بهترین صرافی برای ایرانی ها؛ معرفی بهترین صرافی خارجی و ایرانی

بهترین صرافی برای ایرانی ها؛ معرفی بهترین صرافی خارجی و ایرانی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 179645 |
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ |
183 بازدید
۲
5
ارسال به دوستان
پ

کدام صرافی‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران مناسب‌ هستند؟ یا اینکه بهتر است در صرافی‌های خارجی با امکانات بیشتر و امنیت بالاتر معامله کنید؟ یا ترید در پلتفرم‌های ایرانی با روش‌های پرداخت ملی و پشتیبانی از زبان فارسی را ترجیح می‌دهید؟ کدام صرافی‌های خارجی برای ایرانی‌ها قابل استفاده است؟ در این مقاله، […]

بهترین صرافی برای ایرانی ها؛ معرفی بهترین صرافی خارجی و ایرانی

کدام صرافی‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران مناسب‌ هستند؟ یا اینکه بهتر است در صرافی‌های خارجی با امکانات بیشتر و امنیت بالاتر معامله کنید؟ یا ترید در پلتفرم‌های ایرانی با روش‌های پرداخت ملی و پشتیبانی از زبان فارسی را ترجیح می‌دهید؟ کدام صرافی‌های خارجی برای ایرانی‌ها قابل استفاده است؟ در این مقاله، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را برای انتخاب صرافی مناسب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران بگیرید. معیارهای مهمی برای ارزیابی صرافی‌ها، از جمله کارمزد، نقدشوندگی، امنیت و تعداد کوین در نظر گرفته‌ایم. از شما دعوت می‌کنم تا انتهای این مقاله با ما باشید.

صرافی بینگ‌ایکس BingX؛ گشودن قفل بازار رمزارزها برای همه

صرافی بینگ ایکس یک پلتفرم بین‌المللی آنلاین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. این صرافی در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است و دفتر مرکزی آن در کانادا قرار دارد. بینگ ایکس با ارائه خدمات مفید و کارآمد نظیر سوشال تریدینگ، به کاربران امکان کپی معاملات از روی تجربیات و استراتژی‌های معامله‌گران حرفه‌ای را می‌دهد. این روش به نام «کپی تریدینگ (Copy Trading)» شناخته می‌شود.

صرافی بینگ ایکس برای کاربران ایرانی قابل استفاده است و از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. کارمزد خرید و فروش در این صرافی بسته به نوع ارز و حجم معامله به‌طور میانگین حدود ۰.۱ درصد است. بینگ ایکس بیش از ۶۰۰ نوع ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند؛ برای مثال برخی از محبوب‌ترین آن‌ها، بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، شیبا (SHIB) و سولانا هستند. همچنین این صرافی امکان معاملات NFT، ترید در بازار فارکس و انجام بازی‌های بلاکچینی را برای مخاطبانش فراهم کرده است.

صرافی هوبی گلوبال Huobi Global؛ پیشرو در صنعت بلاک‌چین

هوبی گلوبال یک سرویس برخط جهانی برای خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده است. دفتر مرکزی این صرافی در سیشل آفریقا قرار دارد و در سال ۲۰۱۳ توسط لیون لی (Leon LI) در کشور چین تاسیس شده است. در صرافی هوبی گلوبال انجام معاملات اسپات، مارجین، فیوچرز و بازار مشتقه ممکن بوده و تریدها از قدرت از نقدشوندگی و امنیت بالا برخوردار می‌باشد. این صرافی بیش از ۶۰۰ نوع ارز دیجیتال دارد و برخی از محبوب‌ترین آن‌ها، بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ریپل (XRP) و تتر (USD) هستند. همچنین این صرافی امکان معاملات DeFi، خرید و فروش کریپتو از طریق کارت اعتباری را فراهم کرده است.

در ایران برای استفاده از خدمات صرافی هوبی گلوبال به VPN یا VPS برای تغییر IP احتیاج داریم. کارمزد خرید و فروش در این کارگزاری باتوجه‌به نوع ارز و حجم معامله متفاوت بوده و به‌طور میانگین حدود ۰.۲ درصد است. این صرافی همچنین یک توکن بومی به نام Huobi Token) HT) دارد که به دارندگان آن مزایایی نظیر تخفیف در کارمزد، حق رأی در تصمیمات و اولویت در خرید ارزهای جدید را می‌دهد.

صرافی هوبی گلوبال

نوبیتکس Nobitex؛ صرافی ارز دیجیتال ایرانی با استانداردهای جهانی

صرافی نوبیتکس یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین صرافی‌های ایرانی است که در سال ۱۳۹۶ توسط گروهی از کارشناسان بلاکچین و امنیت اینترنتی تاسیس گردید. این صرافی با ارائه خدمات مفید و کارآمد نظیر خرید و فروش امن بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال، امکان انجام معاملات سوشال، خرید و فروش رمزارز از طریق کارت‌های اعتباری و پرداخت کمیسیون از طریق دعوت دوستان، به کاربران فرصت‌های زیادی برای استفاده از مزایای بازار ارزهای دیجیتال داده است.

صرافی نوبیتکس ۶۰ نوع ارز دیجیتال برای ترید در اختیار معامله‌گران قرار داده که برخی از محبوب‌ترین آن‌ها، بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و دوج کوین (DOGE) است. کارمزد انجام معاملات در این صرافی ایرانی به‌طور میانگین حدود ۰.۲۵ درصد می‌باشد. همچنین صرافی نوبیتکس برای دسترسی آسان‌تر به خدمات صرافی و رصد لحظه‌ای قیمت‌ها، از اپلیکیشن آنلاین اندروید و آی‌او‌اس برخوردار است. ارزهای دیجیتال در نوبیتکس با قیمت بروز جهانی معامله می‌شوند به عنوان مثال قیمت لحظه ای دوج کوین در نوبیتکس با دیگر صرافی‌های مطرح جهانی برابری می‌کند.

هات بیت HOTBIT؛ یک صرافی هوشمند برای معامله‌گران مدرن

صرافی هات‌ بیت یک پلتفرم هوشمند آنلاین برای ترید ارزهای دیجیتال بوده که در سال ۲۰۱۸ توسط گروهی از کارشناسان بلاکچین و امنیت اینترنتی تاسیس شده است. این صرافی در استونی و هنگ کنگ شعبه دارد و از شش زبان بین‌المللی پشتیبانی می‌کند. در حال‌حاضر هات بیت، ۷ میلیون کاربر فعال در بیش از ۱۷۰ کشور دارد. این صرافی از ۶۰۰ نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

برخی از محبوب‌ترین کریپتوکارسنی‌ها در این صرافی بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و دوج کوین (DOGE) هستند. کارمزد خرید و فروش در این صرافی بسته به نوع ارز و حجم معامله متفاوت بوده و به‌طورمیانگین حدود ۰.۱۵ درصد است. استفاده از صرافی هات بیت برای کاربران ایرانی با VPN یا VPS برای تغییر IP امکان‌پذیر خواهد بود.

صرافی کوینکس CoinEx؛ به آزادی هر ارزی را معامله کنید

صرافی کوینکس یک صرافی‌ چینی ارزدیجیتال وابسته به کلان شهر هنگ کنگ بوده که در دسامبر سال ۲۰۱۷ توسط یانگ هیپو Yang Haipo تاسیس شده است. این صرافی با تمرکز بر معاملات آلت کوین‌ها،از  تعداد زیادی ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و روش‌های پیشرفته‌ معاملاتی مانند معاملات مارجین و فیوچرز را دربردارد. صرافی کوینکس از مزایایی مانند کارمزد پایین، حجم معاملات بالا، امنیت بالا، پشتیبانی چند زبانه (از جمله فارسی) برخوردار است. همچنین این کارگزاری یک توکن به نام CET در شبکه بلاکچین، به نام خود عرضه کرده است.

صرافی کوینکس از تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران تبعیت نمی‌کند، امکان احرازهویت و وریفای با مدارک و شماره تلفن ایرانی دارد و از این‌بابت گزینه مناسبی برای انجام معاملات خرید و فروش ارزدیجیتال در کشورمان محسوب می‌شود. کارمزد خرید و فروش در صرافی کوینکس بسته به نوع معامله و حجم آن متفاوت بوده و به‌طورمتوسط بین ۰.۰۱ تا ۰.۲ درصد است. صرافی کوینکس در حال حاضر بیش‌از ۲۳۳ ارز و ۴۳۷ جفت ارز را پشتیبانی می‌کند که بیشترین حجم معاملات آن مربوط به بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و تتر است.

صرافی کوینکس

خرید و فروش رمزارزهای دیجیتال را در بستر امن نوبیتکس انجام دهید

در این مقاله به بررسی و معرفی انواع پلتفرم‌های آنلاین و صرافی‌های ارز دیجیتال مناسب ایرانی‌ها پرداخته‌ایم. البته کارگزاری‌های خارجی بی‌شمار دیگری وجود دارد که برای استفاده از همه خدمات آن‌ها، باید احراز هویت کرده و با IP ثابت وارد شوید. این مساله ریسک معلق شدن اکانت و دارایی شما را به همراه دارد.

نوبیتکس امن‌ترین درگاه معاملات آنلاین ارزهای دیجیتال با بیشترین تنوع کوین و کمترین کارمزد است. در این صرافی ارزها با بالاترین سرعت معامله خواهند شد. با نوبیتکس در لحظه بخرید، بفروشید و از ضرر و زیان جلوگیری کنید. برای آشنایی با نوبیتکس و دریافت خدماتی بی‌نظیر، به آدرس اینترنتی nobitex.ir مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :بهمن بهبودی

      نوبیتکس بهترین گزینه بین بقیه است، کارمزد پایین و سرعت بالاشون واقعا حرف نداره

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا از بهترین صرافی های ایرانی هستن بهمن جان، ممنون از کامنت خوبتون