شما به نمایش درآورند و با کمک آنها بتوانید آینده را بهتر پیش‌بینی نمایید. همانگونه که می‌دانید لازمه موفقیت در فارکس تحلیلگر بودن و پیش‌بینی آینده است. اگر نتوانید آینده یک دارایی را به طور دقیق پیش‌بینی کنید شانسی برای موفقیت نخواهید داشت.

امکانات حرفه‌ای و عالی

کارمزد و کمیسیون بروکر چقدر باشد؟

بروکرهای فارکس معمولاً بر اساس امکاناتی که طراحی نموده و سابقه‌ای که دارند کارمزدهای متفاوتی برای معامله‌گران در نظر می‌گیرند. البته هزینه معاملات شما در یک بروکر فقط محدود به کارمزد نمی‌شود. اتفاقا برخی بروکرها کارمزد مستقیم از معامله‌گر دریافت نمی‌کنند و به جای آن روش‌های جایگزین را برای تامین هزینه‌های خود انتخاب می‌نمایند. همیشه باید به این دقت داشته باشید که ممکن است از طریق سواپ یا اسپرد هزینه معاملات از شما دریافت گردد. سعی کنید بروکرهایی را انتخاب نمایید که کارمزد و کمیسیون در آنها به صورت شفاف دریافت گردد و کارگزاری دنبال روش‌های پنهانی برای کسب درآمد نباشد.

پلتفرم‌های معاملاتی

بروکر باید از بهترین پلتفرم‌های معاملاتی پشتیبانی نماید. این پلتفرم‌ها اصلی‌ترین ابزار شما برای تحلیل بازار هستند و اگر بروکر از آنها پشتیبانی نکند نمی‌توانید آینده را به خوبی پیش‌بینی نمایید. از طرفی اطلاعاتی که به وسیله بروکر در پلتفرم‌ها درج می‌گردد باید دقیق و درست باشند. معمولاً اکثر بروکرهای برتر فارکس از پلتفرم‌هایی مثل متاتریدر ۴ و ۵ پشتیبانی می‌کنند. پلتفرم‌های دیگری هم هستند که بروکرها می‌توانند از آنها پشتیبانی کنند اما حمایت از همین ۲ پلتفرم هم برای موفقیت شما کافی خواهد بود. 

فرایند واریز و برداشت از حساب

طبیعتاً در فضای معامله‌گری شما بارها قرار است واریز و برداشت از حساب کاربری خودتان داشته باشید. بروکر باید روش‌های متنوعی جهت انجام این کار طراحی کند و از طرفی سرعت انجام تراکنش‌ها را بالاتر ببرد. البته در مورد واریز طبیعتاً هیچگونه محدودیت زمانی وجود ندارد و هر وقت اراده کنید می‌توانید پول به حساب خودتان تزریق نمایید. با این حال در مورد برداشت شرایط متفاوت است و باید بروکر در کوتاه‌ترین زمان پول را به حساب شما واریز نماید. اینکه بروکر ۲۴ یا ۴۸ ساعت برای واریز پول به حساب معامله‌گر در نظر بگیرد استاندارد است و نمی‌توان به آن ایراد زیادی وارد دانست. 

فرایند واریز و برداشت از حساب

نظرات معامله‌گران قدیمی

هر بروکری که برای فعالیت در فارکس انتخاب کنید احتمالاً معامله‌گران ایرانی از قبل داشته باشد. سعی کنید نظرات معامله‌گرانی که قبلاً با بروکر همکاری داشته‌اند را بررسی کرده و از آنها برای انتخاب گزینه مد نظر خودتان کمک بگیرید. البته در بین نظرات کاربران شاید تبلیغات بروکرها هم وجود داشته باشد که قابل تشخیص هستند. شما باید نظرات کاربران واقعی را پیدا کنید و بر اساس آنها یک ارزیابی کلی در مورد بروکر داشته باشید. اگر بتوانید با یکی از معامله‌گران سابق بروکر به طور مستقیم ارتباط بگیرید که بهتر می‌توانید اطلاعات لازم برای فعالیت در یک کارگزاری را دریافت نمایید. مطمئن باشید در فضای فارکس بروکرهای گوناگونی هستند که به ایرانیان خدمات دهند و فضا را برای موفقیت شما فراهم آورند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :محمدجواد ابراهیمی

      من خودم به نظرات معامله‌گران قدیمی خیلی اهمیت میدم مرسی از مقاله خوبتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا محمدجواد جان، معامله گران قدیمی همیشه راهنمایی های خوبی میکنن 🙂