دوشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-29
تبلیغات
کد خبر: 24710 |
تاریخ انتشار : 07 جولای 2023 - 19:38 | ارسال توسط :
537 بازدید
0
14
ارسال به دوستان
پ

نایب‌رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با تاکید بر این که شرایط کنونی ناوگان اتوبوسرانی تهران از وضعیت اورژانسی هم بدتر است، گفت: سازمان محیط‌زیست نباید برای واردات اتوبوس‌های دست دوم سخت‌گیری بیش از حد انجام دهد، زیرا همین حالا عمده اتوبوس‌هایی که در سطح شهر تهران در حال تردد هستند، بیش از ۱۰ سال کار کرده‌اند و عمده آنها استاندارد یورو ۴ هم ندارند.

به گزارش اقتصاد100، در حالی که اخیرا مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرده است که شهرداری تهران برای واردات یک هزار دستگاه اتوبوس دست دوم از هیات دولت مجوز گرفته، بیستم خردادماه امسال داریوش گل‌علیزاده، رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط‌زیست با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت که از این تعداد اتوبوس، «۶۵۰ دستگاه دارای استاندارد یورو ۶ و سه سال ساخت هستند، اما ۳۵۰ دستگاه دارای استاندارد یورو ۴ هستند و بین ۱۰ تا ۱۵ سن دارند.» 
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید