یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 313385 |
تاریخ انتشار : 31 اکتبر 2024 - 3:34 | ارسال توسط :
221 بازدید
0
15
ارسال به دوستان
پ

محمدرضا ظفرقندی در مورد بازنگری در سهمیه‌های علوم پزشکی در کنکور سراسری گفت که در حال حاضر صحت و سقم سهمیه‌ها و درصدها و اینکه آیا نیازی به ایجاد تغییرات در آنها وجود دارد در حال بازنگری و ارزیابی است.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد موضوع بازنگری در سهمیه های کنکور پزشکی، گفت: سهمیه های ورودی به کنکور معیار عدالت آموزشی است و اینکه افرادی برای کنکور ثبت نام می کنند و بر اساس میزان نمرات و درجه بندی وارد دانشگاه شوند سهمیه بندی محسوب می شود.

وی افزود: این موضوع مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستور رئیس جمهور است و توسط وزارتخانه های بهداشت و علوم باید تجدیدنظر، بازبینی و ارزیابی شود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: در واقع در مورد میزان افرادی که می خواهند به صورت غیرسهمیه بندی و سهمیه بندی وارد دانشگاه شوند تجدیدنظر می شود تا درصدها به صورت مجدد ارزیابی و اعلام شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ادامه داد: در حال حاضر صحت سهمیه ها و درصدها و اینکه آیا نیازی به ایجاد تغییرات در آنها وجود دارد در حال بازنگری و ارزیابی است و این تغییرات باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود.

انتهای پیام

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید