دوشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-29
تبلیغات
کد خبر: 156418 |
تاریخ انتشار : 18 اکتبر 2023 - 13:55 | ارسال توسط :
383 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد – ظاهرا افزایش ۱۵ درصدی حقوق بازنشستگان برای بازنشستگان وزارت بهداشت اعمال نشده است.طرح افزایش حقوق بازنشستگان موضوعی است که مدت ها بر سر زبان ها افتاده و بارها اخبار زیادی درباره اجرای افزایش حقوق بازنشستگان به گوش رسد اما در نهایت این اتفاق به شکل نهایی صورت نگرفت. حال خبر رسید که افزایش ۱۵ درصدی حقوق بازنشستگان برای بازنشستگان وزارت بهداشت اجرایی نشده است.

بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان از عدم واریز ۱۵ درصد افزایش حقوق وعده داده شده، خبر دادند.جمعی از بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان از عدم واریز ۱۵ درصد افزایشِ حقوق وعده داده شده خبر دادند.احکام افزایشِ حقوق بازنشستگان این گروه ابتدای امسال صادر شده اما آنطور که آن‌ها می‌گویند جز مبلغ ناچیزی که در اسفندماه ۱۴۰۱ برای این بازنشستگان واریز شده، پرداختی دیگری نداشته‌اند.

گفتنی است، افزایشِ ۱۵ درصدی حقوق بازنشستگان این گروه وعده‌ای است که در راستای اجرای ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه به منظور برقراری عدالت در نظام پرداخت، رفع تبعیض و متناسب‌سازی دریافتی‌ها داده شده است.

 
منبع:ساناپرس
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید