هم‌افزایی بین متولیان فرهنگی و هنری ضرورت دارد - افق اقتصادی

هم‌افزایی بین متولیان فرهنگی و هنری ضرورت دارد - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 232207 |
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹ |
15 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ
هم‌افزایی بین متولیان فرهنگی و هنری ضرورت دارد

استانها

اقتصاد ایران: استاندار فارس هم‌افزایی میان دستگاه‌های فرهنگی استان را ضروری دانست و گفت: هم افزایی در عرصه فرهنگ و هنر با تجمیع امکانات سخت افزای و نرم افزاری، اتفاقات خوب و اثرگذاری را در این حوزه رقم می‌زند.

محمد هادی ایمانیه در بازدید از هنرستان‌های دخترانه و پسرانه هنرهای زیبای شیراز اظهار کرد: مدیران فرهنگی و هنری استان از اقدامات جزیره‌ای به سمت همکاری‌های مشترک حرکت کنند تا ضمن استفاده حداکثری از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شاهد اقدامات شایسته و نتایج خوبی در حوزه فرهنگ و هنر استان باشیم.

وی تحصیل همراه با یادگیری حرفه و فن بر آموزش تئوری صِرف برتری دارد و دولت سیزدهم به سمت افزایش هنرستان‌ها با هدف آموزش همزمان علم و حرفه حرکت کرده است.
ایمانیه افزود: آموزش علم و حرفه و فن آینده شغلی فرزندان استان فارس را تا حد قابل توجهی تضمین می‌کند.
استاندار فارس ادامه داد: مسئولان هنرستان‌های هنرهای زیبا فارس باید مانع قطع ارتباط بزرگان و صاحبان هنر و چهره‌های ملی پرورش یافته در این مدارس با هنرستان‌ها شوند.
ایمانیه اضافه کرد: با حضور پیشکسوتان در این هنرستان‌ها هنرجوها نیز سریع‌تر و آسان‌تر از بزرگان و چهره‌ها الگو می‌گیرند و حضور در جمع هنرجوها تاثیرپذیری بیشتر و بهتری دارد.
وی خطاب به دانش‌آموزان هنرستان‌های فارس گفت: همه ما تا آخر عمر دانشجو هستیم و باید روز به روز مطالب و روش‌های جدید را یاد بگیریم و فارغ التحصیلی به معنای بی‌ نیاز به آموزش جدید نیست.
استاندار فارس پیشنهاد کرد: نمایشگاهی از آثار هنرجوها از جمله گرافیک، نقاشی، خطاطی، موسیقی و برپا شود چرا که آموزش کسب درآمد از ابتدای تحصیل سبب وابستگی بیشتر هنرجویان به حرفه ‌شان می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید