دوشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-29
تبلیغات
کد خبر: 170952 |
تاریخ انتشار : 15 نوامبر 2023 - 21:42 | ارسال توسط :
397 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: شکر مورد نیاز مردم به اندازه کافی تامین و با قیمت مصوب در شبکه مصرف خانوار توزیع شده و هیچگونه محدودیتی نیز جهت عرضه بیشتر آن وجود ندارد.

به گزارش بازار، احمد خانی نوذری، در پی انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی، مبنی بر کمبود و سهمیه بندی شکر، ضمن تکذیب این شایعه افزود: از ابتدای سال جاری علاوه بر عرضه شکر توسط بخش خصوصی، ماهانه بالغ بر ۲۰ هزار تن توسط شرکت بازرگانی دولتی برای مصرف خانوار از طریق شبکه‌های رسمی توزیع شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: با توجه به شروع فصل تولید شکر در داخل کشور و عرضه شکر استحصالی توسط کارخانجات داخلی به بازار و همچنین برنامه ریزی های صورت پذیرفته برای واردات و تامین پایدار شکر، طی ماه های آینده بازار شکر شرایط با ثباتی را در پیش خواهد داشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید