آغاز واریز یارانه ۴۰۰ هزار تومانی و وام ۷۵ میلیونی دهک های ۱ تا ۳. - افق اقتصادی

آغاز واریز یارانه 400 هزار تومانی و وام 75 میلیونی دهک های 1 تا 3. - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 246813 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۴ |
56 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد ۱۰۰- امروز پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کمک هزینه معیشت خانوار اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.

آغاز واریز یارانه ۴۰۰ هزار تومانی و وام ۷۵ میلیونی دهک های ۱ تا ۳.

 با توجه به تغییراتی که در بهمن ماه سال گذشته در جریان پرداخت یارانه به خانوارهای تحت حمایت دولت رخ داد، از این پس یارانه نقدی و معیشتی از بیستم به پایان ماه موکول شد. . به این ترتیب یارانه دهک اول تا سوم ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و حمایتی سایر خانوارهای مشمول واریز می شود.

بر این اساس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کمک هزینه معیشت خانوار اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

تاریخ واریز یارانه جدید اردیبهشت ۱۴۰۳ + سایت مشاوره با کد ملی

زمان واریز معیشت اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، فاز ۱۵۹ یارانه نقدی مربوط به اردیبهشت ماه در دو مرحله واریز و برداشت می شود.

مرحله اول یارانه این ماه یعنی وصول عشر یک تا سه روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و مرحله دوم سپرده ها که وصول است. سایر دهک های درآمد ، ساعت ۲۴:۰۰ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می شود.

برای زیان های ساده یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و ۳۰۰۰۰۰ یارانه هر نفر ۹ اردیبهشت واریز می شود.

سامانه مشاوره یارانه با کد ملی.

سرپرست هر خانوار می تواند عشر اقتصادی خانوار را در سایت hemayat.mcls.gov.ir و توضیحات دلیل دریافت یا عدم دریافت یارانه به همراه اسامی اعضای خانوار خود مشاهده کند.

برای زیان های ساده یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و ۳۰۰۰۰۰ یارانه هر نفر ۹ اردیبهشت واریز می شود.

سرپرست هر خانوار می تواند عشر اقتصادی خانوار را در سایت hemayat.mcls.gov.ir و توضیحات دلیل دریافت یا عدم دریافت یارانه به همراه اسامی اعضای خانوار خود مشاهده کند.

چه کسانی امروز یارانه می گیرند؟

امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کمک هزینه معیشت خانواده اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گزارش سرویس اقتصاد کلان جهان صنعت، بر اساس تغییراتی که در بهمن ماه سال گذشته در جریان پرداخت یارانه خانوارهای حمایتی دولت صورت گرفت، یارانه نقدی و معیشتی از بیستم به پایان ماه موکول شد. به این ترتیب یارانه دهک اول تا سوم ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و حمایتی سایر خانوارهای مشمول واریز می شود.

بر این اساس فردا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کمک هزینه معیشت خانوار اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانواده واریز می شود.

این روزها دولت از دهک اول تا سوم حساب سرپرستان خانوار/واریز یارانه ای را بدهکار می کند.

فردا ۴۰۰ هزار تومان سپرده از حساب سرپرستان واریز می شود.

به گفته اکنگر، نزدیک به ۱۵ سال است که دولت برای اصلاح الگوی یارانه ها در کشور یارانه نقدی مستقیماً به خانوارها پرداخت می کند.

یارانه نقدی این دهک ها از امروز متوقف شد

در این یک و نیم دهه، پرداخت یارانه ها یکی از چالش های جدی دولت ها بوده است. در حالی که تامین منابع لازم برای یارانه نقدی یک چالش بزرگ است، یارانه گیرندگان بیشتر علاقه مند به دریافت یارانه نقدی هستند.

بهترین فرصت برای خرید طلا با وام ۷۵ تومانی بدون وثیقه

برداشت یارانه نقدی از دستگاه های خودپرداز بانک ها یکی از نشانه های جدی تمایل مردم به دریافت یارانه نقدی است. همزمان با واریز یارانه ها، بسیاری از سرپرستان خانوار یارانه نقدی را از حساب خود برداشت می کنند و همچنان یارانه نقدی را به طرح دریافت الکترونیکی ترجیح می دهند.

تغییر در برنامه پرداخت کمک نقدی

از بهمن ماه ۱۴۰۲ برنامه پرداخت یارانه در کشور تغییر کرد و دهک های مختلف در روزهای مختلف ماه یارانه نقدی خود را دریافت می کنند.

فردا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کمک هزینه معیشت خانواده اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

یارانه سایر عشرهای واریز شده چقدر است؟

با توجه به تغییراتی که در بهمن ماه سال گذشته در پرداخت یارانه خانوارهای تحت حمایت دولت رخ داد، از این پس یارانه نقدی و معیشتی از بیستم به پایان ماه موکول شد. به این ترتیب یارانه دهک اول تا سوم ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و حمایتی سایر خانوارهای مشمول واریز می شود.

بر این اساس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کمک هزینه معیشت خانوار اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

منبع:ایران ۳۶۰ نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید