کانادا سرزمین دیدنی ها از سفر توریستی تا تحصیل و کار

کانادا سرزمین دیدنی ها از سفر توریستی تا تحصیل و کار
پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-12
کد خبر: 287572 |
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱ | منبع: ofoghint.com
1112 بازدید
۲
6
ارسال به دوستان
پ

کشور کانادا که در بخش شمالی قاره آمریکا واقع شده است و یکی از جاذبه های گردشگری بسیار دیدنی برای هر فرد علاقمند به طبیعت محسوب می شود .

کانادا سرزمین دیدنی ها از سفر توریستی تا تحصیل و کار

همچنین فرصت های تحصیلی بسیار عالی این کشور باعث شده است که سالانه این مقصد مهاجرتی و توریستی میزبان بسیاری از علاقمندان به طبیعت گردی از سرتاسر جهان می باشد. در این مقاله نیز ما قصد داریم تا شما را با فرآیند دریافت ویزای توریستی و تحصیلی کانادا به جهت بازدید و یا حتی مهاجرت به این کشور جذاب آشنا کنیم. پس اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و یا قصد دارید از جاذبه های توریستی و گردشگری این کشور بازدید کنید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کشف جاذبه‌های توریستی کانادا و راهنمای کامل دریافت ویزای توریستی کانادا

در بخش ابتدایی مقاله قصد داریم شما را با جاذبه های توریستی این کشور آشنا کنیم و پس از آن مراحل دریافت ویزای توریستی کانادا را مورد بررسی قرار دهیم تا بدانید برای دریافت مجوز ورود به کانادا باید چه مراحلی را طی کنید و به این مقصد توریستی بسیار جذاب برسید. از جذاب ترین و شناخته شده ترین جاذبه های موجود در این کشور می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • آبشار نیاگارا (Niagara Falls)
  • پارک ملی بنف (Banff National Park)
  • برج CN (CN Tower)
  • پارک ملی جاسپر (Jasper National Park)
  • دریاچه های متعدد در کانادا

آبشار نیاگارا یا Niagara Falls

آبشار نیگارا یکی از نام آشناترین جاذبه های کشور کانادا می باشد که بزرگترین آبشار جهان به شمار می رود. این آبشار در میان مرز کانادا و آمریکا واقع شده است.

پارک ملی بنف یا Banff National Park

این پارک که در رشته کوه های راکی و نزدیکی شهر بنف در استان آلبرتا کانادا واقع شده است و یکی از جذاب ترین مکان هایی می باشد که هر انسانی باید در طول زندگی خود، حداقل یکبار این جاذبه خدادادی را از نزدیک ببنید. پارک ملی بنف یکی از پربازدید ترین پارک های جهان می باشد.

برج CN یا CN Tower

برج سی ان کانادا که در شهر تورنتو ساخته شده است یکی از نماد های این کشور به حساب می آید که سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران کانادا در کنار برج CN می ایستند و با این نماد عکس یادگاری می گیرند.

پارک ملی جاسپر یا Jasper National Park

پارک ملی جاسپر بزرگترین پارک ملی در کانادا می باشد که در سال بیش از ۲ میلیون بازدید کننده از سرتاسر جهان را به خود جذب می کند. این پارک در رشته کوه های راکی قرار گرفته است و زیستگاه تعداد زیادی از خرس های گریزلی می باشد.

دریاچه های متعدد در کانادا

کشور کانادا بیشترین تعداد دریاچه های جهان را در خود جای داده است به طوری که گفته می شود بیش از ۲ میلیون دریاچه در این کشور قرار دارد و شما می توانید از آن ها بازدید کنید.

مراحل دریافت ویزای توریستی کانادا

پس از آشنایی با تعدادی از جاذبه های گردشگری در کشور کانادا ، نوبت به آشنایی با مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا می رسد. برای دریافت ویزای توریستی کانادا شما می بایست ابتدا مدارک مورد نیاز را تکمیل و پس از آن درخواست صدور ویزای توریستی این کشور را برای اداره مهاجرت و شهروندی کانادا ارسال کنید. مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا طبق اطلاعات سایت اداره مهاجرت کانادا موارد زیر می باشد.

  • مدارک شخصی
  • ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه
  • فرم‌های پر شده ویزای توریستی کانادا
  • ارائه تراول هیستوری و سابقه سفر
  • نامه هدف از سفر
  • دعوتنامه از یک فرد دارای شرایط صدور دعوتنامه ( در صورت داشتن )
  • مدارک مالی و شغلی

که البته تهیه و نحوه چینش این مدارک بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است و رابطه مستقیم با شانس دریافت ویزای توریستی کانادا شما دارد به طوری که به شما توصیه جدی می کنیم که برای انجام این کار به یک موسسه مهاجرتی قابل اعتماد مانند گروه مهاجرتی افق ماندگار که سابقه بیش از یک دهه در اخذ انواع ویزای کانادا را دارند مراجعه کنید.

چرا در کانادا درس بخوانیم ؟ ویژگی های تحصیل در کانادا

تحصیل در کشور کانادا نیز مانند جاذبه های گردشگری این کشور بسیار جذاب بوده و امتیازات فراوانی را برای شما به ارمغان می آورد، وجود افراد از جوامع بین المللی مختلف با فرهنگ های متنوع، امکان تحصیل به زبان انگلیسی، فرصت های تحقیقاتی مختلف همگی بخش بسیار کوچکی از ویژگی های تحصیل در کانادا می باشند که می توانند برای شما فرصت اقامت دائم کانادا را نیز به همراه داشته باشند. در ادامه به معرفی بهترین دانشگاه های موجود در کشور کانادا می پردازیم.

بهترین دانشگاه های کانادا

در کشور کانادا تعداد بسیار زیادی دانشگاه و کالج گوناگون با سطوح آموزشی برتر وجود دارد اما در این بین تعدادی از آن ها بسیار شناخته شده و در امتیازات بین المللی دارای رنکینگ فوق العاده ای هستند به طوری که سه دانشگاه زیر توانسته اند نام خود را در لیست برترین دانشگاه های جهان ثبت کنند و سالانه پذیرای تعداد بسیار زیادی از دانشجویان بین المللی از سرتاسر جهان باشند.

  • دانشگاه تورنتو
  • دانشگاه مک گیل
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا

دریافت ویزای تحصیلی کانادا

برای شروع تحصیل در کشور کانادا شما می بایست در ابتدا از یکی از دانشگاه ها و یا کالج های این کشور پذیرش تحصیلی دریافت کنید یا به نوعی می توان گفت به واسطه پذیرش دریافتی از دانشگاه، به اداره مهاجرت کانادا اطلاع دهید که قصد تحصیل در کانادا را دارید و پس از آن برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید. از مهم ترین مواردی که باید در خصوص دریافت ویزای تحصیلی کانادا مورد توجه قرار دهید، دانشگاهی است که از آن پذیرش دریافت می کنید و پس از آن نحوه نگارش و تکمیل پرونده نیز از موارد بسیار مهم می باشد.

البته به این نکته توجه داشته باشید که برای ورود به دانشگاه های کانادا شما نیاز به داشتن مدرک آیلتس دارید که یکی از روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی و دریافت این مدرک استفاده از منابع رایگان آیلتس خودخوان می باشد.

خبر خوبی که در خصوص دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کانادا وجود دارد آن است که گروه مهاجرتی افق ماندگار نماینده رسمی تعدادی از برترین دانشگاه های خوش نام کانادا می باشد که در صورت دریافت پذیرش از این دانشگاه ها ، شانس بسیار زیادی برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا را خواهید داشت.

کار در کانادا و مزیت های دریافت ویزای کاری کانادا

اکثر افرادی که قصد مهاجرت دارند به دنبال روشی هستند تا بتوانند در کشور مقصد شروع به کار کنند و به نوعی هزینه های زندگی پس از مهاجرت خود را تامین کنند. دلایل مختلفی وجود دارد که می تواند کشور کانادا را به یکی از بهترین گزینه ها برای کار و مهاجرت کاری تبدیل کند، از مهم ترین ویژگی های کار در کانادا می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • برنامه های مهاجرتی مختلف
  • کیفیت بالای زندگی
  • فرصت‌های شغلی متنوع
  • حقوق و مزایای مناسب
  • امنیت شغلی و قوانین کار قوی
  • محیط کاری چند فرهنگی
  • بیمه درمانی عمومی
  • امکان اخذ اقامت دائم

کشور کانادا در خصوص مهاجرت کاری نیز تدابیر بسیار ویژه ای در نظر گرفته است که به خصوص برای ایرانیان یک فرصت بسیار عالی محسوب می شود.

بهترین فرصت مهاجرت کاری به کانادا برای ایرانیان

از مهم ترین ویژگی های دریافت ویزای کاری کانادا ، قانون ایران ۲۰۲۳ یا همان پابلیک پالیسی ایرانیان می باشد که به واسطه آن شما می توانید ویزای توریستی کانادا خود را به ویزای کاری کانادا تبدیل کرده و به واسطه آن به مدت ۳ سال اجازه کار در کشور کانادا را خواهید داشت و فرایند مهاجرت تان را با کمترین هزینه و ساده ترین روش انجام دهید.

در خصوص دریافت ویزای توریستی کانادا همکاران ما در گروه مهاجرتی افق ماندگار آماده ارائه مشاوره مهاجرت رایگان نیز به شما عزیزان می باشند که می توانید از طریق روش های تلفنی و آنلاین از این فرصت ویژه استفاده نمایید.

کلام آخر در خصوص کانادا و جاذبه های آن

در این مقاله کشور کانادا را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دادیم و گروه مهاجرتی افق ماندگار را به عنوان یک مجموعه قابل اعتماد برای انجام پرونده های مهاجرت به کانادا از طریق روش های مختلف به شما معرفی کردیم تا بتوانید فرایند مهاجرت خود را به سهولت انجام دهید و در کوتاه ترین زمان و با کمترین ریسک خودتان را به این کشور هیجان انگیز و زیبا برسانید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۳ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :بخشایش باقری

      سلام مرسی که در رسانتون مطالب مفید و خوبی میزایرید، ویژگی های تحصیل در کانادا خیلی متمایزه با دیگر کشور ها و خیلی بهتره نسبت بهشون.

      1. نویسنده :کارشناس روابط عمومی

        سلام سپاس از وقتی که گذاشتید و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.