بررسی بهترین صرافی های کریپتویی خارجی برای کاربران ایرانی

بررسی بهترین صرافی های کریپتویی خارجی برای کاربران ایرانی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 222657 |
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۳۲ | منبع: 3tex.io
1341 بازدید
۲
8
ارسال به دوستان
پ

چرا انتخاب یک صرافی کریپتویی خوب، مهم‌ترین بخش معاملات ارز دیجیتال است؟

بررسی بهترین صرافی های کریپتویی خارجی برای کاربران ایرانی

در دنیای تکنولوژی‌های جدید، همه‌چیز مجازی است؛ از دارایی‌های باارزش تا بستر معاملات آن‌ها. به همین دلیل زمانی که قصد حضور در این بازار اینترنتی وسیع را داریم، انتخاب یک همراه امن و معتبر، مهم‌ترین ابزار ما برای ادامه راه است. در سال‌های اخیر با همه‌گیرشدن معاملات ارز دیجیتال، بسیاری از ایرانیان نیز به این بازار گسترده پیوسته‌اند. با این حال همه ما می‌دانیم که موانع مختلفی برای دسترسی ما به صرافی‌های خارجی وجود دارد. اگر شما هم از جستجو خسته‌ شده‌اید، تبریک می‌گوییم. در این مطلب یک بار برای همیشه با بهترین صرافی‌های کریپتویی خارجی برای کاربران ایرانی آشنا می‌شویم و مزایا و معایب هرکدام را بررسی می‌کنیم. بنابراین با ما باشید تا مسیر معاملات خود را از این لحظه تا ابد، هموار کنید.

بهترین صرافی های کریپتویی خارجی برای کاربران ایرانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

پیش از آنکه اسامی بهترین صرافی های کریپتویی خارجی برای کاربران ایرانی را لیست کنیم، باید بدانیم که ویژگی‌های مهم انتخاب یک صرافی چیست. ممکن است زمانی که شما در حال مطالعه این مقاله هستید، صرافی‌های بزرگ دیگری به میدان آمده باشند یا حتی برخی از بزرگ‌ترین صرافی‌های این روزها، به دلیل نوسانات قیمت ارز دیجیتال تغییر کاربری داده باشند. بنابراین مهم است که با به خاطر سپردن این موارد، خودتان توانایی انتخاب بهترین صرافی های کریپتویی خارجی برای کاربران ایرانی را داشته باشید.

  • سرویس‌دهی به ایرانی‌ها
  • کاربری نسبتا ساده
  • پشتیبانی از ارزهای متنوع
  • ابزارهای معاملاتی متنوع
  • محبوبیت و مقبولیت کافی در بازار
  • امنیت بالا
  • روش‌های مختلف پرداخت
  • احراز هویت آسان برای کاربران ایرانی
  • شفافیت مالی
  • کارمزد پایین

همه این موارد، لزوم استفاده از یک صرافی خارجی برای ما ایرانیان هستند. اگرچه امنیت و کاربری ساده و غیره، عوامل مهمی به شمار می‌آیند، با این حال پیش از هرچیز، نحوه سرویس‌دهی به ایرانیان را در نظر داشته باشید. آیا با آی پی ایران، امکان دسترسی به صرافی وجود دارد؟ آیا احراز هویت دو مرحله‌ای برای کاربران ایرانی مشکل‌ساز نخواهد بود؟ و پس از آن، آیا تبدیل کارمزد صرافی به ریال، مقرون به صرفه است؟ اگر پاسخ همه این سوالات مثبت بود، لیست بالا را چک کرده و صرافی محبوب خود را انتخاب کنید.

معرفی ۵ تا از بهترین صرافی های کریپتویی خارجی برای کاربران ایرانی

حالا زمان آن رسیده که با ۵ تا از بهترین صرافی های کریپتویی خارجی برای کاربران ایرانی آشنا شویم. مطمئنا به جز موارد زیر، صرافی‌های خوب دیگری مانند بایننس و کریپتو دات کام وجود دارند که محبوبیت و مزایای بیشتری داشته باشند. با این حال به علت محدودیت‌های پیش رو، لیست زیر بهترین گزینه‌های موجود برای معامله‌گران ایرانی به شمار می‌آید.

بلاک فای؛ یک انتخاب امن و کم‌هزینه

یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های کریپتویی خارجی برای معامله‌گران ایرانی، صرافی بلاک فای (BlockFi) است. نکته مثبت این صرافی، ارائه وام به کاربران و پرداخت سود در صورت استیک رمزارزها است. بلاک فای با زیرساخت‌های امنیتی پیشرفته، یکی از بهترین صرافی های کریپتویی خارجی برای کاربران ایرانی از لحاظ امنیت به شمار می‌آید. جالب است بدانید آن دسته از کاربرانی که موجودی چشم‌گیری CRO (استیبل کوین اختصاصی این صرافی) را داشته باشند، ماهیانه از بلاک فای سود دریافت می‌کنند. همچنین بلاک فای هیچ کارمزدی برای معاملات استیبل کوین یا کریپتو از کاربران دریافت نمی‌کند. با این حال باید در نظر داشته باشید که این صرافی ارز دیجیتال فقط از ۸ ارز دیجیتال پشتیبانی کرده و مدت زمان تراکنش‌ها ممکن است در بلاک فای کمی بیشتر از سایر پلتفرم‌های معامله‌ای باشد.

  • امنیت: عالی
  • تعداد رمزارز: ۸
  • مزایای صرافی: کارمزد کم و APY بالا

بلاک فای؛ یک انتخاب امن و کم‌هزینه

کوینکس؛ رقیب بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا

صرافی کوینکس (CoinEx) یکی دیگر از صرافی‌های کریپتویی محبوب معامله‌گران ایرانی است. در میان تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال فعال در بازار، کوینکس جزو معدود گزینه‌هایی است که علاوه‌بر سرویس‌دهی به ایرانیان، از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال چینی است که در سال ۲۰۱۷ به بازار معرفی شد. تا به این لحظه این صرافی بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال رایج را پوشش داده و امکان خرید، فروش، برداشت و معامله آن‌ها را برای کاربران خود فراهم کرده. شما در کوینکس نه تنها می‌توانید قیمت تتر امروز را چک کنید، بلکه برای خرید ارز دلخواهتان، فقط مشمول ۰.۱ درصد کارمزد هستید.

  • امنیت: خوب
  • تعداد رمزارز: بیش از ۵۰۰
  • مزایای صرافی: کارمزد بسیار کم و پشتیبانی از زبان فارسی

بیسکیو؛ غیر متمرکزترین صرافی ارز دیجیتال

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بیت کوین را همیشه بخشی از سبد معاملاتی خود می‌دانید، بد نیست با صرافی بیسکیو (Bisq) آشنا شوید. صرافی بیسکیو مبتنی بر شبکه بیتکوین است و از سیستم شبکه‌های همتا به همتا استفاده می‌کند. بنابراین در یک کلام می‌توان گفت امنیت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان هدف حملات هکری نیست. در بیسکیو بیش از ۵۰ روش برای پرداخت وجود دارد وعلاوه‌بر بیت کوین، امکان معامله ارزهای دیجیتال دیگر نیز فراهم است (در صورتی که یک طرف معامله، بیت کوین باشد). البته در نظر داشته باشید نحوه معاملات در بیسکیو به صورت مستقیم میان خریدار و فروشنده است. به این معنا که خود خریدار و فروشنده به توافق بر سر قیمت نهایی می‌رسند. بنابراین ممکن است نرخ خرید و فروش دارایی‌ها در صرافی بیسکیو با سایر پلتفرم‌ها کمی متفاوت باشد.

  • امنیت: عالی
  • تعداد رمزارز: ۱۲ رمزارز و بیش از ۱۰ ارز فیات
  • مزایای صرافی: کارمزد نسبتا پایین برای معاملات بیت کوین

مکسی؛ بیشترین تعداد ارز دیجیتال در میان صرافی‌ها

زمانی که صحبت از بهترین صرافی های کریپتویی خارجی برای کاربران ایرانی است، بدون شک صرافی مکسی (Mexc) به یاد بسیاری از ما می‌آید. تا این بخش از مقاله با صرافی‌هایی آشنا شدیم که محدودیت‌هایی در ارائه کوین و معاملات رمزارزهای نایاب داشتند. اما صرافی مکسی این محدودیت‌ها را از میان برداشته. تفاوتی ندارد به دنبال قیمت چین لینک هستید یا مایلید یکی از جدیدترین میم کوین‌های بازار را معامله کنید؛ صرافی مکسی در حال حاضر از ۲۶۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و روز به روز این عدد در حال افزایش است. همچنین در صرافی مکسی امکان استیک ارز دیجیتال بومی شبکه یعنی APR نیز وجود دارد و سود آن تا ۸.۸% است.

  • امنیت: خوب
  • تعداد رمزارز: بیش از ۲۶۰۰ ارز دیجیتال و ۳ ارز فیات
  • مزایای صرافی: کارمزد معاملات اسپات ۰ درصد

صرافی BingX؛ یک صرافی خارجی با منابع آموزشی ایرانی

آخرین پیشنهاد ما در لیست بهترین صرافی های کریپتویی خارجی برای کاربران ایرانی صرافی بینگ اکس (BingX) است. BingX را می‌توان تنها صرافی خارجی دانست که به دلیل محبوبیت زیاد در میان کاربران ایرانی، صفحاتی به زبان فارسی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارد. برای مثال شما می‌توانید آموزش‌های مرتبط با صرافی را در وبلاگ فارسی بینگ اکس مطالعه کنید. نکته مثبت صرافی بینگ اکس، توجه بالا به کپی تریدینگ است. اگر تازه‌کار هستید می‌توانید به راحتی معاملات کپی تریدینگ را در BingX تجربه کنید و اگر تریدر ماهری هستید، امکان کسب ۸ درصد از سود معامله‌گرانی که از شما کپی می‌کنند، برای شما فراهم است. در حال حاضر این صرافی بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال و ۷ ارز فیات را پشتیبانی می‌کند.

  • امنیت: خوب
  • تعداد رمزارز: ۶۴۱ ارز دیجیتال و ۷ ارز فیات
  • مزایای صرافی: آموزش و توضیحات همه ویژگی‌های پلتفرم به زبان فارسی

صرافی BingX؛ یک صرافی خارجی با منابع آموزشی ایرانی

بهترین صرافی ایرانی کدام است؟

تا این بخش با ۵ تا از بهترین صرافی های کریپتویی خارجی برای کاربران ایرانی آشنا شدیم و نقاط ضعف و قوت هر کدام را بررسی کردیم. اگرچه همه این ۵ صرافی از سرویس‌دهی به کاربران ایرانی پشتیبانی می‌کنند، با این وجود در دنیای ارز دیجیتال همیشه باید احتیاط را در نظر بگیرید. تا چند وقت پیش صرافی بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال، امکان احراز هویت و فعالیت در صرافی را برای ایرانیان فعال نگه داشته بود. تا اینکه بدون اخطار قبلی تمام حساب‌های ایرانیان را مسدود و خدمات به آن‌ها را متوقف کرد. بر همین اساس پیشنهاد می‌کنیم همیشه دارایی کمی در صرافی‌های خارجی نگهداری کنید تا دچار چنین مسائلی نشوید. شاید در چنین شرایطی بپرسید راه چاره چیست؟ پیشنهاد ما به شما، استفاده از یک صرافی ایرانی معتبر است.

صرافی‌های ایرانی با امکان احراز هویت آسان و پشتیبانی مطمئن، انتخاب بهتری برای خرید، فروش و نگهداری دارایی‌های شما هستند. از میان ده‌ها صرافی ایرانی، تریتکس یکی از بهترین آن‌ها است. صرافی تریتکس با کارمزد کم، امنیت بالا و البته پشتیبانی مطمئن، توانسته جایگاه بسیار خوبی در میان معامله‌گران بازار ارز دیجیتال داخل کشور به دست آورد. پیشنهاد می‌کنیم شما هم به این صرافی بزرگ ایرانی بپیوندید تا ارزش و امنیت دارایی‌های خود را تضمین کنید.

تریتکس؛ همراهی امن برای معاملات شما

همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم، انتخاب درست یک صرافی‌ ارز دیجیتال، نیمی از مسیر معامله است. اگر در این مسیر یک همراه امن و خوش‌نام می‌خواهید، به شما اطمینان می‌دهیم هیچ انتخابی بهتر از تریتکس نیست. همین حالا وارد آدرس ۳tex.io شوید و از بازارهای معاملاتی این صرافی بزرگ ایرانی، دیدن کنید. در تریتکس شما می‌توانید به صورت مستقیم با فروشنده یا خریدار ارتباط برقرار کرده و دارایی مد خود را به بهترین قیمت بخرید یا بفروشید. همچنین تریتکس با ایجاد کد اختصاصی برای هر نفر، امکان دریافت ۳۰ درصد از معاملات را با دعوت از دوستان معامله‌گر خود، برای شما فراهم کرده است.

پیشنهاد می‌کنیم بیش از این زمان را از دست ندهید و برای خلق یک تجربه امن و لذت‌بخش، وارد صرافی تریتکس شوید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :فرید قوامی

      بینگ ایکس رو خیلی تعریفشو شنیدم ولی تریتکس یه چیز دیگه س، خیلی کار کردن باهاش لذت بخشه

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا فرید جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید