راهنمای انتخاب موبایل مناسب برای پابجی موبایل

راهنمای انتخاب موبایل مناسب برای پابجی موبایل
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 165377 |
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ |
108 بازدید
۲
2
ارسال به دوستان
پ

انتخاب یک موبایل مناسب برای بازی پابجی موبایل به شما اجازه می‌دهد تا نهایت لذت را از این بازی دوست داشتنی و محبوب ببرید. امروزه این انتخاب یک موضوع دشوار تبدیل شده است، زیرا تنوع بسیار بالایی از موبایل‌های باکیفیت بالا در بازار مشاهده می‌شود. در این متن قصد داریم شما عزیزان را با UC […]

راهنمای انتخاب موبایل مناسب برای پابجی موبایل

انتخاب یک موبایل مناسب برای بازی پابجی موبایل به شما اجازه می‌دهد تا نهایت لذت را از این بازی دوست داشتنی و محبوب ببرید. امروزه این انتخاب یک موضوع دشوار تبدیل شده است، زیرا تنوع بسیار بالایی از موبایل‌های باکیفیت بالا در بازار مشاهده می‌شود. در این متن قصد داریم شما عزیزان را با UC Satın Al برای پابجی آشنا کنیم و اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

Asus ROG Phone 6

اولین موردی که قصد داریم به آن اشاره کنیم، Asus ROG Phone 6 است. ایسوس روگ فون شش دارای سیستم عامل اندروید دوازده است. و یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی دارد. در قلب این گوشی قدرتمند نیز پردازنده بی‌نظیر اسنپدراگون هشت پلاس نسل یک قرار دارد. یک پردازنده بی‌نظیر که با قدرت فوق‌العاده بالای خود می‌تواند بیشترین میزان نرخ فریم ریت را به شما ارائه کند.

نکته جالب در مورد این گوشی به طراحی آن ارتباط دارد. Asus ROG Phone 6 یک گوشی گیمینگ است و به همین دلیل طراحی خاص آن قطعاً نظر کلیه گیمرها را به سمت خود جلب خواهد کرد. صفحه نمایش این گوشی از نرخ فریم ریت صد و بیست هرتز پشتیبانی می‌کند که برای یک گوشی با این قدرت و کیفیت بی‌نظیر به نظر می‌رسد. به طور کلی باید گفت که این گوشی نه تنها برای پابجی موبایل، بلکه برای سایر بازی‌های محبوب همچون گنشین ایمپکت و فورتنایت نیز عالی به نظر می‌رسد.

Samsung Galaxy S23 Ultra

پرچمدارها همواره به عنوان یک گزینه عالی برای اجرای برنامه‌های مختلف شناخته می‌شوند و این موضوع در رابطه با بازی‌ها نیز صادق است. Samsung Galaxy S23 Ultra به عنوان مهم‌ترین پرچمدار شرکت سامسونگ شناخته می‌شود که با داشتن ویژگی‌های قابل توجه یک گزینه عالی برای بازی پابجی به شمار می‌آید.

در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون هشت نسل دوم استفاده شده است. یک پردازنده با مصرف انرژی متعادل که می‌تواند پردازش‌های مدنظر برای اجرای پابجی با کیفیت بالا را به طور کامل برطرف کند. در واقع با وجود این پردازنده در درون Samsung Galaxy S23 Ultra دیگر لازم نیست که نگرانی خاصی در این زمینه داشته باشید.

صفحه نمایش Samsung Galaxy S23 Ultra یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی است. همان‌طور که می‌دانید صفحات نمایش شرکت سامسونگ بهترین گزینه موجود در بازار شناخته می‌شوند و به همین دلیل می‌توانید بازی پابجی را با کیفیتی بی‌نظیری مشاهده کنید. این صفحه نمایش به دلیل تکنولوژی‌های خاص موجود در آن برای مشاهده فیلم و سریال و گشتن در شبکه‌های اجتماعی نیز عالی خواهد بود. Samsung Galaxy S23 Ultra از نظر صفحه نمایش نیز یک انتخاب عالی است.

سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۳ است، اما می‌توانیم انتظار داشته باشید که سه نسخه دیگر از این سیستم عامل نیز بر روی گلکسی اس بیست و سه اولترا عرضه شوند. شما می‌توانید با انتخاب و خرید Samsung Galaxy S23 Ultra به خوبی نیازهای عادی و نیازهای پیشرفته خود در حوزه گیمینگ را به طور کامل برطرف کنید و از سوی دیگر، از کیفیت دوربین‌های فوق‌العاده آن نهایت استفاده را ببرید.

Samsung Galaxy S23 Ultra

Apple iPhone 14 Pro Max

Apple iPhone 14 Pro Max در کشور ما ریجستر نمی‌شود، اما این دلیلی بر آن نیست که از آن به عنوان یک گوشی فوق‌العاده برای Orelon استفاده نکنید. Apple iPhone 14 Pro Max آنقدر قدرتمند است که تنه به تنه کنسول‌های گیمینگ می‌زند و به همین دلیل می‌توانید انتظار نهایت کیفیت را داشته باشید.

Apple iPhone 14 Pro Max از پردازنده اختصاصی اپل با نام ای شانزده بایونیک استفاده می‌کند. این پردازنده به خوبی می‌تواند پابجی را با بالاترین تنظیمات گرافیکی در حالت اولترا اجرا کند که خود یک ویژگی قابل توجه و بی‌نظیر است. Apple iPhone 14 Pro Max از باتری بسیار مناسبی برخوردار است و به همین دلیل می‌توانید در مدت زمان بسیاری طولانی از این بازی جذاب لذت ببرید.

Apple iPhone 14 Pro Max صفحه نمایش ۶.۷ اینچی دارد و اگرچه از شش گیگ رم برخوردار است، اما به دلیل بهینه‌سازی بالای سیستم عامل ای او اس این امر هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. صفحه نمایش بی‌نظیر Apple iPhone 14 Pro Max از استاندارد دالبی دیجیتال پشتیبانی می‌کند و توانایی پخش تصاویر با کیفیت اچ دی آر پلاس را دارد. این بدان معناست که Apple iPhone 14 Pro Max یک گوشی عالی برای پابجی است.

OnePlus 11

نام OnePlus 11 را احتمالاً کمتر شنیده‌اید،‌ اما این گوشی در رده محصولاتی قرار می‌گیرد که به دلیل داشتن کیفیت بالا برای اجرای بازی‌های گرافیکی مناسبی همچون پابجی و کالاف دیوتی و فورتنایت شناخته شده است. وان پلاس یازده از اندروید ۱۳ استفاده می‌کند و احتمالاً دو اپدیت دیگر را برای این سیستم عامل دریافت خواهد کرد.

وان پلاس یازده دارای سیستم عامل ۶.۷ اینچی است. این صفحه نمایش توسط یک پردازنده اسنپدراگون هشت نسل دوم پشتیبانی می‌شود. پردازنده‌ای که پیش از این به قدرت بالای آن اشاره کردیم. وان پلاس یازده دارای شانزده گیگ رم است که برای بازی‌هایی همچون پابجی بسیار بیشتر از حداقل موردنیاز است.

وان پلاس یازده از تکنولوژی ادپتیو دیزپلی پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که رفرش ریت این گوشی با توجه به نوع فعالیت ارائه شده تنظیم می‌شود. همین امر در نهایت منجر به بهبود مصرف باتری خواهد شد تا بتوانید با خیال راحت برای ساعت‌های متمادی از آن به منظور بازی کردن استفاده کنید.

وان پلاس یازده از نظر طراحی نیز واقعاً خاص است. قاب پشتی این گوشی یک ماژول چندگانه دوربین دارد. شما می‌توانید از این گوشی هم به عنوان یک گوشی گیمینگ و هم به عنوان یک گوشی عادی استفاده کنید. این گوشی به بهترین شکل ممکن نیازهای شما را در زمینه اجرای بهترین بازی‌های موبایل برطرف خواهد کرد و از سوی دیگر یک گوشی روزمره عالی به شمار می‌آید.

PUBG Mobile tops $9 billion in lifetime revenue, generating over $5 million  per day on average | Game World Observer

سخن پایانی

در این متن به مهم‌ترین گوشی‌های مناسب برای بازی پابجی موبایل اشاره کردیم. همان طور که بیان شد، این گوشی‌ها می‌توانند به بهترین شکل ممکن کلیه نیازهای شما را در این زمینه برطرف برطرف کنند. گوشی‌های خاصی که از آن‌ها سخن گفتیم بهترین گزینه در رده خود محسوب می‌شوند و بالاترین نرخ فریم ریت را به شما ارائه می‌دهند. این گوشی‌ها در رده‌های مختلف قیمتی قابل خریداری هستند.

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :یحیی آقایی

      وان پلاس نسبت به قیمت و امکاناتش بی نظیره، ممنون از معرفی خوبتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از اینکه نظرتون رو به اشتراک گذاشتید یحیی جان