رشد ۵۹ درصدی تراز عملیاتی بانک سینا - افق اقتصادی

رشد 59 درصدی تراز عملیاتی بانک سینا - افق اقتصادی
شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 222230 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۳۴ |
67 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

اکوایران: تراز عملیاتی بانک سینا در یازده ماهه سال جاری به ۴ هزار و ۹۷۴ میلیارد تومان رسیده است. تراز عملیاتی یازده ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ بانک سینا ۳ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که نشان از رشد ۵۹ درصدی آن در سال جاری دارد.

رشد ۵۹ درصدی تراز عملیاتی بانک سینا

به گزارش اکوایران؛ سهام بانک سینا در تابلوی اصلی بازار اول بورس تهران با نماد وسینا شناخته می‌شود. ارزش بازاری سهام بانک سینا در حال حاضر ۹ هزار و ۸۰ میلیارد تومان است و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با مالکیت بیش از ۳۵ درصد سهام وسینا، سهامدار اصلی بانک سینا به شمار می‌رود. صندوق توسعه ملی و شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان از دیگر سهامداران عمده بانک سینا به شمار می‌روند.

افزایش هزار و ۸۵۴ میلیارد تومانی تراز عملیاتی بانک سینا

بانک سینا در سال ۱۴۰۰ تراز عملیاتی ۲ هزار و ۱۵۳ میلیارد تومانی داشت که متوسط تراز عملیاتی ماهانه ۱۷۹ میلیارد تومانی را برای وسینا به ثبت رساند. تراز عملیاتی بانک سینا در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۷۰ درصد افزایش یافت و به ۳ هزار و ۶۵۸ میلیارد تومان رسید و متوسط تراز عملیاتی ماهانه ۳۰۵ میلیارد تومانی را برای سال ۱۴۰۱ به ثبت رساند.

تراز عملیاتی بانک سینا در سال جاری افزایش قابل توجهی داشته است. بانک سینا در یازده ماهه سال جاری تراز عملیاتی ۴ هزار و ۹۷۴ میلیارد تومانی داشته است که ۵۹ درصد و به زبانی دیگر هزار و ۸۵۴ میلیارد تومان بیشتر از تراز عملیاتی یازده ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ بوده است. بانک سینا رکورد تراز عملیاتی خود را در آذر ماه امسال با ۶۷۱ میلیارد تومان جا به جا کرد.

سودآوری «دجابر» از محل فروش سهام

روند سودآوری فصلی بانک سینا از ابتدای ۱۴۰۰

بانک سینا در پاییز امسال ۵۶۵ میلیارد تومان سود خالص به ثبت رساند که ۲۳۵ درصد بیشتر از سود خالص ۱۶۹ میلیارد تومانی پاییز سال قبل این بانک بود. عملکرد تابستان و بهار امسال وسینا نیز قابل توجه بوده است. بانک سینا در بهار امسال ۱۴۴ درصد و در تابستان ۱۲۱ درصد بیشتر از فصل مشابه در سال قبل سودآوری داشته است.

بانک سینا در سه فصل ابتدایی امسال ۴ هزار و ۹۷ میلیارد تومان مجموع درآمد‌های عملیاتی داشته است که با حاشیه ۳۶ درصدی، ۴۹۶ میلیارد تومان در هر فصل سود خالص ساخته است. وسینا در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری هزار و ۴۸۸ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده است که ۱۶۲ درصد به نسبت ۵۶۸ میلیارد تومان مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

ثبت زیان فصلی ۱۷ میلیارد تومانی برای شرکت فرآوری مواد معدنی ایران

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید