بررسی چالش‌های پیش‌روی کسب و کارهای آذربایجان‌غربی - افق اقتصادی

بررسی چالش‌های پیش‌روی کسب و کارهای آذربایجان‌غربی - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 220651 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ |
27 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

استانها اقتصاد ایران: دبیر کل فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران با مشاوران کلینیک کسب و کار استان آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، طی نشستی که در روز یکشنبه بیستم اسفندماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌غربی با حضور دکتر مجتبی مالکی، دبیر کل فدراسیون و […]

بررسی چالش‌های پیش‌روی کسب و کارهای آذربایجان‌غربی

استانها

اقتصاد ایران: دبیر کل فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران با مشاوران کلینیک کسب و کار استان آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، طی نشستی که در روز یکشنبه بیستم اسفندماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌غربی با حضور دکتر مجتبی مالکی، دبیر کل فدراسیون و دکتر شهسوار، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان غربی ،  مهندس وحیدی معاونت صنایع کوچک اعضای هیئت امنا و مشاورین کلینیک کسب و کار استان برگزارشد ،  چالش‌های پیش‌روی کسب و کارهای استان آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۳ مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
وی دراین دیدار تاکید کرد :  استان آذربایجان غربی با وجود پتانسیل‌های منحصر به فرد خود، نقش مهمی در تولید سیب، انگور و عسل کشور را عهده دار است.دبیر کل فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران افزود : این منطقه با نزدیکی به چهار کشور همسایه، عراق، ترکیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان، به عنوان یک قطب تجاری مهم در منطقه شناخته می‌شود.وی تصریح کرد : در این سیاق، ضرورت استفاده از تخصص مشاورین و افزایش توانمندی‌های فعالان اقتصادی برای تبیین استراتژی‌های بازاریابی و صادراتی از اهمیت بالایی برخوردار است. از طرف دیگر، توجه به کاهش هزینه‌های راه‌اندازی و بهبود محیط کسب‌وکار نیز به عنوان یک راهکار مهم برای افزایش رقابت‌پذیری کسب‌وکارهای استان مطرح شد.بنابه این گزارش ؛ در پایان این نشست صمیمی، مقرر گردید تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک بین فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران و کلینیک کسب و کار استان آذربایجان غربی تهیه و راه‌های همکاری متقابل با اتاق بازرگانی در دستور کار قرار گیرد.این موافقت‌نامه می‌تواند گام مهمی در جهت تقویت همکاری بین بخش‌های مختلف اقتصادی باشد. این تدابیر و تصمیمات به منظور تحقق اهداف توسعه و پیشرفت اقتصادی استان آذربایجان غربی، به عنوان یکی از نقاط استراتژیک کشور، اقدام به تحولات مثبت و موثر در حوزه کسب‌وکار و اقتصاد این منطقه خواهد کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید