بیت کوین با سرعت بالا به ۱۰۰ هزار دلار می رسد! - افق اقتصادی

بیت کوین با سرعت بالا به 100 هزار دلار می رسد! - افق اقتصادی
شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 225097 |
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸ |
30 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد ۱۰۰-تحلیلگر پیش بینی می کند که قیمت بیت کوین به سرعت به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید

بیت کوین با سرعت بالا به ۱۰۰ هزار دلار می رسد!

در این مرحله، همگرایی سود گرفتن، سرمایه گذاری ورودی و پول بلاتکلیف، عملاً منجر به تجمیع میان مدت می‌شود. در نتیجه، او نسبت به روند انحرافی خوش بین است و یک موج صعودی رو به جلو را پیش بینی می‌کند. علاوه بر این، Doctor Profit بر اهمیت شکست اخیر بیت کوین بالاتر از بالاترین رقم قبلی (ATH) 69,000 دلاری قبلی و لزوم صبر و حوصله تاکید کرد. همانطور که سکه نزدیک به سطح اوج خود تثبیت می‌شود. او اظهار داشت که بیت‌کوین اکنون به اندازه کافی بالغ است و پیش از ادامه رشد و ورود به چرخه فوق‌العاده، بازار هفته‌ها را در منطقه گاو طلایی خواهد گذراند. او افزود: «بعد از تایید قیمت ۷۲,۵۰۰ دلار، مدت زیادی طول نخواهد کشید که بیت‌کوین از ۷۰,۰۰۰ دلار فراتر رود و وارد چرخه فوق‌العاده شود.» به نظر می‌رسد دکتر سود از آزمایش مجدد بیت کوین سطح ATH قبلی خود در محدوده ۶۰,۰۰۰ دلار راضی است. او پتانسیل بیت کوین و تبدیل آهسته سطح مقاومت ۶۰,۰۰۰ دلاری را به یک نقطه حمایتی مستحکم برجسته می‌کند و راه را برای چرخه فوق‌العاده آینده مشابه سایر شکست‌های ATH هموار می‌کند.به نظر می‌رسد که این تحلیلگر قادر است فشار مالی به ارزش ۶۰۰۰۰ دلار را تحمل کند و بدون هیچ مشکلی، توانایی حفظ قیمت بالاتر از میانگین خود را دارد. با وجود بهبودات مداوم، این تحلیلگر به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند که با اطمینان عمل کرده و با نصف کردن بیت کوین به عنوان یک عامل تحریک‌کننده برای افزایش سریع آینده‌ای ارزش بیت کوین اشاره می‌کند.

توجه: این مطلب صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی و آموزش ارائه شده است. دیدگاه‌ها و نظرات NewsBTC درباره خرید، فروش یا نگهداری هر نوع سرمایه‌گذاری روشنگری نمی‌دهد و به طور طبیعی سرمایه‌گذاری همراه با ریسک‌های مخاطره‌آمیز است. پیشنهاد می‌شود که قبل از انجام هر گونه سرمایه‌گذاری، تحقیق خود را انجام دهید. استفاده از اطلاعات ارائه شده در این وب‌سایت به عهده شخص خود است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید