کمپین تبلیغاتی سپیدار در مترو

کمپین تبلیغاتی سپیدار در مترو
سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-02
کد خبر: 265225 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ | منبع: asanegargroup.ir
404 بازدید
۲
4
ارسال به دوستان
پ

شرکت همکاران سیستم با هدف معرفی نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی دشت و با همکاری گروه آسا، کمپینی با عنوان «دشت، نرم‌افزار همه صنف حریف» در تابلوهای تبلیغاتی ایستگاه‌ها و بدنه واگن‌های شبکه متروی تهران و حومه اجرا کرد. این کمپین که به مدت ۸ ماه ادامه داشت، به منظور جذب صاحبان کسب‌وکارهای کوچک طراحی شده است.

«دشت، نرم‌افزار همه صنف حریف»

در طراحی کمپین‌های تبلیغاتی موثر، شناخت دقیق گروه‌های هدف و چگونگی ارتباط با آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ایستگاه‌های مترو، که امروزه به عنوان نقاط تلاقی اجتماعی و اصلی‌ترین وسیله حمل و نقل عمومی شناخته می‌شوند، روزانه نقش حیاتی در جابجایی چندین میلیون نفر از اقشار مختلف جامعه، از دانشجویان تا افراد کهنسال را ایفا می‌کنند. براساس آمار، ۳۰ درصد کاربران مترو کارمند و ۴۰ درصد دیگر دارای شغل آزاد و صاحب کسب و کار بخصوص خود هستند. در خصوص بازه سنی نیز، ۷۸ درصد از آن‌ها در بازه سنی ۱۸ تا ۴۵ سال قرار دارند.دشت، نرم‌افزار همه صنف حریف

با توجه به حضور گسترده و متنوع افراد در این سیستم حمل و نقل، مترو را می‌توان به عنوان یکی از کانال‌های تبلیغاتی موثر و کارآمد در تهران قلمداد کرد. به‌طوری که فضاهای تبلیغاتی متنوع موجود در مترو می‌تواند، فرصتی مناسب برای اجرای کمپین‌های محیطی مختلف بخصوص برای شرکت‌های خدماتی باشد به نحوی که این شرکت‌ها بتوانند به شناسایی مخاطبان خود، معرفی خدمات به صاحبان کسب و کار و یا معرفی برند و در نتیجه ایجاد ارتباط با مخاطبین خود بپردازند.

شرکت همکاران سیستم که یکی از پیشروان صنعت فناوری اطلاعات در ایران است با هدف ارائه راه‌حل‌های نرم‌افزاری برای بهبود کارایی سازمان‌ها و کسب‌وکارها، محصولات متنوعی را در زمینه‌های مختلف تولید و عرضه کرده است که یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت، نرم‌افزار حسابداری دشت می‌باشد. این نرم‌افزار با هدف پاسخگویی به نیازهای حسابداری و مالی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده و امکاناتی گسترده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همکارن سیستم نیز با در نظر گرفتن جامعه هدف کاربران مترو، کمپینی را در خصوص معرفی نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی دشت با موضوع «دشت، نرم‌افزار همه صنف حریف» طراحی کرد. مخاطبان اصلی این کمپین را می‌توان صاحبان کسب و کارهای کوچک در هر صنفی و همچنین فروشگاه‌داران اینترنتی قلم داد کرد.

این کمپین که به مدت ۸ ماه در مترو شهر تهران و حومه اجرا گردید، با استراتژی مناسب، آرت‌ورک و تم منطبق با هویت بصری نر‌م‌افزار دشت، توانست کاربردی بودن این نرم‌افزار برای انواع کسب و کارها بدون در نظر گرفتن صنف را به نمایش بگذارد. قابلیت اتصال به سامانه مودیان مالیاتی و همچنین اتصال به فروشگاه اینترنتی مجزا از دیگر ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار بودند که در کمپین مورد تأکید قرار گرفتند و هدف اجرای نیز جذب مشتریان جدید و همچنین افزایش آگاهی نسبت به برند و نرم‌افزار دشت بود. یکی از نقاط قوت این کمپین، هماهنگی دقیق با فضای مترو و استفاده از گرافیک‌های چشمگیر و پیام‌های واضح بود که توجه مسافران را به خود جلب می‌کرد و این امر نشان‌دهنده اهمیت بالای طراحی بصری و پیغام‌های جذاب در موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی محیطی است.

تاچ‌پوینت‌های کمپین «دشت، نرم‌افزار همه صنف حریف» با توجه به کانسپت کمپین، جامعه هدف تعریف شده و بودجه تعریف شده به طور کلی در ۲ محل تابلوهای روی سکوهای ایستگاه‌ها و ۲ طرف بدنه ۱۲ واگن‌ مترو خط ۱ و ۲ شهر تهران اجرا شد. انتخاب این مکان‌ها بر اساس تحلیل دقیق مسیرهای پرتردد و ایستگاه‌هایی که بیشترین تعداد مسافر را دارند، صورت گرفت که این اقدام به منظور افزایش حداکثری دیده شدن تبلیغات و دستیابی به بیشترین بازدهی ممکن در اجرای کمپین بود.

برنامه‌ریزی، ایده‌پردازی و همچنین اجرای این کمپین توسط شرکت همکاران سیستم و با همکاری گروه آسا، به عنوان مجری تبلیغات محیطی و برنامه‌ریز رسانه، انجام گرفت و این هماهنگی یکپارچه، منجر به ایجاد پیام جذاب به همراه طرح‌های بصری خلاقانه و هدفمند در کمپین گشت و علاوه بر این گروه آسا با تکیه بر تجربیات گسترده خود در حوزه تبلیغات محیطی نیز، راهکارهای نوآورانه‌ای برای جذب بیشتر مخاطبان ارائه دهد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :میلاد نجفی

      نکات خیلی جالبی درباره نرم افزار دشت گفتید ممنون از اطلاعات خوبتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از نظر خوبتون میلاد جان، خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده 🙂