کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان (جدیدترین‌ها در ایران+جهان)

کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان (جدیدترین‌ها در ایران+جهان)
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 178719 |
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۵۱ |
527 بازدید
۲
8
ارسال به دوستان
پ

ارز دیجیتال یا همان رمز ارز در واقع یک نوع پول دیجیتال است. رمز ارزها دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام کاربرد متفاوتی دارند؛ از این رو با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردشان، مورد استقبال افراد زیادی از سراسر دنیا قرار گرفتند. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا با هدف و مفهوم […]

کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان (جدیدترین‌ها در ایران+جهان)

ارز دیجیتال یا همان رمز ارز در واقع یک نوع پول دیجیتال است. رمز ارزها دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام کاربرد متفاوتی دارند؛ از این رو با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردشان، مورد استقبال افراد زیادی از سراسر دنیا قرار گرفتند. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا با هدف و مفهوم کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان آشنا شده و بتوانید تصمیمات آگاهانه‌ای در رابطه با معاملات دیجیتال بگیرید. همراه ما باشید.

مفهوم سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال‌های ارزهای دیجیتال از مهم‌تریم ابزارهای تحلیل بازار به شمار می‌روند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال تصمیمات بهتری بگیرند. سیگنال‌های ارزهای دیجیتال به‌عنوان علامت‌های معاملات رمزنگاری شده نیز شناخته می‌شوند. سیگنال‌ها در واقع آنالیزگر تحلیلات بازار هستند که اگر از مرجعی معتبر گرفته شده باشند و به‌درستی استفاده شوند، امکان خطر و ریسک معاملات را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

ارزهای دیجیتال به دو صورت دستی و کامپیوتری ایجاد می‌شوند و افرادی که از تجربه و مهارت بالایی در زمینه تحلیل‌های تکنیکال برخوردار هستند، می‌توانند به‌صورت دستی سیگنال‌های معاملاتی را تولید کنند؛ همچنین به کمک هوش مصنوعی می‌توان قیمت توکن‌ها را بر اساس الگوریتم‌های کد نویسی شده ردیابی و تجزیه‌وتحلیل کرده و سیگنال‌های معاملاتی را به‌صورت مکانیکی تولید کرد.

معرفی انواع سیگنال‌های ارزهای دیجیتال

اکثر تحلیل‌گران باتجربه و حرفه‌ای و کانال‌های معتبر برای ایجاد سیگنال‌های معاملات ارزهای دیجیتال از دو روش تحلیل تکنیکال، فاندامنتال یا به‌صورت ترکیبی از هر دو آن‌ها استفاده می‌کنند.

سیگنال تکنیکال

این سیگنال‌ها به روش تحلیل تکنیکال ایجاد می‌شوند. تحلیل تکنیکال در واقع روشی برای پیش‌بینی یک معامله بر حسب اطلاعات تاریخی آن است؛ به این صورت که با استفاده از اندیکاتورهای مختلف در چارت و نمودار قیمت، وضعیت فعلی یا آینده قیمت را مشخص می‌کنند. استفاده از این روش در تحلیل رمز ارزها، موجب ایجاد الگویی در چارت دارایی‌ها شده است که می‌تواند اطلاعات بیشتری درباره رفتار یک رمز ارز به ما بدهد.

سیگنال فاندامنتال

روش دیگری که برای تولید ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد، روش تحلیل فاندامنتال است. در تحلیل فاندامنتال برعکس تحلیل تکنیکال هدف نهایی تریدرها و تحلیل‌گران، تحلیل و بررسی ارزش اصلی و مقایسه آن با قیمت حال حاضر است. سرمایه‌گذاران زیادی بر این باورند که بعضی از رمز ارزها دارای اهداف مهمی در نقشه راه خود هستند که در طول زمان موجب افزایش قیمت آن‌ها می‌شود.

سایت tokenmetrics.com سیگنال ارز دیجیتال را اینگونه معرفی می کند:

Crypto signals are trading suggestions or tips that advise either buying or selling a particular cryptocurrency at a specific price and time. These signals can come from manual research by seasoned experts, or they can be generated by automated algorithms and software based on certain indicators.

نحوه کار کانال‌های سیگنال ارزهای دیجیتال چگونه است؟

سیگنال‌های ارزهای دیجیتال درواقع همان دستورالعمل‌ها و تحلیل‌هایی هستند که تریدرها و معامله‌گران خبره و حرفه‌ای در رابطه با معاملات دیجیتالی انجام می‌دهند. در کانال‌های سیگنال‌دهنده، ادمین‌ها که همان تریدرهای با تجربه هستند، اطلاعات معاملات سودآور و جفت‌های معاملاتی را به‌صورت سیگنال در اختیار کاربران قرار می‌دهند. کانال‌ها به دو صورت رایگان و پولی هستند؛ به این صورت که برای بهره‌مندی از خدمات بیشتر باید هزینه‌ای را پرداخت کنید.

توجه داشته باشید که هنگام استفاده از سیگنال‌هایی که در کانال قرار داده می‌شوند، سیگنالی را انتخاب کنید که کم‌ترین ریسک را داشته باشد. گر چه با توجه به بی‌ثباتی بازار ارزهای دیجیتال هیچ‌گاه نمی‌توان قطعیت صددرصد در مورد سیگنال‌ها داشته باشیم و باید مبنای سود و زیان معاملات را به‌صورت هفتگی و یا ماهانه بسنجید.

بهترین کانال سیگنال در ایران پیدا شد

همان‌طور که فهمیدیم کانال‌های ارزهای دیجیتال به ما کمک می‌کنند تا بر اساس تحلیل‌های تکنیکال، نتایج معاملاتی بهتری در مدت زمانی کم‌تر داشته باشیم. در کانال‌های غیر ایرانی ممکن است با چالش‌های همچون زبان غیرفارسی، منوی کاربری سخت، احراز هویت اجباری و… روبه‌رو شوید. از این رو استفاده از یک کانال سیگنال معتبر ایرانی برای کسانی که هنوز مبتدی هستند و از تجربه بالایی برخوردار نیستند بسیار مناسب است.

امروزه کانال‌های زیادی ادعای ارائه سیگنال‌های ارزهای دیجیتال را به‌صورت رایگان دارند؛ اما باید به این نکته توجه کنید که حتماً قبل از اعتماد کردن به هر کانالی از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید. در ادامه به چند نمونه از بهترین کانال‌های سیگنال ارزهای دیجیتال در ایران اشاره خواهیم کرد:

کانال سیگنال فارکس

از محبوب‌ترین و معروف‌ترین کانال‌های سیگنال ارزهای دیجیتال در میان تریدرها «کانال سیگنال فارکس» است. در این کانال سیگنال خرید و فروش جفت ارزهای فارکس، طلا کریپتو و… منتشر می‌شود. برای آشنایی با فارکس پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را مشاهده نمایید:

 

avatrade نیز درمورد سیگنال های فارکس خود اینگونه نقل می کند :

 

:Empower Your Trades with AvaTrade’s Trading Signals

Elevate your trading experience with AvaTrade’s intuitive and AI-powered Signals. Embrace the ease of automated, successful trades with this user-friendly tool.

ایران بروکر

این کانال به‌عنوان بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال در ایران شناخته می‌شود که با اطلاعاتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، در انجام معاملات و مدیریت سود و زیان به شما عزیزان کمک شایانی می‌کند.

کانال سیگنال فیوچرز

در این کانال تمامی معاملات رمز ارزهای مختلف تحلیل شده و با توجه به توصیه‌های مرتبط با مدیریت سرمایه، نقاط ورود و خروج در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کانال سیگنال تراست ترید

تراست ترید از معروف‌ترین کانال‌های سیگنال دهی در زمینه بازارهای مالی مختلف است که با قرار دادن اطلاعاتی مانند حداکثر سود و زیان معاملات، در مدیریت ریسک و خرید و فروش بهتر به شما کمک می‌کند.

کانال سیگنال نوبیکس

کانال سیگنال نوبیکس جزء قدیمی‌ترین کانال‌های سیگنال ارزهای دیجیتال در ایران است که خدماتی مانند مشخص کردن نقطه خرید و فروش، اعلام موقعیت معاملات مختلف، ارائه سیگنال‌های معتبر و…. را به کاربران ارائه می‌دهد.

بهترین کانال‌های سیگنال ارز دیجیتال در دنیا را بشناسید

بلافاصله بعد از اینکه سیگنالی را در کانال تلگرام خود دریافت کردید باید تلاش کنید در اولین فرصت ممکن معامله را انجام دهید. به یاد داشته باشید که بازار کریپتو بیش از بازارهای دیگر دچار بی‌ثباتی است و گاهی اوقات ممکن است یک فرصت تجاری عالی تنها به مدت چند دقیقه و یا حتی چند ثانیه در اختیارتان قرار بگیرد. در ادامه به معرفی ۸ مورد از بهترین کانال‌های سیگنال ارز دیجیتال در دنیا خواهیم پرداخت.

کانال سیگنال Binance Killers

از معروف‌ترین و بهترین کانال‌های ارائه دهنده سیگنال ارز دیجیتال «بایننس» است که به وسیله کانال «ارز دیجیتال پرشین الیت» پشتیبانی می‌شود؛ به‌طوری‌که چند سال است این کانال در بازار ارزهای دیجیتال به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های سیگنال آلت کوین شناخته می‌شود. در پرشین الیت قادر هستید به‌صورت لحظه‌ای، از جدیدترین سیگنال‌های ارزهای دیجیتال که به وسیله بایننس کیلرز ارائه شده است با خبر شوید.

کانال Wolf of Traders

این کانال یکی از معروف‌ترین کانال‌های سیگنال ارزهای دیجیتال است و خدمات خود را در اختیار تریدرهایی که به دنبال برتری در بازار ارز دیجیتالی هستند قرار می‌دهد. در این کانال این امکان برای کاربران فراهم شده تا بتوانند ایده‌ها و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند؛ از این رو این کانال برای تریدرها بسیار کاربردی بوده و بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است.

کانال سیگنال Crypto Bull

از دیگر کانال‌های سیگنال ارزهای دیجیتال است که تعداد مشترکان آن به بیش از ۱۲۲ هزار رسیده است. در این کانال اخبار دقیق و به موقع، تحلیل درست و عمیق بازار و سیگنال‌های معاملاتی دقیق و معتبری در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. در کانال Crypto Bull تحلیل‌های بلند مدت بازار ارزهای دیجیتال و همین‌طور استراتژی‌های کوتاه مدت نیز قرار می‌گیرد.

کانال سیگنال Crypto Bull

کانال Crypto Inner Circle

این کانال تلگرامی، سیگنال‌های رمز ارزهای مختلف را به‌طور تخصصی به کاربران خود ارائه می‌دهد. در این کانال انحصاری که تشکیل شده از تریدرهای حرفه‌ای و با تجربه است کاربران تجربیات، تحلیل‌ها و استراتژی‌های خود را نسبت به بازار رمز ارزهای مختلف با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. با پیوستن به کانال Crypto Inner Circle به امکانات، ابزارها و منابع طراحی شده مختلفی برای افزایش سطح مهارت‌های معاملاتی خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

کانال WallStreetQueenOfficial

این کانال تلگرامی توسط یکی از معروف‌ترین معامله‌گران ارزهای دیجیتال مدیریت می‌شود که عمدتاً تمرکز آن بر بیت کوین و اتریوم با اهرم بالا است. در WallStreetQueenOfficial سیگنال‌های ارزهای دیجیتال با قیمتی پایین و پتانسیل بالا ارائه می‌شود.

کانال سیگنال WOLFX

این کانال اختصاصی متشکل از بیش از ۵۸۰۰ عضو است که در آن آسان‌ترین و قابل فهم‌ترین سیگنال‌های ارزهای دیجیتال برای کاربران قرار داده می‌شود. در WOLFX این امکان فراهم شده تا از معاملات کاربرانی که وقت کافی برای انجام معامله ندارند، پشتیبانی شود. این کانال اخبار، تحلیل و ایده‌های معاملاتی را برای بیش از ۵۰ رمز ارز دیجیتال ارائه می‌دهد.

کانال Fat Big

نمونه‌ای دیگر از بهترین کانال‌های سیگنال ارزهای دیجیتال است که در آن سیگنال‌های معاملاتی برای بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی ارائه می‌شود. این کانال انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال تجزیه‌وتحلیل دقیق رمز ارزها هستند. کانال Fat Big خدمات مدیریت سبد یا پرتفلیو را نیز برای اهداف میان مدت و بلند مدت تجاری در اختیار کاربران قرار داده است.

سیگنال Signals Blue

از دیگر کانال‌های سیگنال‌های ارز دیجیتال که در دسته بهترین‌ها قرار دارد «سیگنال Signals Blue» است که طرفداران زیادی نیز دارد. سیگنال‌های این کانال با صرافی‌های معروفی همچون BitMEX، Bittrex و Binance سازگاری دارد. اگر برای تجارت خودکار به دنبال یک کانال سیگنال متمرکز ارزهای دیجیتال هستید این کانال با پشتیبانی از سیگنال‌هایی همچون API و اتوماسیون Cornix گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

۶ مزیت انتخاب کانال سیگنال مناسب

کانال سیگنال ارز دیجیتال، راه را برای ورود به دنیای معاملات ارزهای دیجیتال هموار می‌سازد. در این کانال‌ها تریدرهای مبتدی می‌توانند از کارشناسان ماهر و باتجربه در زمینه بازار ارزهای دیجیتال کمک گرفته و از دانش آن‌ها بهره‌مند شوند. مزایای استفاده از کانال سیگنال عبارت‌اند از:

  • ادمین‌های کانال معمولاً کارشناسان حرفه‌ای و باتجربه‌ای هستند که اخبار بروز و تحلیل‌های فنی خود را در اختیار اعضا قرار می‌دهند.
  • افراد مبتدی بدون هیچ‌گونه دانش قبلی نیز قادر به استفاده از سیگنال‌ها هستند.
  • در یک کانال معتبر و بزرگ میانگین سود اعضای کانال از میانگین ضررشان بیشتر است.
  • در صورت مدیریت سرمایه، استفاده از سیگنال‌ها می‌تواند سود زیادی برای اعضا داشته باشد.
  • عضویت در یک کانال سیگنال ارز دیجیتال مناسب این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا از کسانی که در شناخت معاملات سودآور بهتر از شما هستند، آموزش ببینید و از تجربیاتشان استفاده نمایید.
  • از دیگر مزیت‌های استفاده از یک کانال سیگنال خوب «صرفه‌جویی در زمان» است. به جای صرف وقت زیاد برای تحلیل نمودارها، کافی است پولی را پرداخت کرده و شخص دیگری این کار را برایتان انجام می‌دهد. تا زمانی که سود دریافت شده از اطلاعات کانال بیشتر از هزینه‌ای باشد که پرداخت می‌کنید، استفاده از کانال برایتان به صرفه خواهد بود.

6 مزیت انتخاب کانال سیگنال مناسب

نکات طلایی که باید قبل از عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال به آن‌ها توجه کرد!

امروزه با وجود تعداد بالایی از کانال‌های سیگنال‌دهنده، انتخاب بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال کمی سخت شده است. توجه داشته باشید که سود دهی شما در بازار ارزهای دیجیتال کاملاً به کیفیت سیگنال‌هایی که در کانال قرار می‌گیرد بستگی خواهد داشت؛ پس بهتر است قبل از عضویت در هر کانالی به این نکات توجه کنید.

هزینه اشتراک کانال

در بازار ارزهای دیجیتال خدمات هم به‌صورت رایگان و هم به‌صورت پولی در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ در نتیجه قادر هستید بعد از بررسی کیفیت تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های کانال تصمیم بگیرید از خدمات پولی آن استفاده کنید یا نه.

نظرات کاربران

بی‌شک هنگام انتخاب یک کانال سیگنال مناسب نظر کاربران قبلی آن کانال برایتان حائز اهمیت خواهد بود. شما می‌توانید با جست‌وجو در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، میانگین سود و زیان کاربران و سایر نکات مهم را بررسی کرده سپس تصمیم‌گیری کنید.

زمان معاملات

به‌طورکلی زمان معاملات در سه دسته کلی قرار می‌گیرند:

  1. تریدرهای بلند مدت که طبق دوره‌های زمانی طولانی‌تر روی چارت‌ها ترید انجام می‌دهند.
  2. تریدرهای کوتاه مدت که طبق دوره‌های زمانی کوتاه روی چارت‌ها ترید انجام می‌دهند.
  3. تریدرهایی که اسکالپ کار می‌کنند و تمام طول روز را سرگرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند.

عملکرد

از مهم‌ترین عواملی که هنگام بررسی یک کانال سیگنال خوب باید به آن توجه کرد «عملکرد خوب و کیفیت تحلیل ادمین‌های کانال» است. ابتدا و قبل از عضویت در یک کانال پولی باید میزان میانگین سود و زیان اعضای آن کانال را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید؛ همچنین باید بدانید که به‌صورت روزانه چند سیگنال در کانال قرار داده می‌شود و سرعت انتشار آن نسبت به بازار چگونه است تا از معاملات عقب نیفتید.

میزان سود و دقت

برخی کانال‌های سیگنال دهنده می‌توانند سود تضمین شده را در سیگنال‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال به ارمغان بیاورند، از سوی دیگر برخی کانال‌ها دارای ریسک هستند و ممکن است با ضرر تمام شوند. دقت سیگنال‌های تجاری در هر زمان ممکن است متفاوت باشد؛ با این حال برخی کانال‌ها با دقت بیشتری نسبت به سایر کانال‌ها معامله می‌کنند.

۱۰ ویژگی‌های یک کانال معتبر سیگنال رایگان ارز دیجیتال

در کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان، تحلیل‌های حرفه‌ای و سیگنال‌های معتبری قرار داده می‌شوند تا در بازار ارزهای دیجیتال راهنمای شما عزیزان باشند و بتوانید با استفاده از این اطلاعات به‌صورت روزانه سود و درآمد دلاری داشته باشید. اگر به تازگی وارد دنیای معاملات ارزهای دیجیتال و ترید کردن شدید، بهتر است از همین ابتدای شروع کار برای کسب تجربه و اطلاعات بیشتر و بهتر در یک کانال سیگنال دهنده عضو شوید. از ویژگی‌های کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان معتبر می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  1. در این کانال باید نقاط ورود و خروج معامله برایتان به‌صورت دقیق قابل مشاهده باشد.
  2. نقاط حد سود و حد ضرر مشخص شده باشد.
  3. سیگنال‌های ارائه شده قبلی در طول معامله به‌روزرسانی شوند.
  4. سیگنال‌های لحظه‌ای بازار بدون اتلاف وقت در دسترس کاربران قرار بگیرد.
  5. سیگنال‌های مختلف در بازارهای گوناگون ارائه شود.
  6. ادمین‌های کانال خودشان تریدرهای با تجربه باشند.
  7. عضویت در کانال مشکل نباشد و بتوانید عضویت خود را تمدید کنید.
  8. تیم پشتیبانی حرفه‌ای داشته باشد.
  9. میانگین سود کاربران از میانگین ضرر آن‌ها بیشتر باشد.
  10. تعداد کاربران و میزان دقت سیگنال‌ها بالا باشد.

10 ویژگی‌های یک کانال معتبر سیگنال رایگان ارز دیجیتال

کانال‌های سیگنال ارزهای دیجیتال برای چه کسانی مناسب هستند؟

کانال‌های سیگنال ارزهای دیجیتال برای کسانی که به علت مشغله کاری فرصت بررسی و فعالیت چندانی در بازارهای مالی ندارند گزینه مناسبی است. افرادی که علاقه دارند به‌صورت مستمر افزایش سرمایه داشته باشند و بتوانند به گستره بیشتری از معاملات ارزهای دیجیتال دسترسی پیدا کنند، عضویت در کانال‌های سیگنال ارزهای دیجیتال برایشان مفید خواهد بود.

افرادی که هنوز مبتدی هستند و تجربه کافی ندارند با عضویت در یک کانال مناسب با تحلیل‌های حرفه‌ای که تریدرهای با تجربه در اختیارشان قرار می‌دهند، می‌توانند دانش خود را در این حیطه افزایش داده و تجربه کسب کنند. در این میان افرادی که به دنبال فرصتی برای سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت و یا بلند مدت هستند نیز با عضویت در این کانال‌ها از تحلیل‌های تریدرهای با تجربه برخوردار می‌شوند.

معایب استفاده از کانال‌های سیگنال‌دهنده چیست؟

کانال‌های سیگنال ارزهای دیجیتال همان‌طور که مزایایی دارند و می‌توانند موجب پیشرفت در زمینه بازارهای دیجیتالی باشند ممکن است معایبی هم داشته باشند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

  • امکان کلاهبرداری: متأسفانه برخی افراد سودجو با سوءاستفاده از اعتماد تریدرهای مبتدی و با ادعای ارائه سیگنال‌های معتبر، اقدام به گرفتن هزینه از کاربران می‌کنند و در مقابل هیچ‌گونه سیگنال و خدماتی را در اختیار آنان قرار نمی‌دهند.
  • هزینه‌های بالا هنگام خرید اشتراک کانال: برخی کانال‌ها هزینه‌های بالایی را برای تهیه اشتراک دارند که باعث می‌شود افراد زیادی نتوانند از خدمات کانال استفاده کنند.
  • عدم اطمینان: پیدا کردن یک کانال معتبر و قابل اطمینان در عین مناسب بودن هزینهٔ اشتراک بسیار دشوار است.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا درباره سیگنال ارز دیجیتال و کانال‌های سیگنال دهنده توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم. در نهایت لازم به ذکر است که کانال‌های سیگنال ارزهای دیجیتال نه تنها برای تریدرهای مبتدی بلکه برای تریدرهایی که از تجربه بالایی در معاملات ارزهای دیجیتالی برخوردار هستند نیز در جهت افزایش و بروز کردن اطلاعات گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

منبع:

https://chartiran.com/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :امیرعلی هاشمی

      ممنون از مقاله خوبتون مطالب بسیار مفیدی درباره سیگنال ارز دیجیتال گفتید

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        خوشحالیم که از مطالب این مقاله راضی بودید امیرعلی جان