صندلی بازی در شهرداری ادامه دارد؛تازه ترین انتصابات زاکانی - افق اقتصادی

صندلی بازی در شهرداری ادامه دارد؛تازه ترین انتصابات زاکانی - افق اقتصادی
جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
کد خبر: 233562 |
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹ |
23 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

اکوایران : درحالی که یک سال و چند ماه از عمر مدیریت شهری ششم باقی مانده شهردار تهران همچنان درحال جا به جایی و تغییر مدیرانش است .

صندلی بازی در شهرداری ادامه دارد؛تازه ترین انتصابات زاکانی

به گزارش اکوایران ،انتصابات و جابه جایی مدیران در شهرداری تهران همچنان ادامه دارد . هفته گذشته محمد بنی‌حسن مدیرکل پیشین رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی به عنوان مشاور معاون شهردار تهران منصوب شد.

  مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی ‌و امور شورای شهرداری تهران، محمد بنی‌حسن مدیرکل پیشین رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی را به عنوان مشاور معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی ‌و امور شورای شهرداری تهران منصوب کرد.

شهردار تهران طی چند روز اخیر میثم حسین قلی‌زاده به عنوان سرپرست اداره کل رفاه، مسعود ندافان به عنوان سرپرست موسسه علمی کاربردی و علی علاءالدینی به عنوان سرپرست اداره کل بودجه شهرداری تهران منصوب کرده بود . 

 اما تغییرات در شهرداری با این ۴ حکم تمام نشد و با حکم شهردار تهران امیر یزدی به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران منصوب شد. یزدی پیش از این شهردار منطقه ۱۴ تهران بود.

امیر شهرابی فراهانی هم که مدیرکل برنامه و بودجه بود به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد. 

این هفته محمدصابر باغخانی پور هم به عنوان سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد. در حکم صادر شده از سوی علیرضا زاکانی خطاب به باغخانی‌پور آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی و تجارت جناب عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای تهران منصوب می‌شوید. امید است بر اساس اسناد بالاستی و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، ضمن هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید.توفیفات روز افزون جناب عالی را در ایفای کامل مسوولیت محوله از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.»

باغخانی پور دانش آموخته دکتری محیط زیست از دانشگاه شهیدبهشتی است و پیش‌ از این دستیارویژه معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور،مشاور سازمان جهاد کشاوزی استان تهران و مدیرعامل اندیشکده مطالعات و توسعه محیط زیست، آب و کشاورزی بوده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید