بهترین سایت های خرید اقساطی موتور

بهترین سایت های خرید اقساطی موتور
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 197244 |
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ | منبع: dgshahr.com
1416 بازدید
۲
4
ارسال به دوستان
پ

برای اکثر افراد و به‌طور خاص برای پسر بچه‌ها، یکی از رویاهای همیشگی‌شان موتور سواری و خرید موتور سیکلت بود. تجربه رانندگی با موتور سیکلت جالب و هیجان انگیز است. بسیاری از افراد برای تفریح و بعضی دیگر برای کار و رفت آمد سوار این وسیله حمل و نقل می‌شوند. هر چه که باشد، دلایل […]

بهترین سایت های خرید اقساطی موتور

برای اکثر افراد و به‌طور خاص برای پسر بچه‌ها، یکی از رویاهای همیشگی‌شان موتور سواری و خرید موتور سیکلت بود. تجربه رانندگی با موتور سیکلت جالب و هیجان انگیز است. بسیاری از افراد برای تفریح و بعضی دیگر برای کار و رفت آمد سوار این وسیله حمل و نقل می‌شوند. هر چه که باشد، دلایل بسیاری برای داشتن و خرید یک موتور سیکلت وجود دارد.

خرید و فروش قسطی موتور آنچنان پیچیده نیست. خرید قسطی هر موتور با هر برندی از بنلی قسطی تا موتور یاماها قسطی یک روند خاص دارد که باید آن را طی کنید. برای خرید باید برند مورد نظرتان را در کنار مدل موتور جست‌وجو کنید. برندها معمولا تعداد بسیار متنوعی از انواع مدل‌های موتور را به‌صورت قسطی عرضه می‌کنند.

از آنجایی که شرایط و ضوابط هر برند و کارخانه‌ آن با یکدیگر متفاوت است، شما باید نام برند را ابتدا جست‌وجو کنید. این احتمال وجود دارد که یکی از این برندها شرط ضامن داشته باشد، اما دیگری از شما ضامن نخواهد. بنابراین برای خرید و فروش قسطی موتور هیچ روند کلی نداریم.

خرید موتور گلکسی قسطی ، موتور SYM قسطی یا هر موتوری با شرایط خرید موتور قسطی، می‌تواند بسیار کارآمد باشد. در حال حاضر ما شاهد تورم در اقتصاد کشور و بالا رفتن روزافزون قیمت ارز و دلار هستیم. به تبع قیمت موتور نیز به صورت غیرمنطقی افزایش پیدا می‌کند. بدون شک در آینده قیمت موتور در بازار کشور بالا می‌رود و بیشتر از قبل گران می‌شود.

در این میان بسیاری از افرادی که به خاطر کار یا علاقه نتوانستند موتور بخرند و پس از افزایش قیمت نیز توان مالی برای خرید آن را ندارند، احتمالا با چالش مواجه خواهند شد. اما هیچ جای نگرانی نیست. چرا که خرید و فروش قسطی موتور در وبسایت‌های مختلف با تسهیلات ویژه فراهم است. فقط کافیست وب‌سایت‌های معتبر را بشناسید.

خرید اقساطی انواع موتورسیکلت

از آنجایی که مهم است برای خرید موتور از دم قسط، نوع برند و مدل موتور را مشخص کنید، بد نیست آشنایی مختصری با انواع موتورسیکلت داشته باشید.

موتور سیکلت شهری

در عصر حاضر سرعت در تمامی کارها، حرف اول را می‌زند. اگر در پیاده‌روها قدمی بزنید، امکان ندارد خیابان‌ها را بدون تردد موتور سیکلت‌ مشاهده کنید. حتی از اسم موتور سیکلت‌های شهری می‌توان تشخیص داد که طراحی آن‌ها برای تردد در شهر مناسب است. این موتورها قدرت بالاتری به نسبت موتورهای برقی دارند. از آنجایی که موتور سیکلت‌های شهری برای خیابان‌های شهری هستند، ترمز خوبی دارند و سواری با آن‌ها بسیار نرم و راحت است.

از جمله موتور سیکلت شهری ارزان می‌توانیم به موتور سیکلت پرواز ۱۲۵ سی سی اشاره کنیم. موتور سیکلت کبیر یکی دیگر از محصولات محبوبی است که دارای امکانات کامل با قیمت اقتصادی است.

در دسته محصولات خارجی، موتور سیکلت‌های آپاچی یا بنلی قرار دارد. این دو برند با داشتن کیفیت عالی از طراحی منحصربه‌فرد و خیره‌کننده‌ای برخوردارند و لذت موتورسواری را برای شما دوچندان می‌کنند. خرید بنلی قسطی از وبسایت‌های خرید و فروش موتور بسیار پرطرفدار است.

موتور سیکلت برقی

باتوجه به مسائل زیست محیطی، موتورسیکلت‌های برقی به دلیل مزایایی که دارند چند سالی است که حسابی مورد توجه قرار گرفته‌اند. یکی از برندهای مطرح موتور که احتمالا نام آن به گوش شما خورده، برند ایتالیایی وسپا است.

هزار تا سه هزار وات را می‌توانیم قدرتی که در طراحی موتور این موتورها بکار رفته در نظر بگیریم. از این رو، هر چقدر توان موتوری بالاتر باشد، سرعت، گشتاور و همچنین قیمت بالاتری دارد. البته میزان سرعت و مسافتی که شما می‌توانید با موتور برقی طی کنید، دارای محدودیت بیشتری در مقایسه با موتور بنزینی است. اگر این موتورها در حالت شارژ کامل باشند، می‌توانید با آن‌ها بین ۴۰ الی ۸۰ کیلومتر رانندگی کنید.

در زمان خرید موتور برقی لازم است تا نوع باتری، زمان مورد نیاز شارژ باتری و همینطور به وزن قابل حمل توجه کنید. در ایران برند جهان‌رو تولیدکننده‌ی موتور برقی است. به‌طورخلاصه مزایای موتور برقی عبارت است از کاهش آلاینده‌ی هوا، آلودگی صوتی، کاهش هزینه‌ی سوخت و همینطور ایمنی بیشتر.

موتور سیکلت تریل

طراحی که ساختار موتور سیکلت تریل دارد آن را برای مناطق کوهستانی با جاده‌های ناهموار و شرایط نامساعد آب و هوایی مناسب کرده است. از آنجایی که ارتفاع این موتورها نسبت به موتورهای معمولی بلندتر است، به همین خاطر برای کاربردهای شهری مناسب نیستند. حجم موتورهای تریل ۷۵ الی ۲۵۰ سی سی است.

تفاوت‌های محسوس بین موتور سیکلت تریل با مدل کراس باعث می‌شود تا این دو را با یکدیگر اشتباه بگیرند. موتور کراس به‌عنوان یک موتور مسابقه‌ای و پرشی شناخته می‌شود که در همین حیطه نیز از آن استفاده می‌کنند. باتوجه به کاربرد موتور کراس، وزن آن بسیار سبک‌تر از مدل تریل است. در عین حال، سیستم تعلیق این دو براساس کاربری‌شان تفاوت دارد. یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید موتور سیکلت کراس، همان برند هوندا به شمار می‌آید.

موتور سیکلت مسابقه‌ای

باتوجه به نام و کابرد موتورهای مسابقه‌ای، واضح است که این دسته از محصولات دارای قدرت، سرعت و شتاب بالایی باشند. همچنین، قدرت ترمزگیری این نوع موتور، فوق‌العاده است. داشتن مهارت و تجربه بالا برای کنترل این نوع از موتور سیکلت‌های مسابقه‌ای در اولویت قرار دارد. در عین حال ساخت موتور سیکلت‌های مسابقه‌ای تا حد زیادی به نوع مسابقات موتور سواری متداول در جهان بستگی دارد.

برای نمونه در بعضی از مسابقات از موتورهایی استفاده می‌شود که تنها یک دنده دارند و بدون ترمز هستند. در مسابقات نمایشی، بیشتر به ظاهر وسیله توجه می‌شود. به همین خاطر سیستم تعلیق و بدنه‌ی موتور طراحی بسیار قدرتمند و پیشرفته‌ای دارد. سوپربایک از جمله موتورهای مسابقه‌ای بسیار شناخته شده و محبوب است.

موتور سیکلت مسابقه‌ای

وبسایت‌های فروش قسطی موتور

دیجی شهر

شرکت دیجی شهر یکی از سایت های خرید اقساطی کالا است با ارائه وام خرید انواع کالا مانند وام خرید موتور، تنوع زیادی از محصولات را ارائه می‌دهد. این وب‌سایت با ارائه وام تا ۲۰۰ میلیون تومان یکی از پلتفرم های لندتک است که بیشترین سقف ارائه وام را دارد. همچنین شما می‌توانید موتور از دم قسط خود را بدون پیش پرداخت خریداری کنید و اقساط آن را تا ۵ سال بپردازید. همچنین خرید قسطی انواع کالا در دسته بندی‌های دیگر در این پلتفرم امکان پذیر است.

باما

شرکت مدیا گستر نت را با نام تجاری «باما» می‌شناسند. شروع به کار این شرکت در سال ۱۳۸۸ با هدف بوجود آوردن شفافیت در بازار خودرو بود. در ادامه این امر، توانست فعالیتش را با دسترس پذیرتر کردن این بازار در ایران گسترش دهد. «باما» الگوی سنتی خرید و فروش خودرو در ایران را تغییر داد. در ادامه مسیر و در طی سال‌های ابتدایی فعالیت خود، در ایران به الگویی برای بسترهای آفلاین و سنتی آگهی خرید و فروش خودرو تبدیل شد.

پلتفرم «باما» در حال حاضر توانسته به عنوان مرجعی حرفه‌ای و قابل اعتماد در زمینه خرید و فروش قسطی موتورسیکلت و خودروهای سواری و سنگین فعالیت کند. اگر به دنبال خرید هر موتوری مثل موتور یاماها قسطی هستید، ما این مجموعه را به‌عنوان یکی از قابل اتکاترین پایگاه‌های خرید در بازار ایران معرفی می‌کنیم.

باما با به کارگیری فناوری‌های نو و کارآمد همواره نگاهی روشن به آینده داشته است. با تمرکز بر روش‌های توسعه در بازار کسب و کار خودروی ایران توانسته شرایط خرید قسطی موتور مثل خرید موتور گلکسی قسطی را برای مشتریان فراهم کند. این مجموعه در تلاش است تا پا به‌ پای پیشرفت‌های جهانی، شرایط خرید و فروش موتور و خودرو را در ایران بهبود ببخشد.

دیجی پی

در حال حاضر شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان را با نام تجاری دیجی‌پی می‌شناسیم. این مجموعه با سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا به‌طور رسمی به گروه دیجی‌کالا پیوست. اولین نسخه اپلیکیشن مجموعه در اسفند ماه سال ۹۷ رونمایی شد.

دیجی‌پی یک اپلیکیشن پرداخت موبایلی است. این اپلیکیشن ارائه‌دهنده خدمات مختلف و امور مالی روزمره نظیر پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنت، انتقال وجه (کارت به کارت و پرداخت از کیف پول)، خرید بیمه، پرداخت عوارض جاده‌ای، استعلام جریمه، طرح ترافیک، کرایه تاکسی، خیریه و … به کاربران است. همچنین با دیجی‌پی برای خرید به‌صورت قسطی از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا می‌توانید اقدام کنید.

اگر قصد خرید قسطی موتور مثل SYM قسطی یا بنلی قسطی را دارید، دیجی‌پی را به‌عنوان یک وبسایت معتبر ارائه‌دهنده خدمات و سرویس‌های اقساطی به شما پیشنهاد می‌دهیم. دیجی‌پی، درگاه پرداخت هوشمند دارد. این بستر با پرداخت‌یار و درگاه پرداخت اشتراک، تجربه‌ای امن و مطمئن را با کمترین خطای حین پرداخت، ارائه می‌دهد.

قسطی ۲۴

این فروشگاه با شماره ثبت ۵۱۲۵۴۹ از تاریخ ۲۷ تیر ماه سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرد. شروع کار این مجموعه، با فروش موتورسیکلت‌های صفر آن هم بصورت تخصصی بود. در ادامه برای رضایت عموم مشتریان بنا را بر این نهاد که بنیاد رفاهی ایجاد کند.

در این فروشگاه انواع محصولات را همه صاحبان فروشگاه‌ها و مغازه‌ها می‌توانند به صورت نقد و اقساط بفروشند. به همین خاطر دیگر نگرانی برای فروش کالاها وجود ندارد. قسطی ۲۴ توانسته اعتماد سرمایه گذاران خصوصی را جلب کند. این مجموعه با بستن قرارداد با بانک‌ها، مبادله و خرید و فروش را برای همه آسان کرده است.

خریداران از فروشگاه قسطی ۲۴ می‌توانند تمامی محصولات یا خدمات را به‌صورت قسطی بخرند. اگر می‌خواهید موتور بنلی قسطی بخرید یا برای خرید موتور گلکسی قسطی برنامه ریزی می‌کنید، می‌توانید در قسطی ۲۴ به صورت نقد یا اقساط خرید کنید.

فروش قسطی که در این فروشگاه فراهم است باعث شده تا هر چیزی را که به آن نیاز دارید، در کمترین زمان ممکن خرید کنید تا برایتان ارسال شود. مجموعه‌ای متنوع از انواع کالاها از جمله موتور را می‌توانید از فروشگا‌ه های طرف قرارداد تامین کنید.

قسطی ۲۴ مجوز‌های معتبر موردنیاز را دارد. به همین خاطر اگر قصد خرید دارید، در این مورد خاص، خرید موتورهای برندهای مختلف؛ مثل موتور یاماها قسطی و…، یکی از مطمئن‌ترین فروشگا‌های آنلاین، همین قسطی ۲۴ است. از آنجایی که این مجموعه با واحدهایی که مجوز از صنف کاری خود دارند مشغول به همکاری است، بنابراین معاملات در آن امنیت کافی را دارد.

خودرو شاپ

خودروشاپ، در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را شروع کرد. این سایت اولین سایت اینترنتی خرید و فروش خودرو در ایران است. در حال حاضر امکان فروش قسطی موتور و همینطور تحویل فوری آن، در خودروشاپ وجود دارد. این مجموعه با فروش قسطی انواع موتورها مثل موتور یاماها قسطی توانسته به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های خرید و فروش وسیله حمل‌ونقل در ایران جایگاهش را تثبیت کند. فروش قسطی کمک می‌کند تا خریداران باتوجه به محدودیت بودجه بتوانند به‌طور بلندمدت پرداخت‌هایشان را انجام دهند.

کاربران این امکان را دارند، فرم‌های مشاوره موجود در سایت را پر کنند. با پر کردن فرم‌ها می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. هر خرید قسطی، از خودرو گرفته تا هر برند موتور نظیر SYM قسطی را با مشورت کارشناسان حرفه‌ای خودروشاپ و باتوجه به نیازها و شرایطتان می‌توانید انجام دهید.

جمع‌بندی

موتورسیکلت به‌عنوان یک وسیله نقلیه محبوب و کارآمد، برای جابه‌جایی در شهر و در مواردی برای سفر به مناطق دوردست استفاده می‌شود. موتورسیکلت مزایایی نظیر راحتی، اقتصادی بودن، سرعت و کم‌جا بودن را دارد. با این حال خرید یک موتورسیکلت که هم با کیفیت باشد و هم مطمئن، نیاز به سرمایه‌ دارد.

برای آن دسته از افرادی که شلوغی‌های شهرهای بزرگ آزاردهنده است و راندن ماشین نیز کاری سخت و طاقت فرسا، موتور سیکلت بهترین گزینه می‌تواند باشد. با موتور نه تنها سر وقت به کارهای‌تان می‌رسید، بلکه با رعایت نکات ایمنی، از رانندگی هم لذت می‌برید.

سرمایه لازم برای خرید موتور، همانطور که حدس می‌زنید کم نیست و همه نمی‌توانند آن را تامین کنند. یک راهکار جذاب برای اکثر خریداران، خرید اقساطی موتور است. فروش قسطی شما را به آرزوی داشتن یک موتور باکیفیت می‌رساند، اما اصلا عجله نکنید. برای خرید موتور گلکسی قسطی یا SYM قسطی و هر مدل دیگری ابتدا باید وبسایت‌های قابل اعتماد را پیدا کنید.

هنگامی که شما تحقیقات لازم را انجام دادید، می‌توانید بهترین وبسایت را برای خرید اقساطی موتور پیدا کنید. این مقاله توضیحی جامع برای خرید قسطی موتورهایی نظیر SYM قسطی یا بنلی قسطی و هر مدل دیگری بود. در ادامه باید از نحوه خرید اقساطی موتورسیکلت این وبسایت‌ها مطلع شوید. کارشناسان مربوطه، وظیفه دارند تا انواع موتورها با امکان خرید اقساطی را به شما معرفی ‌کنند.

توجه داشته باشید موتور سیکلت قیمت پایین‌تری نسبت به ماشین دارد و بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است. شما برای خرید موتور چه به‌ صورت نقدی و چه به‌ صورت قسطی مثل خرید موتور گلکسی قسطی یا موتور یاماها قسطی مبلغ کم‌تری نیاز دارید. البته اکثر افراد باتوجه به شرایط و برنامه‌ریزی‌های مالی خرید اقساطی را جایگزین مناسب‌تری برای خرید نقدی می‌دانند.

خرید موتور اقساطی مثل خرید موتور گلکسی قسطی یا موتور یاماها قسطی باتوجه به شرایط این روزهای کشور، قطعا یکی از گزینه‌های اقتصادی مطلوب است. فروشگاهی مطمئن که بتواند کیفیت و قیمت را تضمین کند و طی زمانی کوتاه، محصول را به دست مشتریان خود برساند، اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر ما در این مقاله تلاش داشتیم تا به معرفی تعدادی از وبسایت‌های خوب برای خرید و فروش قسطی موتور بپردازیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :داوود نافذ

      ممنون از مقاله خوبتون، از بین اینایی که معرفی کردید من دیجی شهر رو امتحان کردم بهترین قیمت رو دارن و خیلی سریع تحویلتون میدن

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون که تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید داوود جان