معرفی راحت ترین راه های مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

معرفی راحت ترین راه های مهاجرت به کانادا در سال 2024
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 215113 |
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ | منبع: royalapply.com
1433 بازدید
۲
5
ارسال به دوستان
پ

مهاجرت به کانادا با هدف تحصیل در دانشگاه­های بین المللی برتر، کسب فرصت­های شغلی جدید، سرمایه­‌گذاری در بازارهای مالی آزاد و باثبات، برای بسیاری از افراد در سراسر دنیا و به خصوص ایرانیان بسیار جذاب است.

معرفی راحت ترین راه های مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

۱. مقدمه:

مهاجرت به کانادا با هدف تحصیل در دانشگاه­های بین المللی برتر، کسب فرصت­های شغلی جدید، سرمایه­گذاری در بازارهای مالی آزاد و باثبات، برای بسیاری از افراد در سراسر دنیا و به خصوص ایرانیان بسیار جذاب است.

تقاضای کسب ویزای کانادا با اهداف توریستی و گردشگری نیز در سال های اخیر با رشد چشمگیری روبرو بوده است. این کشور با سیاست‌های پویا در زمینه مهاجرت و فراهم نمودن شرایط ویژه در مورد اقامت و کار، یکی از مقصدهای محبوب ایرانیان شده است.

کسب اقامت دائم کانادا در کوتاه ترین زمان ممکن، از طریق روش اکسپرس اینتری بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در این مقاله، به بررسی موارد مختلفی از جمله مهاجرت تحصیلی، فرصت های شغلی، شرایط سرمایه‌گذاری، اهداف توریستی و نحوه‌ دریافت ویزاهای مختلف برای ورود به کانادا می‌پردازیم.

۲. مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا برای بسیاری از افراد به منزله شروع یک زندگی جدید و بهتر است. دولت کانادا برای دارندگان اقامت دائم مزایای فراوانی از جمله: بیمه کار، پوشش دندانپزشکی، کمک هزینه کودک، مستمری بازنشستگی، مزایای مسکن، هزینه های کمک دانشجویی، خانواده، معلولیت و پس از فوت فراهم می کند.

۲-۱ بیمه کار: بیمه اشتغال به افرادی که شغل خود را بدون قصور شخصی (دلایلی مانند کمبود کار، شغل های فصلی یا اخراج های دسته جمعی) از دست می دهند اما قادر به کار هستند، ارائه می شود.

۲-۲ حقوق بازنشستگی عمومی: کانادا در برنامه های مربوط به بازنشستگی از جمله دریافت مستمری سالمندی و مزایای مربوطه، محاسبه درآمد بازنشستگی، حمایت های قابل توجهی ارائه می دهد.

۲-۳ مزایای مربوط به مسکن: دولت کانادا حمایت های متنوعی در زمینه خرید مسکن، تامین بودجه برای ساخت و ساز، بهینه سازی از نظر انرژی و نوسازی ارائه می نماید.

۲-۴ آموزش مهارت ها، پروژه های توسعه اجتماعی و اشتغال: دولت کانادا از پروژه هایی مانند آموزش مهارت ها در راستای توسعه اجتماعی و کمک به یافتن شغل مناسب با تامین مالی حمایت می کند.

۲-۵ کمک های دانشجویی: وام های دانشجویی، کمک های مالی، بورسیه ها و سایر کمک های کانادا به دانشجویان فراهم می باشد.

۳. سرمایه‌گذاری در کانادا

سرمایه‌گذاری در کانادا

کانادا با دارا بودن بازارهای پویا و متنوع، یکی از بهترین مقاصد برای سرمایه‌گذاری محسوب می شود. سرمایه گذاران در کانادا، در صورت موفقیت در کسب وکار، قادر به کسب اقامت دائم و شهروندی در کانادا می شوند. سرمایه گذاری در کانادا علاوه بر سودآوری مالی، امکان کار، تحصیل و سفر را برای اعضای خانواده سرمایه گذار نیز فراهم می کند. در این بخش، به انواع روش های سرمایه گذاری و اخذ ویزا از طریق سرمایه گذاری در کشور کانادا پرداخته می‌شود.

۳.۱ سرمایه گذاری فدرال: در سرمایه گذاری فدرال، امکان سرمایه گذاری در تمام کانادا وجود دارد. سه روش سرمایه گذاری فدرال شامل:

  • کسب ویزای سرمایه گذاری از طریق انتقال شرکت (روش ICT)

گرچه حداقل سرمایه گذاری از طریق انتقال شرکت از طرف دولت کانادا تعیین نشده است، اما لازم است شرکت ها از نظر مالی، قادر به تامین هزینه های خود باشند. رویال اپلای گردش مالی بالای ۲۵۰۰۰۰ دلار در سال و تمکن مالی حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار را برای پوشش هزینه ها به شرکت ها پیشنهاد می نماید.

  • کسب ویزای سرمایه گذاری از طریق استارت آپ (روش SUV)

رویال اپلای دریافت ویزای استارت آپ را به متقاضیانی که سرمایه محدودی دارند، پیشنهاد نمی کند. برای اخذ ویزای استارت آپ، حداقل سرمایه ۲۰۰۰۰۰ دلار را فراهم نمایید.

  • کسب ویزای خوداشتغالی یا کارآفرینی (روش C11)

علارغم عدم تعیین میزان حداقل سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی، رویال اپلای حداقل ۲۵۰۰۰۰ دلار را به شما پیشنهاد می نماید.

۳.۲ سرمایه گذاری استانی: در صورتی که یک استان خاص برای سرمایه گذاری و زندگی انتخاب شده باشد، برای دریافت ویزای سرمایه گذاری، باید از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام شود. متقاضیانی که از این طریق برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام نمایند، باید علاوه بر دارایی مالی، شرایط لازم استان مورد تقاضا را نیز تامین نمایند.

برای کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط و نحوه اخذ ویزای سرمایه گذاری و اطلاع از میزان سرمایه گذاری در کانادا مورد نیاز روی لینک کلیک کنید.

۴. تحصیل در کانادا

معرفی راحت ترین راه های مهاجرت به کانادا در سال 2024

کانادا با داشتن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برجسته، به یکی از مقاصد محبوب برای تحصیلات بین‌المللی تبدیل شده است. هزینه تحصیل در دانشگاه های کانادا، از کشورهای امریکا، انگلیس و استرالیا مقرون به صرفه تر است، همچنین امکان یافتن فرصت های شغلی مناسب و کسب اقامت دائم برای فارغ التحصیلان دانشگاه­های کانادا فراهم می باشد. در ادامه این بخش، به نحوه اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی در این کشور پرداخته می‌شود.

امکان دریافت ویزا و مهاجرت تحصیلی به کانادا برای تمام مقاطع تحصیلی میسر است. به طور کل می توان مقاطع تحصیلی در کانادا را در دو گروه تحصیلی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در نظر گرفت.

۴.۱ مقاطع تحصیلی زیر ۱۸ سال شامل:

  • مدارس ابتدایی
  • مدارس متوسطه اول
  • مدارس متوسطه دوم

افراد زیر ۱۸ سال برای دریافت مجوز تحصیل در کانادا، باید نامه پذیرش خود از موسسه آموزشی یا مدرسه در کانادا را ارائه دهند. کودکان زیر ۱۸ سال که به همراه والدین در کانادا اقامت دارند، به نامه پذیرش نیاز ندارد. مهارت های زبان انگلیسی یا فرانسوی و ارائه ریزنمرات در کشور مبدا برای ورود به مدارس کانادا الزامی می باشد. برای ورود به مقاطع دبیرستان، مدرک پایان تحصیلات مقطع ابتدایی نیز ارائه شود.

۴.۲ مقاطع تحصیلی بالای ۱۸ سال که مقاطع عالی و دانشگاهی را شامل می شود:

  • دوره های کالج
  • لیسانس
  • فوق لیسانس
  • دکتری و فوق دکتری

برای اخذ ویزای تحصیلی در مقاطع تحصیلی دانشگاهی، به نامه پذیرش تحصیلی از موسسه آموزشی مورد نظر نیاز می باشد. علاوه بر آن، هر موسسه آموزشی الزامات مخصوص به خود از جمله شرط معدل و مدرک زبان انگلیسی را تقاضا می کند.

نکته حائز اهمیت قبل از انتخاب موسسه آموزشی و درخواست نامه پذیرش این است که دانشگاه مقصد مجوز پذیرش دانشجوی بین المللی را داشته باشد، در غیراینصورت امکان اخذ ویزای تحصیلی وجود نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات کامل از دانشگاه های منتخب، تحصیل در کانادا شرایط و مدارک لازم، هزینه های هر مقطع تحصیلی می توانید به وبسایت رویال اپلای مراجعه نمایید.

۵. اکسپرس اینتری کانادا

اکسپرس اینتری کانادا

اکسپرس اینتری کانادا یکی از سیستم‌های مهاجرت سریع و محبوب به کانادا است. در این بخش، به توضیحاتی در مورد این سیستم مهاجرتی، نحوه ثبت نام، و شرایط مورد نیاز برای شرکت در این روش پرداخته می‌شود.

امکان دریافت اقامت دائم در مدت شش ماه برای متقاضیان روش اکسپرس اینتری وجود دارد. امکان درخواست اقامت دائم از طریق اکسپرس اینتری برای سه گروه تحت عناوین کارگران ماهر فدرال، تجربه کانادایی و تجارت ماهر فدرال فراهم است. پس از ساخت پروفایل به صورت آنلاین، چنانچه متقاضی واجد شرایط یکی از برنامه های بالا باشد، پروفایل آن بر اساس مشخصات وارد شده، توسط سیستم امتیازبندی جامع کانادا (CRS)، امتیازبندی شده و به استخر متقاضیان اکسپرس اینتری وارد می شود. دعوتنامه های اقامت دائم برای پروفایل هایی که بالاترین امتیاز را در استخر متقاضیان کسب می کنند، ارسال می شود.

هزینه های مهاجرت به کانادا برای متقاضی مجرد از طریق روش اکسپرس اینتری حدود ۲۳۰۰ دلار است. جدول کامل هزینه های اکسپرس اینتری در وبسایت رویال اپلای در دسترس می باشد.

۶. ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا یکی از مسیرهای ورود به کانادا برای کوتاه مدت است. چنانچه متقاضیان برای اهداف گردشگری و یا بازدید از خانواده قصد ورود به کانادا را داشته باشند، باید برای اخذ ویزای توریستی اقدام نمایند. یکی از مزایایی که دولت کانادا از سال ۲۰۲۳ برای ایرانیان در نظر گرفته است، امکان دریافت مجوز کار برای دارندگان ویزاهای موقت از جمله ویزای توریستی می باشد. اطلاعات کامل در مورد انواع ویزای توریستی، نحوه دریافت، هزینه های مربوط به اخذ این نوع ویزا در وبسایت رویال اپلای قابل دستیابی هستند.

۷. جمع بندی:

امروزه، مهاجرت به کانادا با توجه به فرصت‌های بی نظیر شغلی و تحصیلی که ارائه می‌دهد، به یکی از دغدغه های نسل جوان و توانمند در ایران تبدیل شده است. همچنین وجود بازارهای مالی آزاد و باثبات در این کشور، سرمایه گذاران زیادی را به سمت تجربه کسب و کار در محیطی پویا و پربازده سوق می دهد. متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق هر کدام از موارد شرح داده شده، می توانند در هر مرحله از اخذ ویزا از کارشناسان رویال اپلای RoyalApply.com مشاوره دریافت نمایند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :مهدیه جمشیدی

      مهاجرت به کانادا خیلی سخت شده، ممنون از نکاتی که به رایگان گذاشتید

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده مهدیه جان